• Ik zit dus al een paar weken/maanden met een probleem: ik ben verliefd op iemand. Enkel is dat het probleem niet, het probleem is dat ik niet de enigste ben die op die persoon verliefd is.
    En dat is nu niet bepaald de persoon van wie je zou wensen dat ze op diegene is waar jij op verliefd bent: mijn zus.
    Komt er dus op neer dat ik en mijn zus op dezelfde persoon verliefd zijn, enkel weet zij (in elk geval niet zeker) dat ik ook op hem ben.
    Ik zou echt niet weten hoe ik het moet zeggen, en of ik het überhaupt móet zeggen, want dat lijkt me nogal pijnlijk voor haar...
    Wat moet ik doen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aan de ene kant kan je haar niet kwetsen en het haar niet zeggen en aan de andere kant word jij gekwetst als je niks zegt en zij dan met hem krijg. Ik weet niet hoe goed de band is met je zus, maar als jullie een goede band hebben zou ik het gewoon tegen haar zeggen. Sisters before bro's right?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is waarschijnlijk pijnlijk voor haar maar je kan er toch niks aan doen dat je verliefd bent op diegene? Het is niet zo dat je hebt besloten om op diegene verliefd te worden.

    Ik zou haar gewoon vertellen dat je verliefd bent op diegene, dat je weet dat zij ook op hem is en dat je het een lastige situatie vind maar dat het nou eenmaal je gevoel voor diegene is.


    Physics is awesome

    Ik vind het ronduit vreselijk als ik erachter kom dat er meerdere mensen verliefd zijn op de persoon waar ik ook verliefd op ben. Meestal is dat voor mij al zo iets van een afknapper, hoe leuk ik die persoon ook vind. Ik vind het gewoon een akelig idee, dat er meerdere mensen rondlopen die dezelfde gevoelens voor die persoon hebben. Ik zelf heb geen zus (ook geen broer overigens, ik ben enig kind) dus ik heb geen flauw idee hoe dat is als die persoon je zus is maar het lijkt mij nog lastiger. Je kunt moeilijk je gevoelens voor die andere persoon negeren, maar ik snap dat je het een lastige situatie vind want het is toch je zus die ook die persoon leuk vind. Lastig. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik echt niet weet hoe je dit "oplost" maar je kan bijvoorbeeld kijken hoe érg je zus op die persoon verliefd is en in wie die persoon in kwestie de meeste interesse heeft.


    Chaos is a ladder.

    even zoeken en je vind honderden van deze topics

    Maar ik ben een jongen en ik weet niks wat je kan helpen xD

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 17:04 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Blutbad schreef:
    Het is waarschijnlijk pijnlijk voor haar maar je kan er toch niks aan doen dat je verliefd bent op diegene? Het is niet zo dat je hebt besloten om op diegene verliefd te worden.

    Ik zou haar gewoon vertellen dat je verliefd bent op diegene, dat je weet dat zij ook op hem is en dat je het een lastige situatie vind maar dat het nou eenmaal je gevoel voor diegene is.


    dit^^


    -

    Martenvilijn schreef:
    even zoeken en je vind honderden van deze topics

    Maar ik ben een jongen en ik weet niks wat je kan helpen xD

    Eerste van deze strekking die ik voorbij heb zien komen in een laaaaaange tijd.
    OT: ik zou het er wel met je zus over hebben, stel dat de jongen een van jullie twee ook leuk vindt kan zij ook rekening met jou houden - of hij jou nou leuk vindt of zij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    (...)
    Eerste van deze strekking die ik voorbij heb zien komen in een laaaaaange tijd.
    OT: ik zou het er wel met je zus over hebben, stel dat de jongen een van jullie twee ook leuk vindt kan zij ook rekening met jou houden - of hij jou nou leuk vindt of zij.


    Tsja, dat is het probleem. Àls hij op iemand van ons 2-tjes verliefd is, is het op haar, so yeah...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fourtris schreef:
    Aan de ene kant kan je haar niet kwetsen en het haar niet zeggen en aan de andere kant word jij gekwetst als je niks zegt en zij dan met hem krijg. Ik weet niet hoe goed de band is met je zus, maar als jullie een goede band hebben zou ik het gewoon tegen haar zeggen. Sisters before bro's right?

    True.


    Quiet the mind, and the soul will speak.