• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim

    ik bedoeldebgeen bezoek' zegt hij . '' Wat bedoel je dan ?'' vraag ik . ' helaas maar' zegt hij . '' Ahww ik help je wel hoor schatje '' zeg ik met een glimlach . Als het moet dan help ik Niall met alles. '' Morgen mag die weer af'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Wat bedoel je dan ?'' vraagt hij en ik dacht na. Lekker vaag allemaal. Ahww ik help je wel hoor schatje ' ik glimlah ' moiizo' uk gniffel weer even. 'morgen mag hjj er weer af' en ik knik. De telefoon gaat en snel neem ik op. ' ehm ja ja dat was ik. Nee dat deed mijn verloofde. Ha is goed' ik geef de telefoon. ' de politie if we even willen langs komen om alles te vertellen zodat de rechtbank alles weet voor zijn straf' ik geef hem de telefoon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ' de politie if we even willen langs komen om alles te vertellen zodat de rechtbank alles weet voor zijn straf' zegt Niall opeens. Shit ! Straks ga ik ook nog de bak in omdat ik dat joch heb neergeschoten . Ik pak de telefoon . '' Hallo ?'' vraag ik . '' We willen dat jij en je verloofde even naar het politie bureau komen . '' zegt de man . '' We komen er aan . '' zeg ik . Ik pak Niall's hand en ik stap in de auto achter het stuur. Ik doe mijn gordel om en rij samen met Niall naar het politie bureau .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We rijden naar de politie en worden gelij mee genomen.' j bent dgene die hem neerschoot? U hoeft zich geen zorgen te maken het is geen moord. Hij leeft nog en het was zelfverdediging. Wij zijn al een tijdje opzoek naar hem hij is namelijk erg gevaarlijk. Wil u kns vertellen wat er allemaal gebeurs is en als er schade aan u if uw huis is meld het gelijk dan kunnen we hem het laten betalenv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    .' j bent dgene die hem neerschoot? U hoeft zich geen zorgen te maken het is geen moord. Hij leeft nog en het was zelfverdediging. Wij zijn al een tijdje opzoek naar hem hij is namelijk erg gevaarlijk. Wil u kns vertellen wat er allemaal gebeurs is en als er schade aan u if uw huis is meld het gelijk dan kunnen we hem het laten betalen'zegt de man . '' Ja ik schoot hem neer.. Nou mijn verloofde en ik lagen gewoon op bed. Opeens hoorden wij iemand een deur dichtslaan . Niall ging als eerste kijken en opeens hoorde ik een klap . Ik ging naar Niall toe en zag hem op de grond liggen . Ik werd boos en vroeg als die man ons huis wou verlaten . Maar dat wou hij niet. Toen sloeg ik hem waardoor hij op de grond viel, ik pakte zijn geweer af en vroeg nog een keer als hij mijn huis wou verlaten. Weer zei hij nee . Dus ik schoot en toen heb ik de politie gebeld. Er zijn een paar dingen stuk gegaan . Hij heeft onze tv helemaal gemolesteerd en een peper dure vaas is nu stuk '' zeg ik . Ik lul gewoon maar wat . maar ik wil dat die eikel het wel betaald .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ja ik schoot hem neer.. Nou mijn verloofde en ik lagen gewoon op bed. Opeens hoorden wij iemand een deur dichtslaan . Niall ging als eerste kijken en opeens hoorde ik een klap . Ik ging naar Niall toe en zag hem op de grond liggen . Ik werd boos en vroeg als die man ons huis wou verlaten . Maar dat wou hij niet. Toen sloeg ik hem waardoor hij op de grond viel, ik pakte zijn geweer af en vroeg nog een keer als hij mijn huis wou verlaten. Weer zei hij nee . Dus ik schoot en toen heb ik de politie gebeld. Er zijn een paar dingen stuk gegaan . Hij heeft onze tv helemaal gemolesteerd en een peper dure vaas is nu stu' ik glimlach doordat ik weet wat hij doet. ' en er zijn kosten voor de ambulancr en die shit' voeg ik erbij toe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    iDirectioner schreef:
    (...)
    [Ik weet ook niet echt hoe ik verder moet gaan.. ;p]


    {Haha da's lekker handig dan ;)}


    Dream on, dreamer.

