• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    RavensMoon schreef:
    Iemand ideetjes tegen hoest?

    mn hele keel is schraal van het hoesten mn spieren in mn borst doen zo'n pijn =(

    ik heb al strepsils geprobeerd (die helpen op het moment dat ze in mijn mond zitten), drink constant water en groene thee zonder toevoegingen, heb warme kleding aan, =(


    Tijmsiroop. In plaats van groene thee kan je beter kamillethee drinken, groene thee doet weinig als je ziek bent.


    Your make-up is terrible

    Fading..


    † Love? I want to sleep.

    Zo leuk als je terugkomt van vakantie en gelijk op facebook ziet dat er weer nieuwe foto's klaar zijn van een recente fotoshoot c;


    26 - 02 - '16

    RavensMoon schreef:
    (...)hoestdrank werkt zelde bij mij, en het zijn niet gewoon snoepjes het zijn van die zuigtabletten met anti bacterieel shit erin. xD evengoed bedankt voor je reactie


    Hahah, dat wist ik wel. Het is zo dat als mijn keelpijn over is, ik ze vaak als snoepjes gebruik xp


    -


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    I see your pretty face clear right in front of me every time i shut my eyes, gosh i miss you like hell :c


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Wait, SPRINGspinnen?

    ...


    "I shut my eyes in order to see.'

    QueenOfHell schreef:


    Rise and rise again until lambs become lions



    jaja


    -

    i'm bored


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fauxlivia schreef:
    Wait, SPRINGspinnen?

    ...


    Yes :P spinnen die springen :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahah, dat wist ik wel. Het is zo dat als mijn keelpijn over is, ik ze vaak als snoepjes gebruik xp
    ze zijn ook gewoon lekker hahaha xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fijn, heel fijn. Dit is al de tweede muis die stuk gaat. Dafuq is dit voor een onzin.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Knuffel? :'D

    Mijn vader gooide 'm in de kar en ik dacht, 'Ach, what the heck. LEUK!'

    Yes haha. Zo dachten een vriendin en ik dus ook :'D


    -

    Cry. God.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.