• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Meh volgende week wordt het zó druk op het werk. Gratis ijscoupe en 2e maaltijd gratis voor de studenten. De Hema is echt supergoed in acties verzinnen -.-


    -

    Yay er wordt weer gespamd in de story-topics.
    Ennn ik verveeeeel me.

    Stop being such a dramaqueen, jezus héé.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Het is blijkbaar zo lastig om eerst iets door te lezen tegenwoordig >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kijk er zó erg naar uit. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jemig, de manege heeft alweer verkeerd opgeschreven wanneer ik op vakantie zou zijn. Nu moet ik bellen, maar als ik bel zeggen ze dat ze er op dit moment niet naar kunnen kijken en ik moet vanavond rijden. Dit is al de tweede keer en ik word er echt gek van. Ik heb al een hekel aan bellen en op deze manier voel ik me echt net een idioot.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik haat het als ik twee mandarijnen eet en de eerste veel lekkerder is dan de tweede. D:<


    everything, in time

    En toen zat er een gat in de muur o-o. Bedankt, Fala.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Anguish schreef:
    Ik haat het als ik twee mandarijnen eet en de eerste veel lekkerder is dan de tweede. D:<

    Volgende keer moet je ze allebei openen en beide proeven voordat je een van de twee opeet. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 13:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Replay. Again.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    Meh volgende week wordt het zó druk op het werk. Gratis ijscoupe en 2e maaltijd gratis voor de studenten. De Hema is echt supergoed in acties verzinnen -.-


    Oh, voor de KEI-week zeker?

    OT: Geen zin om boodschappen te doen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Verdomme, dat snoertje moet het doen! Ik word gek, tering usb-ingangen van m'n laptop. Waarom moeten jullie kapot zijn waardoor ik m'n iPhone niet kan aansluiten? D:

    Zo. Onrustig. Ik wil naar buiten! Maar jij wilt telkens niet D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I miss you!


    The odds are néver in our favor.

    Ik wil er morgen heel graag heen... maar jullie twee zullen er zijn en dat wordt voor mij alleen maar irritant or whatever. Zucht.