• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Dat aantal word dan zes meiden vier jongens..
    Als er nog iemans een jongen monster/mytisch wezen neemt vind ik het wel goed


    Ah why not ,mag ik anders nog een mythische jongen ? :3 ,daarbij Faceclaim ik Joey Graceffa :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ah why not ,mag ik anders nog een mythische jongen ? :3 ,daarbij Faceclaim ik Joey Graceffa :3


    JOEY O.O
    Why didn't I think of that ?!
    Net zoals Tom Felton.. Why didn't I think of them x'D
    Maar is goed, ik zet het er bij (:


    Little do you know

    Ik had het ovwr mijn reservering maar nu je er toch over begint.....


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Ik had het ovwr mijn reservering maar nu je er toch over begint.....


    En over die reservering, weet ik toch ook wel -.-
    Ik ben vergeetachtig, maar zo vergeetachtig nu ook weer niet hoor x'D


    Little do you know

    Pff ja jaa O.O
    jij en niet vergeetachtig haha
    sorry ;$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik faceclaim Ingrid Nilsen bij een en bij de andere Victoria Justice.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Finnian Thomas Sheeran
    Leeftijd: Finn ,is in feite 20 jaar ,maar ziet er uit als een jongen van 18. Dit komt omdat hij nog maar 2 jaar vampier is.
    Rol: Vampier
    Uiterlijk met foto:




    Bad vampire
    Finn heeft blond/bruine haren met een gouden schijning in en heeft groene ogen. Hij is 1m80 lang en heeft een normale lichaamsbouw. Hij heeft 2 littekens in zijn nek ,wat ooit een vampier beet was. Finn ,draagt vaak casual kleren ,maar kan ook erg classy zijn ,hij is niet het type die in shorts of joggingsbroeken gaat lopen. Als Finn bloed binnen heeft van mensen gaan zijn ogen rood worden ,maar meestal drinkt hij dierenbloed ,waardoor zijn ogen een meer groengeelachtige kleur gaan krijgen.

    Karakter: Finn is een nieuwsgierig iemand ,die graag dingen uitpluist ,met de komst van de mensen ,zal hij dan ook erg druk kunnen overkomen. Doordat Finn een vampier is geworden heeft hij 2 gezichten gekregen en weet hij niet echt wie hij nu werkelijk is ,de lieve Finn van vroeger ,of het monster ,waarin ze hem hebben veranderd. Hij kan aardig zijn als hij dat wil ,maar Finn heeft een grote mond ,die hij op sommige momenten durft open te zetten. Hij is best wel onzeker ,maar kan als hij echt zijn best doet wel spontaan overkomen en als hij zich eenzaam voelt ,dan wil hij iemand om mee te praten. Finn ,is erg bang van de wereld waarin hij nu leeft ,maar soms gaat die angst over in woede. Hij kampt de laatste tijd veel met woede problemen en kan dan ook heel emotioneel zijn ,hij heeft gewoon iemand nodig die hem kan opfleuren ,hem kan troosten ,wanneer hij verdriet heeft ,iemand die er voor hem zal zijn als hij zich alleen voelt ,alleen vind hij niemand die er voor hem wilt zijn ,ze vinden hem maar het klunzige buitenbeentje. Hij is niet de lenigste en de handigste ,maar hij kan wel rennen , Finn is best wel ijdel als het om zijn haar gaat ,niemand mag eraan komen.
    2jaar geleden woonde Finn nog in een huisje ,dicht bij het beboste gebied van de Ardennen ,alles ging goed totdat zijn vader wilde gaan vissen ,met zijn jongste zoon. Finnian ,heeft 3 oudere broers en 1 zusje ,ze komen dus uit een erg grote familie. Zijn vader had niet door dat hij het verboden gebied inging met zijn zoon ,later op de avond ,vond hij de uitweg niet meer ,Finn had zichzelf pijn gedaan ,en bloede aan zijn knie ,het perfecte lokaas om een vampier aan te trekken.Beiden waren ze gebeten ,maar alleen Finn overleefde het en werd een vampier. Vaak kun je hem vinden bij het meertje ,bij een graf dat hij voor zijn eigen vader had gemaakt.
    Extra: Finn houd wel van muziek en kan zingen ,maar hier is hij erg onzeker over ,ook weet hij niet echt wat zijn geaardheid is ,dus hij experimenteert nog met liefde

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 23:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cairde schreef:
    Ik faceclaim Ingrid Nilsen bij een en bij de andere Victoria Justice.


