• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Sydrian schreef:
    Wat zijn er toch een stel rare mensen op Q xd

    We hebben een clubje opgericht voor rare mensen. Je hoort erbij, je hoort erbij! :D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stomme klant op het werk.. Het staat op camera en dan durf je alsnog te beweren dat ik lieg! En dan ook nog een beetje de andere klanten opstoken. Kom op zeg.


    everything, in time

    Ik spam Q een beetje. Oh well... :')

    Morticia schreef:
    (...)
    We hebben een clubje opgericht voor rare mensen. Je hoort erbij, je hoort erbij! :D.


    Mag ik ook meedoen?
    Ik ben ook raar. :Y)


    26 - 02 - '16

    Dat vroeg ik niet, luister eens...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Auw. Ingegroeide nagel doet zeeeeeeeer. Misschien moet ik er toch een keer wat aan doen. (cat)


    -

    Pom schreef:
    (...)

    Mag ik ook meedoen?
    Ik ben ook raar. :Y)

    Jij bent cool raar :D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Genius schreef:
    Auw. Ingegroeide nagel doet zeeeeeeeer. Misschien moet ik er toch een keer wat aan doen. (cat)


    Ik heb wel 'ns een ontstoken teen gehad, maar dat is vast niks bij een ingegroeide nagel. Ga naar de dokter zou ik zeggen?


    26 - 02 - '16

    Veronicas schreef:
    (...)
    Jij bent cool raar :D.



    Jeuj c:


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt te verveeld D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hou op met berichten sturen! Dat ik niet antwoord is omdat je vervelend bent. Ik ben geen noob begeleider.


    Your make-up is terrible

    ... Ik ga voor tien minuten op YouTube en ik kijk dan op de tijd, is het twee uur later en loop ik een filmpje te kijken van een gast die ik niet eens ken die skypet met fans:/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pom schreef:
    (...)
    Mag ik ook meedoen?
    Ik ben ook raar. :Y)

    Suúre mag je meedoen, hehe. Alleen er geldt wel een inwijdingsritueel, en daarvoor moet je de Kabouter Plop dans doen. :Y).
    Maak maar een videootje, mwhaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pom schreef:
    (...)

    Ik heb wel 'ns een ontstoken teen gehad, maar dat is vast niks bij een ingegroeide nagel. Ga naar de dokter zou ik zeggen?

    Ik heb er eigenlijk al jaren last van, maar ik heb een kleine fobie voor voeten dus ik heb liever niet dat er iemand aan zit :'D Dat is wat me tegenhoudt haha


    -

    Yes, we can!


    Don't walk. Run, you sheep, run.