Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Mijn vriendje sneed zich vroeger en ik ben daar achter gekomen, maar hij heeft het mij nooit verteld. Waarom niet? Hij vertelt zowat alles over zijn depressieve periode, maar dat deel laat hij achterwege. Hij weet dat ik van hem hou no matter what.
Wat een domme regel op een ander forum: 'Kleur in een reactie is niet toegestaan, alleen Moderators en beheerders mogen kleuren gebruiken.'
Wie verzint zoiets?-.-
Daarvoor krijg je op Q zelfs geen waarschuwingxD
Ik vraag me af of ik hier wel goed aan doe, ik wist niet dat het zoveel pijn ging doen. Is het wel eerlijk van mij om aan te nemen dat het sowieso ging eindigen?
Kan je je mond niet voor één keer dicht houden?! Luister dan tenminste een keer als ik iets zeg en ga niet steeds onzin lullen. Mens ik ben net wakker. Hou je mond gewoon -.-'
Lalaloveyaa schreef:
Kan je je mond niet voor één keer dicht houden?! Luister dan tenminste een keer als ik iets zeg en ga niet steeds onzin lullen. Mens ik ben net wakker. Hou je mond gewoon -.-'