• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Naam:
    Andrea Marin Jones.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Rol:
    Mens, leerling.
    Uiterlijk met foto:


    Andrea heeft donkerbruine golvende lokken die in een lichte ombre lopen. Ze heeft haar haren vaak los of in een hoge staart, soms kan je het ook in een vlecht vinden maar dat is zelden. 's Ochtends hoeft Andrea niet veel aan haar -haar te doen, enkel een borstel er door heen halen en af en toe haar golven licht stimuleren met een krultang. Ze heeft lichtblauwe ogen die gesierd zijn met donkere volle wimpers. Andrea heeft een vrij kleine neus en zacht roze lippen, die ze vaak rood of roze stift. Qua make-up houdt ze het liever een beetje naturel; wat foundation, rode/roze lipgloss/lippenstift, mascara, eyeliner en een beetje oogschaduw niet te missen. Ze is ongeveer één meter zeventig lang en ze heeft een normaal gewicht voor haar lengte, precies goed. Niet zwaarder of lichter. Andrea's kledingstijl is girly maar met een stoer tintje. Ook heeft ze een navelpiercing met een schattig hangertje eraan, een ankertje die gesierd is met kleine diamantjes.
    Karakter:
    -Komt-
    Extra:
    X

    Naam:
    Phoebe Juliette Grey.
    Leeftijd:
    Twintig.
    Rol:
    Mytisch wezen, Vampier.
    Uiterlijk met foto:


    -Uitleg komt-
    Karakter:
    -Komt-
    Extra:
    -Komt-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:00 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Okéy ^^ Mag ik dan een mannelijke Mythische wezen reserveren ,aangezien Trenzalore nog een menselijk iemand wil ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sure
    ik kan alleen niks aanpassrn dus we moeten daarop wachten voor roww xDmaar je kunt wel vast makeb


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ga nu beginnen met mijn personages.
    Maar mag je ook een Hybrid? Dus een vampier/weerwolf?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    ik wil monster jongen reserveren


    Vampire + Servant = Servamp

    Naam: Michael Alexander Rodrigues
    Leeftijd: Hij is 19 jaar oud en verjaard op 24 december
    Rol: Weerwolf
    Uiterlijk met foto:

    Michael


    Mike heeft lichtbruine warrige haren ,die goed passen bij zijn oceaan blauwe ogen. Hij is 1m78 lang en is redelijk gespierd. Ondanks dat hij een weerwolf is ,wil hij wel op een mens lijken ,hij heeft vaak een beanie op en zijn kledingstijl is vaak losjes.
    Karakter: Mike is een aardige jongen ,met een grof kantje aan. Hij vertrouwd niet rap anderen en kan schuw overkomen.Hij zal niet meteen op je aflopen ,tenzij je het zelf vraagt (zowel vriendschappelijk als vijandig) . Michael heeft claustrofobie en kan dus niet tegen kleine ruimtes ,als je hem dan ook bang maakt of pijn doet ,dan zal hij wel erg agressief worden en zal hij je willen verscheuren. Dus pas maar op van deze kleine weerwolf.
    Als je nu eenmaal wel zijn vertrouwen wint dan zal hij je beschermen en als je zijn vriend word ,dan beschouwd hij je al familie voor hem.
    Mike is een zelfzeker iemand en kan vaak sarcastisch zijn. Hij probeert vaak alles positief te zien en wil graag lachen om anderen.
    Extra: Michaels vader was erg teleurgesteld in zijn enige zoon ,omdat hij zich niet wilde transformeren ,sindsdien was hij afgestoten geweest van de roedel en is hij een omega. Uiteindelijk veranderd hij zich nu wel in een wolf ,maar hij doet het niet zo graag omdat het bij hem nog steeds zeer doet.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:

    Uiterlijk met foto:

    Michael

    Ik maak hem later af ^^


    David! :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Trenzalore schreef:
    (...)


    David! :3


    :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Monticia schreef:
    Ik ga nu beginnen met mijn personages.
    Maar mag je ook een Hybrid? Dus een vampier/weerwolf?



    ik zal dat met roww overleggen als ze terug is :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Mohammed Omar Idrissi. Maar hij word echt altijd Mo genoemd, zo stelt hij zich ook voor.
    Leeftijd: Mo wordt bijna 19.
    Rol: Leerling.
    Uiterlijk met foto:


    Mo is een mooie jongen. Hij heeft een lichtgetinte huid, maar dat is vooral omdat hij snel bruin word. Mo is best lang met zijn 1.93, wat perfect samen gaat met zijn gespierde bouw. Hij heeft een duidelijke sixpack en gespierde armen. Mo heeft gitzwarte haren die altijd perfect in model zitten. hij haat het namelijk als het niet zo is. Hij maakt er dus alleen maar een uitzondering van als hij in bed ligt. Mo heeft grijze ogen wat gelijk opvalt, en hij laat er vaak genoeg mensen in verdrinken. Mo heeft een gewone maar dure stijl. Hij draagt vaak gewoon een shirt of blouse met een jeans en sneakers. Maar alles is dan wel van een duur merk. Hij maakt het vaak af met een duur jack. Zijn Iphone 5 zit standaard in zijn zak. Hij draagt altijd een zilveren ketting die hij ooit van zijn vader had gekregen. Hij heeft een paar tattoo's. "Live your Life" in het Arabisch op zijn linker-sleutelbeen. Een wolf op zijn rechter-bovenarm. Tot slot heeft hij de ster van de Marokkaanse vlag op zijn onderarm staan, onder zijn linkerhand. Mo heeft een paar littekens. Een in zijn nek, door een vechtpartij ooit waar een mes bij werd gehaald. Ook heeft hij er een achter zijn oor, waarvan het eigenlijk een raadsel is hoe hij eraan komt.
    Karakter: Mo is een jongen die altijd een grote mond zal hebben en zijn mening zal geven, hij heeft er ook veel moeite mee om zijn mond erover te houden. Verbazingwekkend genoeg kan hij het wel als het écht moet, bijvoorbeeld als iemand al genoeg gekwetst is. Mo is zelfverzekerd en heeft een duidelijk ego. Hij kan soms dus een tikkeltje arrogant zijn, al zijn de meeste mensen het wel gewend en vinden ze het bij hem passen. Mo is best ijdel, hij haat het als hij er onverzorgd uit ziet en voorkomt het dan meestal bij andere mensen. Mo is geen supergenie en ook niet de slimste die je ooit zal tegenkomen, maar slim genoeg om elk schooljaar te halen en te overleven. Door zijn jongere zusjes en zijn broertje die hij telkens moet beschermen is het eigenlijk best een zorgzaam type. Maar dan moet hij je wel mogen, anders zal hij het niet zo snel doen. Mo is zo'n jongen dat snel vrienden kan maken, en daardoor ook best populair is op de straten en op school. Tot slot is het een echte flirt en heeft hij vele charmes. Die twee gaan natuurlijk goed samen. Hierdoor denken vele dat hij niet goed kan zijn in een relatie, maar dat is niet zo. Als hij uiteindelijk in een relatie zit blijft hij wel trouw aan dat meisje.
    Extra: Zoals je aan zijn naam kan zien is hij Marokkaans. Hij komt uit een best groot gezin. Zijn ouders zijn 20 jaar geleden getrouwd en ze zijn nog steeds gelukkig met elkaar. Zijn vader is een goede advocaat en zijn moeder heeft een bekende winkel met bruidsjurken. Je kan dus zeggen dat ze het erg goed hebben. Mo heeft ook nog drie jongere zusjes en twee broers. Zijn zusjes zijn een drieling van 8 jaar. Mo is zelf deel van een tweeling en heeft ook nog een oudere broer van 18. In het verleden is er nooit wat bijzonders gebeurt, behalve dat Mo twee keer van een basisschool is gestuurd door vechten. Zijn tweelingbroertje die een halfuur jonger is, is in tegenstelling tot Mo heel onzeker en verlegen. Maar Mo komt vaak genoeg voor hem op, en gebruikt als het moet geweld. Mo is gewoon hetero, en is ook niet "Bi-Curious" ofzo. De grootste reden dat Mo mee is, is omdat hij een keer weg wou zonder zijn familie. Begrijp hem niet verkeerd, hij houd erg van zijn familie. Maar hij hoeft ze niet de hele tijd om zich heen te hebben. Mo heeft bijna geen allergieën, behalve dan voor Asperine. Hier krijgt hij allemaal rode bulten van. Dit vervangt hij dan ook met Advil pijnstillers die perfect bij hem helpen. Mo is een jongen die niet voor heel veel dingen bang is, eigenlijk voor niks in het "bewuste" leven. Toch krijgt hij wel altijd een naar gevoel als hij aan de dood denkt, het lijkt hem gewoon doodeng om er opeens niet meer te zijn.

    Naam: Katherine "Kath" Bella Romano.
    Leeftijd: Qua uiterlijk lijkt ze 18. Maar sinds ze is geboren in 1793 is ze eigenlijk 220 jaar oud.
    Rol: Vampier.
    Uiterlijk met foto:


    1, 2.
    Katherine is een prachtig meisje die toch vaak mysterieus overkomt. Ze heeft een geweldig lichaam waar zowat elke vrouw jaloers op is. Met een lengte van 1,75, volle, vrouwelijke vormen, een platte buik en een paar lange benen heeft ze echt iets om trots op te zijn. Ze heeft lange, zwarte haren die bijna tot haar onderrug komen. Het is altijd stijl, ze haat krullend haar. Ook heeft ze twee felblauwe ogen waar ze duizenden mensen mee kan verleiden, omringt met lange, volle wimpers. Deze laat ze extra opvallen met een dikke mascaralaag, een lijntje oogpotlood en een mooie lijn eyeliner. Op haar lippen is altijd een mooie, roze laag lipgloss te vinden. Katherine's stijl is vrouwelijk en sexy, maar ook weer niet sletterig. Je zal haar ook bijna nooit op platte schoenen zien. Katherine heeft piercings en tattoo's. Natuurlijk gaatjes in haar oren, maar ze heeft ook een navelpiercing. Ook heeft ze een roos met doorns over haar linker-onderbeen lopen, een kroon in haar nek, een diamantje op haar pols en een driehoekje boven haar rechterheup. Ze heeft een paar kleine littekens op haar rug, maar die vallen niet heel veel op.
    Karakter: Katherine is een mysterieus meisje, die zich bewust is dat ze wel is dreigend over kan komen. Ze houd ervan om macht te hebben over iemand en gebruikt haar dwingende kracht dus ook vaak. Katherine kan behoorlijk egoïstisch zijn, als zij ergens haar voordeel uit kan halen doet ze het. Dan boeit het haar niet wat er met iemand anders zou gebeuren. Katherine is erg zelfverzekerd en heeft een behoorlijk ego. Ook reageert ze best vaak sarcastisch en kan ze heel gemeen tegen je doen. Ze snauwt vaak mensen af als iets haar niet bevalt en ze neemt zeker geen blad voor haar mond. Katherine weet dat er erg veel mensen voor haar vallen, en ze maakt daar maar al te graag gebruik van. Katherine doet alles wat god verboden heeft, en ze schaamt zich er niet voor. Waarom zou ze? Katherine is slim en erg sluw. Ook kan ze glashard liegen zonder dat iemand er ooit achter komt. Ze heeft altijd wel een leugentje of een plannetje klaarliggen. Achter dit slechte "masker" zit toch een ander persoon. Al weten vele mensen dit niet omdat ze dit bijna nooit toont. Katherine kan heus wel mensen lief hebben, maar dan moet je wel heel bijzonder zijn. Soms helpt ze je, meestal als ze je mag of als ze er zelf een voordeel uit kan halen.
    Extra: Katherine is veranderd op haar 18e verjaardag. Ze liep nog laat op de straten en werd toen gebeten door een vampier die ook een seriemoordenaar was in haar stad. Dit wist echter niemand. De eerste honderd jaar was Katherine meedogenloos. Zelfs als ze geen dorst had zou ze mensen vermoorden, alleen maar voor de lol. Ze dronk haar slachtoffers eerst helemaal leeg en verscheurde toen de lichamen. Ze schaamt zich er niet voor, en dreigt er nog regelmatig voor. Katherine was een enigskind, en werd verstoten zodra haar ouders erachter kwamen. Katherine heeft ze met haar eigen handen vermoord, ze heeft er geen spijt van. Katherine woont nu alleen in een huis in de bossen, en ze vermaakt zich prima. Ze weet dat iedereen in het bos haar kent, en het boeit haar niet echt of het slechte verhalen zijn.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:36 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik doe mee
    (lijkt me echt leuk)

    Naam: Larvior Phoenix
    Leeftijd: net 25
    Rol: Meerman
    Uiterlijk: Larvior is vrij bleek. Zijn warrige haar kleurt mee met zijn gevoelens. Op het land, draagt hij een gestolen blauw shirt waarbij de mauwen totaan zijn elebogen komenlarvior is op het land vrij klein en word voor een groot deel aangezien als kabouter. Zijn parelmoer kleurige ogen, maken hem aantrekkelijk.., met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt. Alleen Larvior is niet zoon grote spetter, als wat meerminnen meestal zijn.



    Karakter: Larvior is als mens, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit, omdat hij onder water zulke dingen niet mocht leren, maar onder water is een ander verhaal, meestal krijgt hij het instinkt van een meerman. Larvior krijgt dan steeds meer zin om mensen het water in te lokken en te laten verdrinken.
    Extra Niet zo veel, zijn ouders hadden hem opgesloten in de ardennen, omdat hij de zee onveilig maakte. Verder is het duidelijk te zien wat zijn emoties zijn, door zijn haarkleur. Verder heeft hij veel relatie met de waterdieren om hem heen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:36 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Trenzalore schreef:
    Mag ik anders, als niet iemand anders er mannelijke leerling wil, een tweelingbroeder voor Hayden?


    Natuurlijk mag dat (:
    Tweelingen zijn leuk ^^

    Monticia schreef:
    Ik ga nu beginnen met mijn personages.
    Maar mag je ook een Hybrid? Dus een vampier/weerwolf?


    Eigenlijk is de weerwolf al zo dat het een Hybrid is, behalve het Vampier deel dan d:
    Maar ik vind dat het dan een beetje te veel op TVD gaat lijken, en dat was eigenlijk mijn bedoeling niet d:


    Ik zal iedereen er in zetten en alle reserveringen plaatsen (:


    Little do you know

    we love twins nietwaar roww ;d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    LyraPhoenix schreef:
    Ik doe mee
    (lijkt me echt leuk)

    Naam: Larvior Phoenix
    Leeftijd: net 25
    Rol: Meerman
    Uiterlijk: Larvior is vrij bleek. Zijn warrige haar kleurt mee met zijn gevoelens. Op het land, draagt hij een linnen shirt, met daaronder een iets te lange blauw broek. In het water draagt hij nog steeds de linnen shirt, met daaronder een staart van een haai. Zijn vingers worden zelf ook wat langer als hij ook maar even water aan raakt.



    Karakter: Larvior is als mens, vrij nieuwschierig en wilt alles weten wat los en vast zit, omdat hij onder water zulke dingen niet mocht leren, maar onder water is een ander verhaal. Onder water krijgt hij alleen maar zin om te doden.
    Extra Niet zo veel, zijn ouders hadden hem opgesloten in de ardennen, omdat hij de zee onveilig maakte. Verder is het duidelijk te zien wat zijn emoties zijn, door zijn haarkleur. Verder heeft hij veel relatie met de waterdieren om hem heen.

    Hoop dat het zo goed is..


    Zou het misschien wat uitgebrijder kunnen?
    En ik zie je afbeeldingen niet.. Misschien moet je dat eens proberen te uploaden met Tinypic.com ?
    Dat is wel makkelijker want er zit nu een verkeerde link tussen..


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Eigenlijk is de weerwolf al zo dat het een Hybrid is, behalve het Vampier deel dan d:
    Maar ik vind dat het dan een beetje te veel op TVD gaat lijken, en dat was eigenlijk mijn bedoeling niet d:


    Dus ik moet het veranderen?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable