• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Zo'n zin in maaaaaaaandag!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmpf, ik probeer je alleen maar te helpen. Wees verdomme blij dát ik het voor je kon doen aangezien allebei onze ouders werken. Het kostte me al verdomd veel moeite om muziek te downloaden en dan nog alles te instaleren voor je op je iPhone qua instellingen. Vervolgens doen de usb-ingangen het niet, waar ik niks aan kan doen. Dat is dan nog geen reden om boos op me te worden omdat je geen muziek op je iPhone hebt voor de vakantie, kan ik er wat aan doen dat die ingangen het niet doen op dit moment D:

    Bieberen schreef:
    Hmpf, ik probeer je alleen maar te helpen. Wees verdomme blij dát ik het voor je kon doen aangezien allebei onze ouders werken. Het kostte me al verdomd veel moeite om muziek te downloaden en dan nog alles te instaleren voor je op je iPhone qua instellingen. Vervolgens doen de usb-ingangen het niet, waar ik niks aan kan doen. Dat is dan nog geen reden om boos op me te worden omdat je geen muziek op je iPhone hebt voor de vakantie, kan ik er wat aan doen dat die ingangen het niet doen op dit moment D:


    Opnieuw opstarten? 8D


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Opnieuw opstarten? 8D

    Al geprobeerd, het is niet de eerste keer namelijk. Die ingangen zijn gewoon weg dood ondertussen. De ene keer doen ze het wel, de andere keer niet. En juist nu doen ze het niet, en word m'n zusje boos op MIJ ._.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Al geprobeerd, het is niet de eerste keer namelijk. Die ingangen zijn gewoon weg dood ondertussen. De ene keer doen ze het wel, de andere keer niet. En juist nu doen ze het niet, en word m'n zusje boos op MIJ ._.


    Ze moet blij zijn dat je iets voor haar wilt doen.
    Ik had het ook met mijn vorige laptop ja, dat één van die poorten het gewoon groot en deels niet deed. Misschien later nog eens proberen of een ander snoertje pakken? Bij mij werkte hij wel als ik de USB er op een bepaalde manier indrukte.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 15:19 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ze moet blij zijn dat je iets voor haar wilt doen.
    Ik had het ook met mijn vorige laptop ja, dat één van die poorten het gewoon groot en deels niet deed. Misschien later nog eens proberen of een ander snoertje pakken? Bij mij werkte hij wel als ik de USB er op een bepaalde manier indrukte.

    Daarom, dat zei ik ook al tegen d'r.
    Ik heb ook andere snoertjes geprobeerd, maar werkt ook niet. Ik heb 'm er al meerdere keren in gestopt, maar niks blijkt te werken nu.. Zelfs niet op een speciale manier D:

    Ik heb een panda gekocht bij de IKEA. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    En toen hadden we een vleesetende plant in de keuken staan.
    Nu moet ik me inhouden om er niet met stokjes in te gaan prikken zoals ik vroeger altijd deed. (cat)

    Sydrian schreef:
    (...)

    Oh, voor de KEI-week zeker?

    OT: Geen zin om boodschappen te doen D:

    Yes.

    Fauxlivia schreef:
    Ik heb een panda gekocht bij de IKEA. *.*

    Grote kans dat ik die ook heb. :'D

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 16:00 ]


    -

    Father schreef:
    (...)
    Volgende keer moet je ze allebei openen en beide proeven voordat je een van de twee opeet. :Y)


    Maar dat ging nu niet! Ik ben op het werk en doe momenteel de kassa ipv het brood en dan kan het zijn dat ik tijdens mijn pauze wordt gebeld om een kassa extra te openen als het te druk is. Dus ik moet wel meteen wegkwijnen en dan krijg ik gestampte mandarijnen. );


    everything, in time

    Early on in the series, Dean's cell number is given, and for a while the studio had it set up so that anyone dialing the number would hear Jensen Ackles reading the message: "This is Dean Winchester. If this is an emergency, leave a message. If you are calling about 11-2-83, page me with your coordinates." The number is 1-866-907-3235.

    Omg.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Early on in the series, Dean's cell number is given, and for a while the studio had it set up so that anyone dialing the number would hear Jensen Ackles reading the message: "This is Dean Winchester. If this is an emergency, leave a message. If you are calling about 11-2-83, page me with your coordinates." The number is 1-866-907-3235.

    Omg.


    That is so awesome.
    Ik heb zin om het te proberen, maar het werkt nu toch niet meer, helaas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Knight schreef:
    Early on in the series, Dean's cell number is given, and for a while the studio had it set up so that anyone dialing the number would hear Jensen Ackles reading the message: "This is Dean Winchester. If this is an emergency, leave a message. If you are calling about 11-2-83, page me with your coordinates." The number is 1-866-907-3235.

    Omg.


    Dat is awesome.


    Your make-up is terrible

    Draculea schreef:
    En toen hadden we een vleesetende plant in de keuken staan.
    Nu moet ik me inhouden om er niet met stokjes in te gaan prikken zoals ik vroeger altijd deed. (cat)

    Whut??? Bestaan die planten echt ?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Finally! I can read again :3
    And by the looks of it, it's not the last one, yet :3
    AND HIS PHOTO IS SO SEXEH


    But I still have this faith in the truth of my dreams.