• Ik zit ergens mee nu. en wilde het eigenlijk even kwijt aan iemand dus ik dacht misschien wil iemand het hier lezen..

    Het is niet heel boeiend, maar een jongen die ik wel leuk vind hij heet Tom en hij woont in Londen.
    Ik heb laatst in de vakantie met hem gezoend en nja ik heb hem daar 2 dagen gezien.
    We zitten de laatste tijd wel vaker op msn te praten enzo. En net, vroeg hij of ik wat foto's wilde sturen omdat hij me zo mooi vind.
    Nja ik ben echt zoiemand die dan denkt wtf. Maarja ik dacht ik stuur ff 3 foto's van mezelf van een shoot die ik had gehad.
    Die heb ik gestuurd, en na die foto's is hij oppeens offline gegaan.
    Op de een of andere manier ging hij daarna zonder iets te zeggen offline.
    Ik voel me op de een of andere manier zo kut? echt van geen reactie geen doei, echt oppeens offline. alsof hij de foto's lelijk vond en me heeft geblokt:p
    misschien klinkt dit als gezeik maar op dit moment zit ik er echt mee... :(
    Ik voel me oppeens in een klap super onzeker.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik denk dat zn msn op internet is uigevallen... Gebeurt ook heel vaak bij mij ;P


    Pop ate my heart.

    jaa dacht ik eerst ook. maar hij had ookal gezegd een tijdje daarvoor dat hij straks wegmoest. en vind het dan nogal raar als hij weg moest en gewoon niets meer zei of dat ind zn msn uit is gevallen maar dat hij al een half uur niet meer online is gekomen:p
    Ik weet niet maar ik voel me zo kut


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Je moet niet direct het slechtste gaan denken. Er zijn genoeg redenen waarom hij plots weg is gegaan. Zijn internet kan uitgevallen zijn, hij kan per ongeluk je gesprek hebben weggeklikt, hij moest mss weg, enz.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ja je hebt misschien wel gelijk.
    maar ik zit meteen in zo'n dip weetje, waar ik mezelf maar niet uit kan praten.
    normaal heb ik dit nooit hoor sorry voor dit gezeik. ik weet niet waarom ik me oppeens zoo kut voel hierdoor


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Blessed schreef:
    Je moet niet direct het slechtste gaan denken. Er zijn genoeg redenen waarom hij plots weg is gegaan. Zijn internet kan uitgevallen zijn, hij kan per ongeluk je gesprek hebben weggeklikt, hij moest mss weg, enz.


    Life is a beautiful struggle

    Ik ken het gevoel wel hoor. Heb ik ook als mijn vriend ineens offline gaat zonder wat te zeggen. Maar ik denk dat zijn internet uitgevallen is, of een probleem met msn ofzo. En misschien moest ie wel heel snel weg omdat ie stiekem achter de pc zat? I dunno.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Ik ken het gevoel wel hoor. Heb ik ook als mijn vriend ineens offline gaat zonder wat te zeggen. Maar ik denk dat zijn internet uitgevallen is, of een probleem met msn ofzo. En misschien moest ie wel heel snel weg omdat ie stiekem achter de pc zat? I dunno.


    Ja alleen kan hij niet dat stiekem achter de pc omdat hij opzichzelf woont:P
    alleen jaa meteen na die foto's weetje. en had hij dan niet ff kunnen zeggen "moet gaan."
    maar het is echt een kutgevoel:p


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Hahaha, je doet me aan mezelf denken. Als ik met een leuke jongen op msn praat en hij zegt geen doei heb ik ook al zoiets van grrrr, klootzak xD

    Maarja, het is niet altijd wat je denkt. Misschien werd hij geroepen ofzo. Of zijn msn viel uit. Het kunnen echt gewoon kleine dingen zijn!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hahaha, je doet me aan mezelf denken. Als ik met een leuke jongen op msn praat en hij zegt geen doei heb ik ook al zoiets van grrrr, klootzak xD

    Maarja, het is niet altijd wat je denkt. Misschien werd hij geroepen ofzo. Of zijn msn viel uit. Het kunnen echt gewoon kleine dingen zijn!