• Stuk voor stuk, iedereen. Al je positieve dingen, maar ook je negatieve dingen. Het maakt jou, jij de echte jij. Stop met haten van jezelf, stop met het letten op je negatieve punten. Hou van jezelf zoals de mensen die van je houden dat doen. Ze houden van je en niet voor niets.

    A smile is the prettiest thing you can wear.

    Wilde ik even kwijt. :$


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Ahw. Jij bent ook geweldig hoor. :3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ahw, dat is mooi gezegd. maar ik ben blijkbaar te pessimistisch, want ik kan zo gewoon niet nadenken als ik in de spiegel kijk.

    Amyntas schreef:
    ahw, dat is mooi gezegd. maar ik ben blijkbaar te pessimistisch, want ik kan zo gewoon niet nadenken als ik in de spiegel kijk.


    comfort in c h a o s



    So true :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awhh dankje :3 You're awesome too :)


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Hier moest ik nu aan denken;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iedere keer dat ik hun kooi openmaak rennen de mensen van wie ik hou gillend weg, dus op welke manier moet ik dan van mezelf houden? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Aww je bent ook geweldig.
    Ik voel me al een stuk beter.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Amyntas schreef:
    ahw, dat is mooi gezegd. maar ik ben blijkbaar te pessimistisch, want ik kan zo gewoon niet nadenken als ik in de spiegel kijk.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    DrarryOn schreef:



    So true :3


    Shoganai i ne~

    Helemaal waar!

    Amyntas schreef:
    ahw, dat is mooi gezegd. maar ik ben blijkbaar te pessimistisch, want ik kan zo gewoon niet nadenken als ik in de spiegel kijk.


    Hoe bekijk je jezelf in de spiegel? Wanneer bekijk je jezelf in de spiegel? Probeer eens naar jezelf te kijken, hoe je dat bij andere doet. Bij hun zie je alleen de positieve dingen en bij jezelf waarschijnlijk alleen de negatieve. Probeer eens naar jezelf te kijken als hoe je naar andere mensen kijkt. En probeer eens naar andere mensen te kijken hoe je naar jezelf kijkt.

    Jaren lang heb ik alleen maar de negatieve dingen van mezelf gezien. Maar toen begon ik met foto's maken en kreeg een heel ander beeld van mensen toen ik portretten ging maken. Imperfection is the secret of beauty. Alleen zien mensen dat niet. De juist iets te grote neus of de te dunne lippen dat maakt mensen juist uniek, dat maakt mensen juist mooi. Alleen zie je dat vanjezelf vaak niet en dat is zo jammer.


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Maar.. ik, Samantha aka C18, ben de eeuwige perfectionist voor wie zulke woorden makkelijker praten zijn dan daadwerkelijk naleven :Y).

    Onzekerheden zijn niet slecht om te hebben. Dat maakt een mens menselijk. Als deze maatschappij dat ook nog inzag in plaats van elk stukje onzekerheid wanhopig de grond in te willen trappen, dan zouden we al een aardige stap verder zijn. Achja, idealistische gedachte..
    But you're right tho'. Het overwinnen van onzekerheden is namelijk ook een belangrijke stap.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 13:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    DrarryOn schreef:



    So true :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Olive