• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    als je dat wil graag :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    als je dat wil graag :)


    En ik hoop dat je het niet erg vind..
    Daarom heb ik de weerwolven ook al zo gemaakt dat ze kunnen transformeren wanneer ze wilen, anders is het ook niet leuk om weerwolf te zijn d:

    Trouwens, Nathalie, heb jij de story bij gehouden? Want dan kan ik de personages linken in het topic d:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:00 ]


    Little do you know

    zijn er nog rollen over

    Dan maak ik er een vampier van ;P


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Roww schreef:
    (...)

    En ik hoop dat je het niet erg vind..
    Daarom heb ik de weerwolven ook al zo gemaakt dat ze kunnen transformeren wanneer ze wilen, anders is het ook niet leuk om weerwolf te zijn d:

    Trouwens, Nathalie, heb jij de story bij gehouden? Want dan kan ik de personages linken in het topic d:




    lees je berichten xd

    daarin staat; nee want de personage's zijn nog niet af, dus dan bliiijf je aanvullen aanvullen aanvullen en dit is makkelijker ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Monticia schreef:
    Dan maak ik er een vampier van ;P


    Oke (:

    Voor degenen die hun Rol nog niet helemaal af hebben, re post het als hij wel af is. Dan kunnen we het in de story zetten. Als je ehm Quote kunnen we hem niet makkelijk in de story plaatsen.
    De personages die zijn gelinkt zijn helemaal af, degene die dat niet zijn beschouw ik als niet helemaal af of te kort!
    Dus graag je rol zo uitgebreid mogelijk invullen Aub
    (:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:23 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Zou het misschien wat uitgebrijder kunnen?
    En ik zie je afbeeldingen niet.. Misschien moet je dat eens proberen te uploaden met Tinypic.com ?
    Dat is wel makkelijker want er zit nu een verkeerde link tussen..


    Ik zou het proberen.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik zou het proberen.


    Oké, Dankje (:


    Little do you know

    Ik heb geen inspiratie voor een innerlijk
    D':


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik heb geen inspiratie voor een innerlijk
    D':


    Heks toch?
    Ik zou zeggen beschrijf gewoon haar uiterlijk zo uitgebreid mogelijk. Geef haar een paar dingen als littekens, wat ik niet denk dat ze zal hebben maar goed d:
    Als je het over haar haren hebt dan typen de meesten 'ze heeft lang bruin haar' en dan een punt. Maar ik typ vaak zo uitgebreid mogelijk: 'ze heeft lang bruin golvend haar met een paar lichtbruine plukjes erdoor heen' Dan kom je al een stuk verder, en zo schrijf je ook langer en gedetailleerder (:


    Little do you know

    wat goed van jou xD


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Larvior Phoenix
    Leeftijd: net 25
    Rol: Meerman
    Uiterlijk: Larvior is vrij bleek. Zijn warrige haar kleurt mee met zijn gevoelens. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komenlarvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zij
    Karakter: Larvior is als mens, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit, omdat hij onder water zuke dingen niet mocht leren, maar onder water is een ander verhaal, meestal krijgt hij het instinkt van een meerman. Larvior krijgt dan steeds meer zin om mensen het water in te lokken en te laten verdrinken.
    Extra Niet zo veel, zijn ouders hadden hem opgesloten in de ardennen, omdat hij de zee onveilig maakte. Verder is het duidelijk te zien wat zijn emoties zijn, door zijn haarkleur. Verder heeft hij veel relatie met de waterdieren om hem heen. Larvior kan als hij zin heeft, goed zingen. Zijn stem is soms te horen van meters afstand, waardoor hij het water kan laten kalmeren of woedend maken.


    Hoop zo voldoende te hebben geinformeerd, mist er nog wat, verander ik het.

    Ik doe het even zo, de foto's pakt ie niet:

    Foto 1
    Foto 2

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:44 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    de afbeeldingen doen het bij mij nietr?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Mohammed Omar Idrissi. Maar hij word echt altijd Mo genoemd, zo stelt hij zich ook voor.
    Leeftijd: Mo wordt bijna 17.
    Rol: Leerling.
    Uiterlijk met foto:


    Mo is een mooie jongen. Hij heeft een lichtgetinte huid, maar dat is vooral omdat hij snel bruin word. Mo is best lang met zijn 1.93, wat perfect samen gaat met zijn gespierde bouw. Hij heeft een duidelijke sixpack en gespierde armen. Mo heeft gitzwarte haren die altijd perfect in model zitten. hij haat het namelijk als het niet zo is. Hij maakt er dus alleen maar een uitzondering van als hij in bed ligt. Mo heeft grijze ogen wat gelijk opvalt, en hij laat er vaak genoeg mensen in verdrinken. Mo heeft een gewone maar dure stijl. Hij draagt vaak gewoon een shirt of blouse met een jeans en sneakers. Maar alles is dan wel van een duur merk. Hij maakt het vaak af met een duur jack. Zijn Iphone 5 zit standaard in zijn zak. Hij draagt altijd een zilveren ketting die hij ooit van zijn vader had gekregen. Hij heeft een paar tattoo's. "Live your Life" in het Arabisch op zijn linker-sleutelbeen. Een wolf op zijn rechter-bovenarm. Tot slot heeft hij de ster van de Marokkaanse vlag op zijn onderarm staan, onder zijn linkerhand. Mo heeft een paar littekens. Een in zijn nek, door een vechtpartij ooit waar een mes bij werd gehaald. Ook heeft hij er een achter zijn oor, waarvan het eigenlijk een raadsel is hoe hij eraan komt.
    Karakter: Mo is een jongen die altijd een grote mond zal hebben en zijn mening zal geven, hij heeft er ook veel moeite mee om zijn mond erover te houden. Verbazingwekkend genoeg kan hij het wel als het écht moet, bijvoorbeeld als iemand al genoeg gekwetst is. Mo is zelfverzekerd en heeft een duidelijk ego. Hij kan soms dus een tikkeltje arrogant zijn, al zijn de meeste mensen het wel gewend en vinden ze het bij hem passen. Mo is best ijdel, hij haat het als hij er onverzorgd uit ziet en voorkomt het dan meestal bij andere mensen. Mo is geen supergenie en ook niet de slimste die je ooit zal tegenkomen, maar slim genoeg om elk schooljaar te halen en te overleven. Door zijn jongere zusjes en zijn broertje die hij telkens moet beschermen is het eigenlijk best een zorgzaam type. Maar dan moet hij je wel mogen, anders zal hij het niet zo snel doen. Mo is zo'n jongen dat snel vrienden kan maken, en daardoor ook best populair is op de straten en op school. Tot slot is het een echte flirt en heeft hij vele charmes. Die twee gaan natuurlijk goed samen. Hierdoor denken vele dat hij niet goed kan zijn in een relatie, maar dat is niet zo. Als hij uiteindelijk in een relatie zit blijft hij wel trouw aan dat meisje.
    Extra: Zoals je aan zijn naam kan zien is hij Marokkaans. Hij komt uit een best groot gezin. Zijn ouders zijn 20 jaar geleden getrouwd en ze zijn nog steeds gelukkig met elkaar. Zijn vader is een goede advocaat en zijn moeder heeft een bekende winkel met bruidsjurken. Je kan dus zeggen dat ze het erg goed hebben. Mo heeft ook nog drie jongere zusjes en twee broers. Zijn zusjes zijn een drieling van 8 jaar. Mo is zelf deel van een tweeling en heeft ook nog een oudere broer van 18. In het verleden is er nooit wat bijzonders gebeurt, behalve dat Mo twee keer van een basisschool is gestuurd door vechten. Zijn tweelingbroertje die een halfuur jonger is, is in tegenstelling tot Mo heel onzeker en verlegen. Maar Mo komt vaak genoeg voor hem op, en gebruikt als het moet geweld. Mo is gewoon hetero, en is ook niet "Bi-Curious" ofzo. De grootste reden dat Mo mee is, is omdat hij een keer weg wou zonder zijn familie. Begrijp hem niet verkeerd, hij houd erg van zijn familie. Maar hij hoeft ze niet de hele tijd om zich heen te hebben. Mo heeft bijna geen allergieën, behalve dan voor Asperine. Hier krijgt hij allemaal rode bulten van. Dit vervangt hij dan ook met Advil pijnstillers die perfect bij hem helpen. Mo is een jongen die niet voor heel veel dingen bang is, eigenlijk voor niks in het "bewuste" leven. Toch krijgt hij wel altijd een naar gevoel als hij aan de dood denkt, het lijkt hem gewoon doodeng om er opeens niet meer te zijn.


    Nou, hij is af! What do you think? Is hij goed genoeg?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:56 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrea heeft een beschrijving bij haar uiterlijk gekregen :]
    Nu Phoebe nog, ghehe :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.