Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Macabre schreef:
(...)
Oh, mij is verteld van wel :'D
Je betaald vast wel iets. Toen ik het liet doen zat er volgens mij een kleine vergoeding bij en die heeft mijn vader toen betaald. Het ligt volgens mij ook aan om hoeveel euro naar ponden het gaat.
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
ColouredWind schreef:
(...)
Je betaald vast wel iets. Toen ik het liet doen zat er volgens mij een kleine vergoeding bij en die heeft mijn vader toen betaald. Het ligt volgens mij ook aan om hoeveel euro naar ponden het gaat.
... Een hoop, haha. Ik wil al zó lang naar Londen en als ik er dan eindelijk ben, ga ik flink wat besteden.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''
Macabre schreef:
(...)
... Een hoop, haha. Ik wil al zó lang naar Londen en als ik er dan eindelijk ben, ga ik flink wat besteden.
Hmm... Ik heb toen volgens mij iets van 40 euro omgewisseld naar 35 pond, maar ik had ook niet heel veel tijd aangezien we vanuit school gingen. Ik denk dat je het beter even kunt navragen via een informatielijn (als die er is :'D)
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis
You're mad at me while I didn't even know I was doing something wrong, and I really don't want to lose you because you're one of the sweetest persons I know and you're the only one who I really can tell everything and don't have to be ashamed of it.
To the stars who listen — and the dreams that are answered