    Victoria had ik er al voor je bij gezet als het goed is (:
    ik zal Ingrid er ook voor je bij zetten.


    Little do you know

    Raccoon schreef:
    Naam: Finnian Alexander Sheeran
    Leeftijd: Finn ,is in feite 20 jaar ,maar ziet er uit als een jongen van 18. Dit komt omdat hij nog maar 2 jaar vampier is.
    Rol: Vampier
    Uiterlijk met foto:




    Bad vampire
    Finn heeft blond/bruine haren met een gouden schijning in en heeft groene ogen. Hij is 1m80 lang en heeft een normale lichaamsbouw. Hij heeft 2 littekens in zijn nek ,wat ooit een vampier beet was. Finn ,draagt vaak casual kleren ,maar kan ook erg classy zijn ,hij is niet het type die in shorts of joggingsbroeken gaat lopen. Als Finn bloed binnen heeft van mensen gaan zijn ogen rood worden ,maar meestal drinkt hij dierenbloed ,waardoor zijn ogen een meer groengeelachtige kleur gaan krijgen.

    Karakter: Finn is een nieuwsgierig iemand ,die graag dingen uitpluist ,met de komst van de mensen ,zal hij dan ook erg druk kunnen overkomen. Doordat Finn een vampier is geworden heeft hij 2 gezichten gekregen en weet hij niet echt wie hij nu werkelijk is ,de lieve Finn van vroeger ,of het monster ,waarin ze hem hebben veranderd. Hij kan aardig zijn als hij dat wil ,maar Finn heeft een grote mond ,die hij op sommige momenten durft open te zetten. Hij is best wel onzeker ,maar kan als hij echt zijn best doet wel spontaan overkomen en als hij zich eenzaam voelt ,dan wil hij iemand om mee te praten. Finn ,is erg bang van de wereld waarin hij nu leeft ,maar soms gaat die angst over in woede. Hij kampt de laatste tijd veel met woede problemen en kan dan ook heel emotioneel zijn ,hij heeft gewoon iemand nodig die hem kan opfleuren ,hem kan troosten ,wanneer hij verdriet heeft ,iemand die er voor hem zal zijn als hij zich alleen voelt ,alleen vind hij niemand die er voor hem wilt zijn ,ze vinden hem maar het klunzige buitenbeentje. Hij is niet de lenigste en de handigste ,maar hij kan wel rennen , Finn is best wel ijdel als het om zijn haar gaat ,niemand mag eraan komen.
    2jaar geleden woonde Finn nog in een huisje ,dicht bij het beboste gebied van de Ardennen ,alles ging goed totdat zijn vader wilde gaan vissen ,met zijn jongste zoon. Finnian ,heeft 3 oudere broers en 1 zusje ,ze komen dus uit een erg grote familie. Zijn vader had niet door dat hij het verboden gebied inging met zijn zoon ,later op de avond ,vond hij de uitweg niet meer ,Finn had zichzelf pijn gedaan ,en bloede aan zijn knie ,het perfecte lokaas om een vampier aan te trekken.Beiden waren ze gebeten ,maar alleen Finn overleefde het en werd een vampier. Vaak kun je hem vinden bij het meertje ,bij een graf dat hij voor zijn eigen vader had gemaakt.
    Extra: Finn houd wel van muziek en kan zingen ,maar hier is hij erg onzeker over ,ook weet hij niet echt wat zijn geaardheid is ,dus hij experimenteert nog met liefde


    I LOVE him! D:
    Ik hou echt van Joey c:
    Hij is echt geweldig c:
    Hij gedraagt zich Gay, en zegt Hetero te zijn, The perfect guy x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    I LOVE him! D:
    Ik hou echt van Joey c:
    Hij is echt geweldig c:
    Hij gedraagt zich Gay, en zegt Hetero te zijn, The perfect guy x'D


    True story ;'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh ik heb zijn tweede naam veranderd ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Oh ik heb zijn tweede naam veranderd ^^


    Aangepast (:
    Hij is ook gelinkt met de rollenstory (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 23:23 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Oké, ik pas het wel aan d:
    Had ehm net erin gezet x'D


    I'm sorry ,ik kwam er net achter dat ik voor Michael al Alexander als tweede naam had gekozen :') smart me...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    I'm sorry ,ik kwam er net achter dat ik voor Michael al Alexander als tweede naam had gekozen :') smart me...


    Haha x'D
    Slim d:
    Dat heb ik dan weer vaak met achternamen :')


    Little do you know

    Naam:
    Avahlynn ''Avah'' Chiara Melain
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    Leerling
    Uiterlijk met foto:


    Avah is zo'n 1.63 lang. Ze is dan ook altijd de kleinste van de groep geweest. Een van haar bijnamen is niks voor niks kleintje. Avah haar natuurlijke haarkleur is bruin. Haar haar is ook van nature krullend maar ze stijld het vrijwel altijd omdat ze niet van haar krullen houd. In het water heeft ze dan wel weer krullen.
    Karakter:
    Avah is een meisje dat heel arrogant kan overkomen maar als je haar beter leert kennen dat helemaal niet zo is. Avah kan haar ook snel aangevallen voelen en gaat dus ook heel snel in de verdediging wat soms heel ongemakkelijk kan overkomen bij andere. Als ze je niet mag zal je dat dan ook heel duidelijk merken. Avah is ook een meisje dat snel vergeeft maar nooit vergeet. Als je iets bij haar hebt gedaan zal ze je altijd eraan herinneren dat je het hebt gedaan. Avah valt meestal voor de verkeerde jongens. Ze is daar dan ook al vaker mee in de problemen mee gekomen. Met haar ogen versiert Avah iedereen. De meeste jongens vallen dan ook niet voor haar maar voor haar ogen. haar
    linkeroog is namelijk heel anders dan haar rechteroog op het gebied van jongens heeft ze dus niet echt geluk.
    Extra:
    Avah is volledig hetero en is daar trots op. Avah vind het dan ook geen probleem als iemand anders homo of lesbi is. Avah is heel erg lenig omdat ze vroeger op turnen heeft gezeten. Bang voor de monsters is ze absoluut. Ze is meegegaan omdat ze wel eens zin had in een uitje met kinderen van haar klas. Dit had ze dus absoluut niet verwacht.

    Naam:
    Aurélie ''Lie'' Cyrielle Celian
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    Meermin
    Uiterlijk met foto:


    Lie is ongeveer 1.65 lang en dat is voor haar ook echt kort voor haar leeftijd. Van haar zelf heeft ze stijl haar tot haar middenrug maar als ze eenmaal in het water gaat heeft ze golvend haar tot onder haar kont. Daar is ze erg trots op aangezien niet veel meerminnen dat hebben. Lie haar natuurlijke haarkleur is dezelfde haarkleur die ze nu ook heeft. Ze is dan ook vastbesloten om het nooit te gaan verven.
    Karakter:
    Lie is echt een verwend nest. Ze is gewend haar zin te krijgen en als ze iets in haar hoofd heeft moet het ook gebeuren en wel meteen. Als ze je eenmaal verafschuwd zal ze je ook nooit meer aardig vinden. Ze zal de moeite niet eens nemen. Aurélie haar ogen zijn niet in alle kleuren van de wereld. Haar rechteroog is Blauw met paars en haar linkeroog is groen met geel. Aurélie is een geboren leugenaar. Als ze liegt komt het heel geloofwaardig over. Als je haar leert kennen zal je een oog op haar werpen en denken dat het een lief onschuldig meisje is. Maar niets is minder waar. Ze is onzettend sluw en zal alles achter je rug om doen. Lie heeft echter ook een bezorgde kant maar daar moet je haar echt goed voor kennen en niet veel mensen willen of doen dat.
    Extra:
    Lie is ontzettend lenig en 100 procent Hetero. .

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 15:08 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,