• The First Day We Met ! ~ One Direction




    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||


    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )


    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)




    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Ik heb in Nederland geleefd en nu woon ik hier in dit rare geval.. '' zegt hij serieus en ik gniffel. '' Nederland is veeeeeeeeeeel leuker '' '' het is gewoon een traditie in Nederland ! Net zoals hier Thanksgiving een traditie is en daar weet ik toch ook geen flikker van . Ik zeg dat dan toch ook niet ?' Ik kijk hem pruilend aan. 'Maar dat is zonder slaven' giechel ik.'jij gaat mij en James leren wat dat Sinterklees is en dan doen we dat ook net als St. Patricksday dan doen we alle feesten van Engeland, Holland en Ierland'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik kijk hem raar aan . Weet je wel niet hoeveel feestdagen dat bij elkaar zijn ? '' Niall .. Dat zijn denk ik echt te veel feestdagen '' grinnik ik . '' Maar het is wel leuk om James te leren wat we in Nederland , Engeland en Ierland doen ! Hmm ik heb er nu al zin in. Pff Jasmine moet nog maar een half jaar .. 2 woorden 9 letters.. Duurt lang '' roep ik . '' Ik hou van je lekkerding '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Weet je wel niet hoeveel feestdagen dat bij elkaar zijn ? '' Niall .. Dat zijn denk ik echt te veel feestdagen '' grinnik ik . '' Maar het is wel leuk om James te leren wat we in Nederland , Engeland en Ierland doen ! Hmm ik heb er nu al zin in. Pff Jasmine moet nog maar een half jaar .. 2 woorden 9 letters.. Duurt lang 'Ik giechel. 'Hoe meer feest, hoe meer lekker eten hoe meer leuk '' Ik hou van je lekkerding Lachend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Haha jij bent echt verslaafd aan eten jij kleine eter van me '' grinnik ik en ik ga op zijn boven been zitten . Ik kijk hem grijnzend aan en begin hem te zoenen . Ik maak de knoopjes van zijn jasje los en ik kijk naar het shirt die te strak om zijn bovenlichaam zit waardoor je goed zijn six-pack kunt zien . '' Hmm looks delicious . '' glimlach ik en ik geef hem weer een kus


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Haha jij bent echt verslaafd aan eten jij kleine eter van me '' Ik bloos even en knik giechelend.'Hmm looks delicious' zegt hij als hij mijn jasje los maakt en kijkt naar mijn shirt. Ik bloos weer 'sorry Hon no sex, i'm a little ill remember' zeg ik hem lachend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Ik wil ook geen seks lieverd. Ik wil alleen naar mijn toekomstige man kijken . Mag dat niet ?'' grinnik ik . '' En ik ga heus niet met je het bed in duiken als je ziek bent hoor . Dat vind ik zielig dan lijkt het net alsof je verkracht word. '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik wil ook geen seks lieverd. Ik wil alleen naar mijn toekomstige man kijken . Mag dat niet ?'' lachend schud ik mijn hoofd 'Nee kijken is verboden '' En ik ga heus niet met je het bed in duiken als je ziek bent hoor . Dat vind ik zielig dan lijkt het net alsof je verkracht word. '' Ik schiet weer in de lach en kijk hem droogjes aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Hoezo mag ik niet kijken ? Gaan we het zo spelen meneertje ? Nou dan trek ik nu mijn kleren uit helemaal naakt en dan mag jij ook niet kijken '' zeg ik nep serieus. Ik trek mijn kleren uit en ik loop naar boven en ik ga daar in bed liggen . '' EN WAAG HET EENS OM TE GAAN KIJKEN '' zeg ik met moeite om mijn lach in te houden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan
    '' Hoezo mag ik niet kijken ? Gaan we het zo spelen meneertje ? Nou dan trek ik nu mijn kleren uit helemaal naakt en dan mag jij ook niet kijken '' Hij trekt zijn kleding uit en loopt weg en met grote ogen kijk ik hem na' EN WAAG HET EENS OM TE GAAN KIJKEN '' zegt hij en lachend loop ik hem achterna en maak spleet oogjes en zonder te kijken naar hem kleed ik me op een sexy nmanier uit en ga naast hem liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik doe mijn ogen dicht . Maar als Niall zich zelf op een sexy manier uitkleed springen mijn ogen open . '' Rahww Tiger '' grinnik ik en ik trek hem in mijn armen . '' Deze knuffel momenten moeten we vaker hebben .. '' zeg ik zachtjes. '' ik bedoel ik weet dat je het druk heb met werk enzo en dat je als je thuis bent liever wilt slapen maar deze knuffels doen ons echt goed . Hier door hebben we minder ruzie '' zeg ik blozend


