• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    me2 xD maar ik vind tom zelf ook knap O.O alleen wat ouder xd

    dan zoek ik lekker draco pics op zonder dat uniform xd

    voor zover dat te vinden is

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 20:06 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ben er weer menseen c:

    En even over die twee reservaties:
    Ik vind het goed dat jullie mee doen. Maar eerst moet ik nog even het RPG aan passen, want er zijn bij die hebben al twee dagen een reservatie staan zonder het ingevuld te hebben.. Dus die gaan vanavond weg.
    Ik hou me zelf nieteens aan die afspraak :x
    Maar ik was er gister niet x'D
    Maargoed, ik ga nu heel eerlijk mijn rollen invullen :')


    Little do you know

    Trouwens, Nathalie..
    Is dit geen mooie afbeelding voor Tommy?? c:


    Of dees:



    Ik heb LOADS of Tommy pics c:


    Little do you know

    Ik faceclaim trouwens Victoria Justice


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mijn rollen word vnv heel misschien en anders morge.
    Mijn stief paps ik vandaag jarig en vnv is de verjaardag dus ik had vanmiddag online kunnen zijn met lappe maar nu zijn er mensen die toch vanmiddag komen dus ik kan vanmiddag en vnv enkel op mijn telefoon :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Cairde schreef:
    Mag ik een vrouwelijke leerlingen? Zou je me ook nog willen waarschuwen wanneer er geen stop meer is op monsters?
    Aangezien ze zij dat ik op jouw moest wachten voor antwoord.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik faceclaim trouwens Victoria Justice


    Ik wil je er best bij zetten. Maar eerst kijk ik nog even of de personen die al een reservatie hebben of ze hem vandaag kunnen invullen, zo niet verwijder ik ze. Ik heb namenlijk niet graag een reservatie heel lang staan. Want als niet alle rollen ingevuld zijn dan kunnen we ook niet beginnen.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik wil je er best bij zetten. Maar eerst kijk ik nog even of de personen die al een reservatie hebben of ze hem vandaag kunnen invullen, zo niet verwijder ik ze. Ik heb namenlijk niet graag een reservatie heel lang staan. Want als niet alle rollen ingevuld zijn dan kunnen we ook niet beginnen.
    Wanneer moet ik hem dan invullen? Of moet ik eerst wachten totdat er een rol overblijft?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    David Marc Michaelson
    Leeftijd:
    28, geboren op de eerste dag van Maart
    Rol:
    Leraar
    Uiterlijk met foto:


    David heeft donkerblond haar dat altijd in een kuifje zit. Zijn ogen hebben een helder grijze kleur met een bijna zwarte rand eromheen, en een paar donkergrijze stipjes er in. Hij is 1 meter 85 lang en hij is redelijk gespierd.
    Hij heeft door zijn linker wenkbrauw een litteken staan wat een dun streepje er doorheen veroorzaakt.
    Karakter:
    David is een aardige, begripvolle jonge man. Hij luistert altijd naar wat zijn leerlingen te vertellen hebben. Ook is hij altijd wel in voor een grapje, hij doet dan ook vaak zat mee als de jongens een grap willen uithalen met de meiden, gewoon omdat hij dat toch best leuk vind. Hij gedraagt zich dus ook aardig kinder achtig.\
    Extra:
    David heeft tot zijn twintigste op school gezeten, maar hij is toch nog aangenomen als leraar, iets wat je niet vaak ziet. Hij heeft namenlijk geen speciale opleiding gehad om leraar te kunnen worden, maar door zijn straight A's op school kon hij toch leraar worden omdat hij overal erg goed in was en is.
    Hij heeft altijd op een lager niveau gezeten dan hij eigenlijk aan kon.


    Naam:
    James Oliver Johnson
    Leeftijd:
    17, geboren op 2 December
    Rol:
    Leerling
    Uiterlijk met foto:


    James heeft bruine haren dat vaak omhoog gezet zijn met een beetje gel, zijn ogen hebben eenzelfde kleur bruin met een donker randje eromheen. Hij is 1 meter 79 en hij heeft een redelijk gespierd lichaam.
    Karakter:
    James is een jongen die niet snel vrienden maakt. Hij kent echter wel iedereen uit zijn klas, maar lang niet iedereen kent hem. Zijn naam is echter wel bekend, maar hij word vaak Nerd genoemd omdat hij gewoon graag leert en ook vaak goede cijfers heeft. Hij weet veel en als iemand iets vraagt is hij vaak degene die antwoord geeft en dan ook vrijwel altijd gelijk heeft. Verlegen is hij echter niet, hij weet dat hij er goed uit ziet en ook is hij best trots op zijn kennis. Al zien mensen hem daardoor vaak als arrogant, terwijl hij dat totaal niet is.
    Extra:
    James is opgegroeit in een pleeggezin, hij weet niet wie zijn ouders zijn en of ze uberhaupt nog leven weet hij ook niet. Eigenlijk wil hij dit niet weten ook, dat zal alleen maar problemen geven. Hij heeft een zusje van zeven en een broertje van vijf. Hij is pas op zijn achtste geadopteerd door dit gezin. De mensen vonden het sneu dat zo'n jongen met die leeftijd nooit gekozen zal worden omdat de meesten alleen een jong kind van onder de drie jaar willen. Daarom hebben ze James geadopteerd, terwijl het stel zelf pas twintig was. Hij is de twee hier dan ook erg dankbaar voor.