    Aingeal schreef:
    (...)

    {Haha da's lekker handig dan ;)}
    en als jr doet dat ze net wakker worden??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    ' en er zijn kosten voor de ambulancr en die shit' zei Niall . '' En we hebben nu een trauma dus dat moet ook betaald worden . '' zeg ik met een serieus gezicht. Normaal kan ik niet liegen tegen de politie maar als het om geld gaat dan kan ik heeeeel goed liegen . '' Dan komen we op ongeveer 2 miljoen wat hij moet betalen . Klopt dat ?'' vraagt de politie man . Ik knik . '' Dat klopt meneer'' zeg ik . De man pakt een papiertje en schrijft cijfertjes erop . '' Alstublieft. U moet het alleen nog maar verzilveren bij de bank'' zegt hij . Ik knik en ik loop samen met Niall weer naar buiten . Ik stap in de auto . '' We gaan eerst naar de bank '' zeg ik met een grijns. Ik doe mijn gordel weer om en samen rijden we naar de bank


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik begin hard te lachen als we weg zijn. ' gek op geld' giechelend kijk ik hem aan. We komen bij de bank en leggen alles netjes uit. ' een vraagje we gaan extra beveiliging er ip zetten en het hek willen we laten onderzoeken. Hij is er namelijk over of doorheen of zo en we willen dat laten onderzoeken en desnoods vervangen en de sloten. Zujn dit verzekeringskosten?' hij schud zijn hoofd. ' aangeien de dader get esloopt heeft en jullie dit aangedaan heeft zal hij dat betaken' ik knik. We moesten een handtekening zetten en dat ginf eerg irritant dus ik was blij dat ik het zonder te kijken kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    ' gek op geld' giechelend kijkt hij me aan . Ik kan hem niet aankijken want anders krijgen we weer een ongeluk en dat wil ik niet. ' een vraagje we gaan extra beveiliging er op zetten en het hek willen we laten onderzoeken. Hij is er namelijk over of doorheen of zo en we willen dat laten onderzoeken en desnoods vervangen en de sloten. Zijn dit verzekeringskosten?'vraagt Niall. De man schut zijn hoofd . ' aangezien de dader gesloopt heeft en jullie dit aangedaan heeft zal hij dat betalen' zegt hij , Ik zet mijn handtekening op dat briefje en loop samen met Niall naar buiten . '' money money money '' mompel ik giechelend . '' Wat wil je gaan doen Niall ?'' vraag ik als we weer in de auto zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' money money miney wat wil je gaan doen?' ik kijk hem alchend aan. 'ik neeeem jou mee uit eten voor een overheerlijke lunch' glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    'ik neeeem jou mee uit eten voor een overheerlijke lunch' glimlacht hij . '' Niall .. Gisteren hebben we ook al geluncht. Ik weet dat je het goed bedoelt maar zoveel hoef je nou ook weer niet te doen voor mij . Ik ben al blij dat je bij me kunt zijn op de dagen dat je vrij bent'' zeg ik tegen hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' Niall .. Gisteren hebben we ook al geluncht. Ik weet dat je het goed bedoelt maar zoveel hoef je nou ook weer niet te doen voor mij . Ik ben al blij dat je bij me kunt zijn op de dagen dat je vrij bent'' zegt hij en ik knik. ' dan gaan we thuis lekker lunchen en we zien wel wat' gniffel ik. Ik hoor mijj mobiel afgaan en neem op. ' Heey Simon...... Ja oke maar mker dat nu?? Oke ja ik snap her' met een zucht hsng ik op. ' ik moet over een uur een kleune intervieuw houden alleen ik ocer alles wat er gebeurd is enzo' zucht ik pruilend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Ik open mijn ogen en rek mezelf uit. Naast me ligt mijn geweldige vriendinnetje te slapen. Ze ligt nog met haar hoofd op mijn borst, waardoor ik moeilijk overeind kan komen. Oh damn, ik wil haar niet wakker maken, maar ik moet zo langzamerhand wel naar de wc... Ik kus Eleanor op haar wang in de hoop dat ze wakker wordt. 'Goeiemorgen, sunshine!'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Dream on, dreamer.