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Deze knuffel momenten moeten we vaker hebben .. ''zegt hij zacht en ik glimlach'' ik bedoel ik weet dat je het druk heb met werk enzo en dat je als je thuis bent liever wilt slapen maar deze knuffels doen ons echt goed . Hier door hebben we minder ruzie '' 'Pff onze ruzie's zijn op een hand te tellen. Maar je weet toch dat het binnen kort weer drukken gaat worden en ik wil niet dat je opblijft om met mij te kunnen kroelen. ik weet dat jij namelijk zo gek bent, ik vind het heel lief maar omdat jij me in de ochtend ook altijd wilt uitzwaaien ga jij dat niet doen. Ik ben aan korte nachten gewend en jij niet. En je moet als de tijd komt voor James ook weten dat je elk moment gebeld kunt worden door Jasmine als de bevalling begint ' glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan.

    Ik kijk hem aan . '' Ik weet dat ik tegenwoordig ook te laat opblijf.. Maar daar komt verandering in want ik moet overmorgen naar school . En ik wil echt mijn diploma.. '' zeg ik zachtjes. '' Maar het is wel handig want jij moet net zo laat als ik weg . Gelukkig hebben we 2 auto's . Nu kan ik eindelijk mijn roze auto uit de garage halen ! '' roep ik blij. Niall en ik hebben de zelfde auto alleen ik wou hem in het roze en die was er niet. Maar ze hebben hem roze gespoten dus nu heb ik een roze auto ! En het leukste is dat erop de deur Horan staan . Zodat ze weten van wie hij is . '' Maar ik hou van je lieverd '' glimlach ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Ik weet dat ik tegenwoordig ook te laat opblijf.. Maar daar komt verandering in want ik moet overmorgen naar school . En ik wil echt mijn diploma.. '' zegt hij zacht en ik knik begrijpelijk. '' Maar het is wel handig want jij moet net zo laat als ik weg . Gelukkig hebben we 2 auto's . Nu kan ik eindelijk mijn roze auto uit de garage halen ! ''Gniffelend kijk ik hem aan. 'Maar ik hou van je lieverd' glimlachend knik ik. 'Ik ook van jou en nu gaan we lekker slapen'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ nieuwe topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154839 ]

    '' Yayy Naakt slapen met mijn man ! Dat is zooooo coowl! Ik glimlach en ik sluit mijn ogen terwijl ik Niall stevig vasthoud. '' Weltrusten lieverd '' mompel ik en ik val in slaap . Als ik wakker word zie ik dat het half 7 is. Ik moet om 8 uur naar het ziekenhuis. Ik stap onder de douche en poets mijn tanden . Dan trek ik schone kleren aan en doe mijn haar. Ik glimlach en ik maak ontbijt voor Niall ik zet het op de tafel met een briefje waar in staat dat ik van hem hou en dat ik naar mijn 'werk' ben . Ik start de roze auto en ik rijd naar het ziekenhuis waar ik direct al help voor het eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    '' Yayy Naakt slapen met mijn man ! Dat is zooooo coo' we wensen elkaar qeltrusten eb al snel slaap ik.

    Kwart over acht gaat mijn wekker af en zie dat Jim al weg is. Ik kleed me aan en benden eet uk het eten op. Ik sms Jim veel plezier en naar Zayn dat ik on een kwartier bij hem ben. Vandaag zouden we individuele interviews hebben en nog een paar in groepjes . Na ik hekemaal wakker ben stap ik in mn auto en rijd naar Zayn waar ik toeter


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan