• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Genius schreef:
    It's my birthday! En ik voel me oud :'D


    Happy B-Day! (:


    16 - 09 - '17

    Wat een klote dagen. :')
    Mijn moeder zeurt dat ze me niet genoeg ziet, Poiesz wil me niet kwijt en zeurt dat ik mijn beslissing moet heroverwegen én de jongen die ik leuk vind, heeft waarschijnlijk gewoon alles gespeeld. Daarnaast ben ik ook nog ongesteld, wil ik niet twintig worden en haat het om straks weer de schoolbanken in te moeten. Als laatste ben ik gewoon depri omdat mijn geld zo vliegensvlug verdwijnt. -.- Waarom moet alles zo duur zijn? :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Happy B-Day! (:
    Dankjewel! ^^


    -

    Genius schreef:
    It's my birthday! En ik voel me oud :'D

    Van harte gefeliciteeeeeerd! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    It's my birthday! En ik voel me oud :'D

    Gefeliciteerd, Jac'! Het is dat je al een panda hebt, maar anders kreeg je een van mij. (cat) Zo kan je nog even kind zijn.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:26 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genius schreef:
    It's my birthday! En ik voel me oud :'D
    gefeliciteerd hoe oud ben je dan geworden?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het moment waar je je awesome voelt omdat je een nieuwe quiz in elkaar heb weten te steken (bloos)


    -

    Genius schreef:
    It's my birthday! En ik voel me oud :'D


    Happy Birthday *O*


    -

    Draculea schreef:
    (...)
    Do it!
    Waar gaat dit over? Die advertenties? (cat)

    Jep, inderdaad. Het is gewoon risky om te doen :'D

    @Jac, gefeliciteerd oudje!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hou alsjeblieft op met spelletjes naar boven schoppen. T_T Kan daar geen regel over komen?


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Hou alsjeblieft op met spelletjes naar boven schoppen. T_T Kan daar geen regel over komen?
    hoe bedoel je?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)hoe bedoel je?


    Ik zag iemand achter elkaar alle spelletjes omhoog schoppen, dat er niet net zo'n regel kan komen als voor 'ik zoek stories topics', dat je niet op meer dan zoveel topics in een uur mag reageren of zo. Het is echt heel irritant om je actieve topics lijst gevuld te zien met die spelletjes.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik zag iemand achter elkaar alle spelletjes omhoog schoppen, dat er niet net zo'n regel kan komen als voor 'ik zoek stories topics', dat je niet op meer dan zoveel topics in een uur mag reageren of zo. Het is echt heel irritant om je actieve topics lijst gevuld te zien met die spelletjes.
    oh sorry het kan best dat ik dat was, momenteel zit ik me echt te vervelen dus reageer ik veel op spelletjes.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)oh sorry het kan best dat ik dat was, momenteel zit ik me echt te vervelen dus reageer ik veel op spelletjes.


    Nee, jij was het niet haha. Iemand anders. Ik heb jou alleen zien reageren op dingen die al in de lijst staan.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, jij was het niet haha. Iemand anders. Ik heb jou alleen zien reageren op dingen die al in de lijst staan.
    aah :P voelde me al aangesproken en vannacht stond mensen op het internet niet op mijn to do lijstje xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.