• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    mwhhahaha

    ik reserveer nog een jongen
    en een meisje

    en daarbij faceclaim ik tom felton (sorry jongs maar draco is tee sexy om te laten staan)^^
    eeeen arielle Kebbel



    morgen zal ik de 3 personages hier neerzetten en zelf in het topic gooien xd


    Tom Felton asdfghjkl :9~


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Tom Felton asdfghjkl :9~


    Dat was mijn reactie ook x'D

    Nathalietje? Ik Claim de Tom Felton persoon voor Aishlinn ^^
    x'D


    Little do you know

    Maar Peeps, I'm leaving x'D
    Ga al een uur later naar bed dan ik wilde dus x'D
    Tot overmorgen (:


    Little do you know

    Miiijn tom feltooon!!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hihihi hoe konden jullie hem nou niet meteen doen ik bedoel duuh:9~


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Aubrey Amelia Powell
    Leeftijd: 28, geboren op 3 mei.
    Rol: leraar, vrouwelijk.
    Uiterlijk met foto:



    Aubrey heeft bruine haren, die ze om de zoveel tijd kort laat knippen. Haar haar krult zodra het wat langer wordt en heeft een natuurlijke glans. Het wordt alleen vrij snel vet, wat soms een vloek lijkt te zijn. Ze heeft bruine ogen, al valt dat meestal niet zo op, aangezien haar pupillen altijd nogal groot zijn. Hier is geen bekende reden voor, maar Aubrey zelf heeft er meestal geen last van. Ze is niet klein, maar ook niet speciaal groot. Ze is 1. 75 lang en heeft vaak hakken aan, waardoor ze toch 1,85 lijkt. Ze is vol slank, maar heeft naar haar eigen mening een goede bouw. Door de beugel die ze gehad heeft als tiener heeft ze mooie rechte tanden. Ze heeft echter wel snel last van gaatjes, waardoor ze zic erg goed op moet letten. Ze kleed zich vrij normaal, ze draagt alleen heel vaak een zwart jack.
    Ze heeft een Litteken op haar linkerschouder van toen ze 18 was. Een klein ongelukje tijdens een vakantie met haar vriendinnen. Haat nagels heeft ze altijd gelakt, deels omdat ze er anders op gaat bijten. Haar make-up houdt ze zo veel mogelijk naturel. Al zou je haar nooit zonder enige make-up zal zien. Aubrey heeft ook nooit oorbellen in, deels omdat ze dit lastig vindt en deels omdat haar oren snel geïrriteerd zijn. Ze heeft wel vaak genoeg armbanden om, eigenlijk heeft ze bijna nooit geen armband om.
    Karakter: Aubrey is misschien een beetje verbitterd door de de dood van haar vriend, ze probeert optimistisch te blijven. Aubrey houdt erg veel van haar baan en heeft erg veel mensen die haar steunen. Hierdoor slaat ze zichzelf er wel doorheen. Aubrey heeft altijd een vrolijke lach op haar gezicht, maar ze is toch vaak veel te serieus over dingen. Ze heeft het vaak niet door als mensen een grapje maken. Ze is vaak veel te veel bezig met eigen die helemaal niet zo belangrijk zijn. Ze is vrij droog en zelfs zal ze niet zo snel een grapje maken. Ze is erg moeilijk te overtuigen en wil altijd haar gelijk hebben. Ze vertrouwt andere mensen iets te snel, waardoor ze zich soms een beetje dom voelt als blijkt dat iemand niet te vertrouwen is. Ook al vertrouwd ze mensen snel, ze valt bijna niet te overtuigen, omdat ze zwart-wit denkt en meestal volledig overtuigd is van haar eigen gelijk. Dit kan een goede eigenschap zijn, maar ook een slechte. Ze is goed in situaties inschatten, maar met mensen heeft ze problemen. Ze kan vaak niet inschatten hoe iemand is, maar als ze het probeert heeft ze het meestal fout. Ze probeert over ze veel mogelijk eerlijk te zijn, maar kan het niet laten om van tijd tot tijd te liegen. Ook al weet ze dat het slecht is, kan ze het niet laten, vooral omdat ze gewend is om over dingen te liegen. Aubrey is ook altijd nogal druk en gestrest, ze maakt zich overal veel te druk om. Ze wil altijd alles perfect hebben en doet er alles aan om dingen zo goed mogelijk te plannen. Ze kan er heel slecht tegen als iets niet verloopt zoals geplant, bang dat alles dan mislukt. Ze is erg precies en nauwkeurig. Ze heeft ook altijd de neiging de leiding te nemen. Echter wil ze nooit verantwoordelijkheid nemen, bang dat ze het verpest.
    Extra: Aubrey zou het volgende jaar trouwen met haar vriend. Het probleem is dat haar vriend is omgekomen in een ongeluk op zijn werk. Aubrey haar moeder en haar vriend zijn moeder hebben hebben het bedrijf aangeklaagd. Aubrey vond dat echter niet nodig. Ze had niks aan de schade vergoeding en vond het onzin, haar vriend zou er toch niet levendiger op worden. Dit heeft Aubrey niet alleen verbitterd, dit was ook een van de eerste erge gebeurtenissen in haar leven. Aubrey had al bindingsangst, want dit allemaal extra moeilijk voor haar maakte. Aubrey heeft ook een angst voor vogels en kleine ruimtes. Aubrey heeft twee oudere zussen, waarvan er een een dochter en een zoon heeft. Ze heeft een erg goede band met haar familie, behalve met haar moeders zus, die vind dat Aubrey dom is omdat ze geen advocaat is geworden. Aubrey heeft een allergie voor pinda's waar ze erg voorzichtig mee moest zijn. Verder heeft ze een zonneallergie, waar ze meestal niet te veel last van heeft. Haar hobbies zijn piano spelen en schrijven. Ze combineert dit meestal met haar baan en vrijwilligerswerk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm zou ik nog een tweede personage bij mogen maken ? :x