    Zo, even een klein beginnetje voor mijn twee guys.
    Maak het af als ik weer inspiratie heb x'D


    Little do you know

    I like themmmmm


    And right from that moment, you took my breath away.

    Cairde schreef:
    (...)Wanneer moet ik hem dan invullen? Of moet ik eerst wachten totdat er een rol overblijft?


    Ja, ik denk dat het beter is om gewoon even te wachten.

    xLastKiss schreef:
    I like themmmmm


    Yeah, me too ^^

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:47 ]


    Little do you know

    Hier is mijne ^^ sorry dat ik er zolang over deed

    Naam: Viola Frost
    Leeftijd: 16
    Rol: als mens leerling
    Uiterlijk met foto:









    Uiterlijke kenmerken : Viola is gemiddeld 1.64 meter wat ze zelf best klein vind en ze heeft een licht getinte huid met een normale lichaam, niet te dun en niet te dik viola heeft bruin haar en bruine ogen, ze draagt altijd make up waaronder een soort winged eyeliner die haar favoriet is, ze kleed zich aan wat ze zelf mooi vind en ze gaat niet zonder make up over straat.
    Tijdens de trip draagt ze een blauw shirtje en haar favoriete skinny jeans met een paar ouwe sneakers en een extra tas voor haar make up die ze altijd bij haar houd.

    Karakter: Ze is makkelijk om mee om te gaan ze probeert ook aardig te zijn tegen iedereen, ze is vaak enthousiast om veel dingen waardoor ze hyper zal lijken en ongeduldig en ze meer een volger dan een leider dus ze zal waarschijnlijk geen beslissende keuzes maken voor anderen maar ze zal er wel wat van zeggen als ze er niet mee eens is. Ze is ook best luidruchtig/lawaaierig waardoor je haar makkelijk vanaf een afstand kan horen met bijv: lopen of praten, ze is ongeduldig en wilt dus zo min mogelijk wachten op anderen en ze is een eeuwige twijfelaar waardoor ze lang over een beslissing maken doet.

    Extra: Ze zit op volleyballen en hockey. haar ouders waren gescheiden toen ze 9 was en ze is een enig kind.
    Ze ging mee omdat het haar wel leuk leek om eens te doen. Ze heeft Arachnofobie, ze heeft er niet heel erg veel last van bij de kleinere spinnen. Ze heeft hier vooral last van bij grotere en dikkere spinnen.
    ze is hetero en heeft al een paard vriendjes gehad maar momenteel is ze single.

    is it good now ?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 14:45 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    Hier is mijne ^^ sorry dat ik er zolang over deed

    Naam: Viola Frost
    Leeftijd: 16
    Rol: als mens leerling
    Uiterlijk met foto:








    Uiterlijke kenmerken : Ze heeft bruin haar en bruine ogen, waar ze altijd een soort winged eyeliner op heeft, ze kleed zich vaak aan wat ze zelf mooi vind en ze kan niet zonder make-up.

    Karakter: Ze is makkelijk om mee om te gaan, ze is vaak enthousiast om veel dingen en ze meer een volger dan een leider . Ze is ook best luidruchtig/lawaaierig, ongeduldig en een eeuwige twijfelaar.

    Extra: Ze zit op volleyballen en hockey. haar ouders waren gescheiden toen ze 9 was en ze is een enig kind.
    Ze ging mee omdat het haar wel leuk leek om eens te doen. Ze heeft Arachnofobie, ze heeft er niet heel erg veel last van bij de kleinere spinnen.
    ze is hetero


    MARZIAAAAAAAAAAAAAAAA! <3
    Sorry :')
    Ik hou van haar c:
    Ik zet haar erbij, maar kan het misschien een beetje uitgebreider? Minimaal 4 á 5 regels?


    Little do you know

    ik ga er straks wel mee bezig :)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yakatchi schreef:
    ik ga er straks wel mee bezig :)


    Oké (:
    De extra hoeft niet groter, haar karakter zowieso wel, ook haar uiterlijke kenmerken kunnen wel wat meer, bijv. hoe lang ze is watvoor figuur en datsoort dingen (:
    Uiterlijk hoeft niet meer dan 3regels te zijn, maar karakter liever wel 4 á 5 regels, (:


    Little do you know