• En dan heb ik het over mensen zoals Pat Robertson. Ik denk niet dat iemand op Q ooit van hem gehoord zal hebben, maar hij is een streng Christelijke, Amerikaanse zakenman en televisie-evangelist die ooit heeft geprobeerd presidentskandidaat te worden. Hier een leuk citaat van hem:

    Feminism [...] encourages women to leave their husbands, kill their children, practice witchcraft, destroy capitalism and become lesbians.


    Is dat niet geweldig? Tussen standaard feministische activiteiten zoals het vermoorden van nageslacht, cosplayen van Hermione, slaapfeestjes met vriendinnen en weigeren voor onze man te koken, vinden we zelfs nog een gaatje in onze drukke agenda's om terloops het kapitalisme neer te halen. Go us, girls. (bloos)

    Oh, en mocht je nu denken dat Robertson waarschijnlijk opzettelijk overdreef of dat deze uitspraak sarcastisch bedoeld was, dan moet ik je waarschijnlijk teleurstellen. Dit is een man die zonder enige ironie durft te beweren dat homoseksualiteit orkanen veroorzaakt en dat de aardbeving op Haïti in 2010 plaatsvond vanwege een pact met de duivel dat de grondleggers van Haïti hadden gesloten.
    In werkelijkheid zijn mensen als hij natuurlijk doodeng, zeker omdat ze een machtspositie hebben. Het valt nauwelijks te begrijpen dat hij nog niet in een gesticht (of gevangenis, voor mijn part) is opgenomen, maar ik vond dit eigenlijk toch te mooi om voorbij te laten gaan. Het volkomen verdraaide wereldbeeld en totale onbegrip van sommige mensen blijft me keer op keer verbazen.


    Nog meer wijsheden gehoord de laatste tijd? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DuchessAlpha schreef:
    Ligt het aan mijn of is het eerste wat ik denk Pat Robertson --> Robert Pattinson


    Dat deed ik ook. Ik moest de naam enkele keren opnieuw lezen voordat ik 'm eindelijk goed las. :'D

    OT: Wtf, hahahahaha! Die man is hilarisch! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Taiteilijan schreef:
    Gelukkig geloof ik in het Vliegende Spaghettimonster!!


    Heheh, me too


    26 - 02 - '16