    Dan reserveer is alvast een mensenmeisje :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Jennifer Amanda Oakley
    Leeftijd: 18 jaartjes jong ,ze verjaard op 22 oktober
    Rol: Leerlinge
    Uiterlijk met foto:



    Jen heeft bruine lange lokken ,die tot over haar schouders komen en ze heeft lichtbruine ogen ,amandel-vormige ogen die mooi gesierd zijn met donkere volle wimpers. Jennifer is 1m73 lang en heeft de nodige vrouwelijke rondingen. Jennifer ,gebruikt niet zo veel make –up ,af en toe wel een laagje mascara en oogschaduw en een dun laagje lipgloss op haar lippen ,maar meer niet.
    Haar kledingstijl is vaak uitdagend of casual met een classy touch aan.
    Jennifer heeft ook een tattoo aan haar arm

    Karakter: Jennifer is een aardig ,maar bitchy meisje. Als ze je mag ,dan zal ze wel poeslief tegen je doen en zal ze je vertrouwen proberen te winnen,maar als ze je niet mag ,negeert ze je of maakt ze alleen maar gemene/domme opmerkingen over je en kan ze erg sarcastisch zijn.
    Jen is een verwend nest die altijd vanalles wilt en alles moet voor haar perfect lijken. Jen kan wel erg aardig en als een echte vriendin voor je zijn ,maar dan moet jij je ook als haar vriend(in) gedragen. Ze beoordeeld mensen veel te rap en ze is erg ijdel. Jen kan zich soms wel flirterig gedragen ,vooral bij jongens die ze wel ziet zitten. Ze heeft een enorme zwak voor jongens die lef hebben.
    Extra: /

    Zo ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een vrouwelijke leerlingen? Zou je me ook nog willen waarschuwen wanneer er geen stop meer is op monsters?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ik ga geen rollen beloven nu, we hebben nu 6 jongens leerlingen 6 meisjes leerlingen en er zijn nog een aantal gereserveerden.. volgens mij wou roww die gereserveerden in laten vullen en dan beginnen en als we nu 2 meisjes nemen dan is het niet meer gelijk en moeten we weer verder wachten op jongens erbij terwijl we eigenlijk genoeg hebben, dus ik ga nu niet zeggen van je mag ze reserveren dat kan je beter morgen dan eerst met roww overleggen...?
    En ik dnek niet dat er een start komt weer op de monsters..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:28 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    Naam: Jennifer Amanda Oakley
    Leeftijd: 18 jaartjes jong ,ze verjaard op 22 oktober
    Rol: Leerlinge
    Uiterlijk met foto:



    Jen heeft bruine lange lokken ,die tot over haar schouders komen en ze heeft lichtbruine ogen ,amandel-vormige ogen die mooi gesierd zijn met donkere volle wimpers. Jennifer is 1m73 lang en heeft de nodige vrouwelijke rondingen. Jennifer ,gebruikt niet zo veel make –up ,af en toe wel een laagje mascara en oogschaduw en een dun laagje lipgloss op haar lippen ,maar meer niet.
    Haar kledingstijl is vaak uitdagend of casual met een classy touch aan.
    Jennifer heeft ook een tattoo aan haar arm

    Karakter: Jennifer is een aardig ,maar bitchy meisje. Als ze je mag ,dan zal ze wel poeslief tegen je doen en zal ze je vertrouwen proberen te winnen,maar als ze je niet mag ,negeert ze je of maakt ze alleen maar gemene/domme opmerkingen over je en kan ze erg sarcastisch zijn.
    Jen is een verwend nest die altijd vanalles wilt en alles moet voor haar perfect lijken. Jen kan wel erg aardig en als een echte vriendin voor je zijn ,maar dan moet jij je ook als haar vriend(in) gedragen. Ze beoordeeld mensen veel te rap en ze is erg ijdel. Jen kan zich soms wel flirterig gedragen ,vooral bij jongens die ze wel ziet zitten. Ze heeft een enorme zwak voor jongens die lef hebben.
    Extra: /

    Zo ;3



    lovely:D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb de leeftijd van mijn boy even twee jaartjes verhoogd ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    zal het aanpassen in het story gedoe ding :D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    zal ik tom felton foto en uiterlijk enz. als draco persoon doen of als tom felton persoon? wie vind de mensheid knapper?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Draco! <'3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable