• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Grote kans dat ik die ook heb. :'D

    Knuffel? :'D

    Mijn vader gooide 'm in de kar en ik dacht, 'Ach, what the heck. LEUK!'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amell schreef:
    heyhey Hatsumomo is over precies een maand jarig/ officieel volwassen. Mag ik je nu drie maanden lang oud/bejaard noemen? :P



    Nee! (cat)


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)


    Nee! (cat)


    Hahahah! You know i love you (A) :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    i'll just be patient ;3

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:05 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Mijn muis heeft kuren, fijn.

    Iemand ideetjes tegen hoest?

    mn hele keel is schraal van het hoesten mn spieren in mn borst doen zo'n pijn =(

    ik heb al strepsils geprobeerd (die helpen op het moment dat ze in mijn mond zitten), drink constant water en groene thee zonder toevoegingen, heb warme kleding aan, =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wtf! Ik wil me foto veranderen en dat lukt niet!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom? Fucking waarom? Ik haat dit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    RavensMoon schreef:
    Iemand ideetjes tegen hoest?

    mn hele keel is schraal van het hoesten mn spieren in mn borst doen zo'n pijn =(

    ik heb al strepsils geprobeerd (die helpen op het moment dat ze in mijn mond zitten), drink constant water en groene thee zonder toevoegingen, heb warme kleding aan, =(


    got honey c: ? wondermiddeltje daartegen


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Gelukt!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RavensMoon schreef:
    Iemand ideetjes tegen hoest?

    mn hele keel is schraal van het hoesten mn spieren in mn borst doen zo'n pijn =(

    ik heb al strepsils geprobeerd (die helpen op het moment dat ze in mijn mond zitten), drink constant water en groene thee zonder toevoegingen, heb warme kleding aan, =(


    Nee, sorry. Bij mij werkt water en hoestdrank perfect. Mss moet je gewoon hoestdrank nemen ipv die 'snoepjes'.


    -

    Ik ben weer thuis ;D
    Maar ik ga morgen al weer op vakantie, hahah


    26 - 02 - '16

    Eindelijk weet ik een keer op tijd wat ik voor mijn verjaardag wil.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:05 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    notyourhero schreef:
    (...)

    got honey c: ? wondermiddeltje daartegen
    mn vriend neemt het strakjes mee haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Verwelken schreef:
    (...)

    Nee, sorry. Bij mij werkt water en hoestdrank perfect. Mss moet je gewoon hoestdrank nemen ipv die 'snoepjes'.
    hoestdrank werkt zelde bij mij, en het zijn niet gewoon snoepjes het zijn van die zuigtabletten met anti bacterieel shit erin. xD evengoed bedankt voor je reactie


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.