• .. Hele enge belgische ganzen! Serieus! We hadden een excursie in Riemst. We gingen met de klas naar dat wijnkasteel -even de naam kwijt- en het was vet interesant om dat helemala te zien, hoe wijn gemaakt werd vanaf de stok van de druif. Wist ik wel al, want dat moet ik ook leren op school, maar nu zag ik het gewoon van dichtbij.

    En het was een van de modernste wijngaarden van de wereld, dus dat was ook vet interresant. Maar even terug naar die ganzen... Een vriendin en klasgenootje van mij, Laura, die ging die ganzen opjagen. En toen gingen ze mij vet aankijken en achter ons aanrennen. Toen zijn we maar snel naar binnen gegaan .___. . Hahaaha :Y).

    Wie woont er in de buurt van Riemst, of misschien in Riemst en wie is er al wel eens in dat kasteel geweest?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ohmygod. Ik háát ganzen. vanaf toen ik heel klein was al. enge beesten o.o
    maar ontopic: eh.... het zegt me echt niks, dus nee, ik ben er nog nooit geweest :]

    haha, vetgrappig.
    En, Ik woon niet bij/in Riemst.


    Smiling but close to tears.

    Ganzen zijn eng o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik woon er niet, en ken het niet.
    De ganzen waren verliefd op je ;3


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn oma is ooit gebeten door ganzen.


    We can only learn to love by loving.

    UNCOMMON schreef:
    Ohmygod. Ik háát ganzen. vanaf toen ik heel klein was al. enge beesten o.o
    maar ontopic: eh.... het zegt me echt niks, dus nee, ik ben er nog nooit geweest :]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Prevail schreef:
    Mijn oma is ooit gebeten door ganzen.
    Ja man ik ook! Dus ik vind ze vet eng. Maar volgens mij bijten ganzen gewoon altijd. Ik ken zoveel mensen die gebeten zijn door ganzen toen ze klein waren :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsten, van mij mag je élk dier opjagen, maar ganzen moet je laten voor wat ze zijn. o.o

    DIE ETEN MENSEN!

    ganzen zijn eng :o
    ik heet ook Laura x"D


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    haha!(lol)
    ik laat ganzen eten uit mijn hand!


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy

    Hahaha wat leuk (nerd)


    Happiness hit her like a train on a track

    Waar ligt Riemst? :')
    Maar goed, eigenlijk wel best grappig. ;x Ganzen zijn gewoon beesten dat je niet mag opjagen, die zijn veel te agressief. :'DD


    Only losers can act the way you do

    ik vind ze eng :x


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Haha :'D
    Maar OT: Nog nooit van gehoord (:


    Never run out of reasons to smile...