• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Oké (:
    De extra hoeft niet groter, haar karakter zowieso wel, ook haar uiterlijke kenmerken kunnen wel wat meer, bijv. hoe lang ze is watvoor figuur en datsoort dingen (:
    Uiterlijk hoeft niet meer dan 3regels te zijn, maar karakter liever wel 4 á 5 regels, (:


    is het nu goed? ik heb de extra ook een beetje langer gemaakt.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Er moeten nog zes rollen ingevuld worden en nog wat groter gemaakt worden!
    Waarvan drie morgen worden ingevuld door Appelboompje,
    Tomlinsonz & Go, zouden jullie ook jullie rollen verder in kunnen vullen vandaag? Dat zou erg fijn zijn, want dan kunnen we morgen starten met het speeltopic.


    Tomlinsonz schreef:
    Naam:
    Andrea Marin Jones.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Rol:
    Mens, leerling.
    Uiterlijk met foto:


    Andrea heeft donkerbruine golvende lokken die in een lichte ombre lopen. Ze heeft haar haren vaak los of in een hoge staart, soms kan je het ook in een vlecht vinden maar dat is zelden. 's Ochtends hoeft Andrea niet veel aan haar -haar te doen, enkel een borstel er door heen halen en af en toe haar golven licht stimuleren met een krultang. Ze heeft lichtblauwe ogen die gesierd zijn met donkere volle wimpers. Andrea heeft een vrij kleine neus en zacht roze lippen, die ze vaak rood of roze stift. Qua make-up houdt ze het liever een beetje naturel; wat foundation, rode/roze lipgloss/lippenstift, mascara, eyeliner en een beetje oogschaduw niet te missen. Ze is ongeveer één meter zeventig lang en ze heeft een normaal gewicht voor haar lengte, precies goed. Niet zwaarder of lichter. Andrea's kledingstijl is girly maar met een stoer tintje. Ook heeft ze een navelpiercing met een schattig hangertje eraan, een ankertje die gesierd is met kleine diamantjes.
    Karakter:
    -Komt-
    Extra:
    X

    Naam:
    Phoebe Juliette Grey.
    Leeftijd:
    Twintig.
    Rol:
    Mytisch wezen, Vampier.
    Uiterlijk met foto:


    -Uitleg komt-
    Karakter:
    -Komt-
    Extra:
    -Komt-


    Go schreef:
    Naam: Camille Hekate Regana.
    Leeftijd: Zeventien jaar, ze is een van de laatste dochters van de Yggdrasil en dus van Hekate. De Yggdrasil heeft haar geschapen.
    Rol: Mytisch wezen, heks. Afstammelinge van Hekate, de heks met de drie gezichten.
    Uiterlijk met foto:



    Omdat Camille een dochter is van de heks met de drie gezichten, die 's morgens een jong meisje is, 's middags een volwassen vrouw en 's avonds een oude vrouw, heeft Camille een deel van haar Verandering overgenomen. Camille kan naar gewille bij schemering en dageraad voor een uur een andere menselijke gedaante aannemen.
    Innerlijk: komt


    Deze rollen moeten nog verder ingevuld worden.
    Als jullie dit vandaag nog willen doen zou dat erg fijn zijn.
    Ze worden pas in de Rollenstory gezet als ze helemaal af zijn.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:24 ]


    Little do you know

    Kunnen jongens ook meermannen zijn?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aangezien de vrouw die ik als leerlinge gereseveerd hebt er dus niet meer komt..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Kunnen jongens ook meermannen zijn?


    Ja, dat kan, er is namenlijk al een Meerman d:
    En ik heb je leerling er niet bij gezet omdat ik eerst wilde wachten op de anderen.
    Maar aangezien Tomlinsonz vandaag niet gereageerd heeft streep ik haar rollen door, en dan zal ik de jouwe erbij zetten.


    Little do you know

    Mag ik dan alle rollen van haar overnemen? Behalve de leerling aangezien het dan gewoon gelijk loopt met de leerlingen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:55 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Roww schreef:
    (...)

    Ja, dat kan, er is namenlijk al een Meerman d:
    En ik heb je leerling er niet bij gezet omdat ik eerst wilde wachten op de anderen.
    Maar aangezien Tomlinsonz vandaag niet gereageerd heeft streep ik haar rollen door, en dan zal ik de jouwe erbij zetten.


    Het kan toch zijn dat ,ze vandaag niet online kon komen om een reden ,want ik vind het wat oneerlijk als je haar alvast aangemaakte personages weg laat vallen. Reservaties kan ik begrijpen ,maar dat vind ik toch wel te....
    Anders wil ik heus wel nog een extra jongen maken ,zodat Cairde ook een personage zou mogen .

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Naam: Camille Hekate Regana.
    Leeftijd: Zeventien jaar, ze is een van de laatste dochters van de Yggdrasil en dus van Hekate. De Yggdrasil heeft haar geschapen.
    Rol: Mytisch wezen, heks. Afstammelinge van Hekate, de heks met de drie gezichten.
    Uiterlijk met foto:



    Omdat Camille een dochter is van de heks met de drie gezichten, die 's morgens een jong meisje is, 's middags een volwassen vrouw en 's avonds een oude vrouw, heef Camille een deel van haar Verandering overgenomen. Camille kan naar gewille bij schemering en dageraad voor een uur een andere menselijke gedaante aannemen. Verder heeft ze lange, blonde haren en felle blauwe ogen, die oplichten als ze magie gebruikt. Ze is ongeveer 1,71m.
    Innerlijk: Camille is een echte doorzetter. Als ze een doel voor ogen heeft, dan zal ze dit ook bereiken. Kosten wat het kost. Soms is deze eigenschap heel handig, maar ze kan nog wel eens doordraven. Ze geeft ze ook alleen mensen gelijk die het met haar eens zijn en is ze zo koppig als was. Ze zal nooit toegeven dat ze fout zit, tenzij ze echt iemand pijn gedaan heeft waarom ze geeft. Ook onderzoekt ze altijd alles. Ze is sluw en op het moment dat ze het niet vertrouwt, zal ze mensen gewoon gaan volgen, zonder dat deze mensen het doorhebben. Ze deinst dan ook niet terug voor problemen of gevaar en kan hierdoor soms nogal roekeloos zijn. Hoewel ze het verstand wel heeft, denkt ze niet na voor ze iets doet. Camille is vaak snel aangebrand of op haar teentjes getrapt, tenzij ze door heeft dat je een grap met haar uithaalt. Om dat soort dingen kan ze altijd wel lachen. Stoor je haar echter wanneer ze bezig is, of commandeer je haar (onbewust), dan is ze nogal snel pissig.


    Ik hoop dat ze zo goed is.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:00 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het kan toch zijn dat ,ze vandaag niet online kon komen om een reden ,want ik vind het wat oneerlijk als je haar alvast aangemaakte personages weg laat vallen. Reservaties kan ik begrijpen ,maar dat vind ik toch wel te....
    Anders wil ik heus wel nog een extra jongen maken ,zodat Cairde ook een personage zou mogen .
    Is ze nog niet online geweest dan? Ik dacht dat ze al online was geweest daarom zei ik ja. Nee. Anders vind ik het ook niet echt eerlijk nee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Raccoon schreef:
    (...)

    Het kan toch zijn dat ,ze vandaag niet online kon komen om een reden ,want ik vind het wat oneerlijk als je haar alvast aangemaakte personages weg laat vallen. Reservaties kan ik begrijpen ,maar dat vind ik toch wel te....
    Anders wil ik heus wel nog een extra jongen maken ,zodat Cairde ook een personage zou mogen .


    Ja, je hebt wel gelijk, dan laat ik haar personages staan en de reservaties gaan dan wel eruit.
    En van mij mag je nog wel een jongen, als je wil.
    Cairde mag van mij ook wel een meisje.


    Little do you know

    Cairde schreef:
    (...) Is ze nog niet online geweest dan? Ik dacht dat ze al online was geweest daarom zei ik ja. Nee. Anders vind ik het ook niet echt eerlijk nee.


    Nee ,ze was 20 uur geleden online ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Roww ik heb dat verhaal nu al 3 kerr uitgelegd -,-


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Go schreef:

    Naam: Camille Hekate Regana.
    Leeftijd: Zeventien jaar, ze is een van de laatste dochters van de Yggdrasil en dus van Hekate. De Yggdrasil heeft haar geschapen.
    Rol: Mytisch wezen, heks. Afstammelinge van Hekate, de heks met de drie gezichten.
    Uiterlijk met foto:



    Omdat Camille een dochter is van de heks met de drie gezichten, die 's morgens een jong meisje is, 's middags een volwassen vrouw en 's avonds een oude vrouw, heef Camille een deel van haar Verandering overgenomen. Camille kan naar gewille bij schemering en dageraad voor een uur een andere menselijke gedaante aannemen. Verder heeft ze lange, blonde haren en felle blauwe ogen, die oplichten als ze magie gebruikt. Ze is ongeveer 1,71m.
    Innerlijk: Camille is een echte doorzetter. Als ze een doel voor ogen heeft, dan zal ze dit ook bereiken. Kosten wat het kost. Soms is deze eigenschap heel handig, maar ze kan nog wel eens doordraven. Ze geeft ze ook alleen mensen gelijk die het met haar eens zijn en is ze zo koppig als was. Ze zal nooit toegeven dat ze fout zit, tenzij ze echt iemand pijn gedaan heeft waarom ze geeft. Ook onderzoekt ze altijd alles. Ze is sluw en op het moment dat ze het niet vertrouwt, zal ze mensen gewoon gaan volgen, zonder dat deze mensen het doorhebben. Ze deinst dan ook niet terug voor problemen of gevaar en kan hierdoor soms nogal roekeloos zijn. Hoewel ze het verstand wel heeft, denkt ze niet na voor ze iets doet. Camille is vaak snel aangebrand of op haar teentjes getrapt, tenzij ze door heeft dat je een grap met haar uithaalt. Om dat soort dingen kan ze altijd wel lachen. Stoor je haar echter wanneer ze bezig is, of commandeer je haar (onbewust), dan is ze nogal snel pissig.


    Ik hoop dat ze zo goed is.


    Ze is goed, ik zet haar in de rollenstory (:

    En ja, ik zie ook dat Tomlinsonz al een hele dag niet online geweest is. Maar ik vind het dan wel een beetje jammer dat ze het niet gemeld heeft, aangezien er wel een twee dagen limiet op de reservaties staan, die nu voor haar dus over is.. Van Appelboompje weet ik dat ze ze morgen zal invullen omdat ze vandaag alleen op haar mobiel kan, maar van Tomlinsonz weet ik niet waarom ze niet online is, dus ik haal nu gewoon enkel haar reservaties weg.

    Cairde schreef:
    (...)Bij mytische wezens?


    Dat aantal word dan zes meiden vier jongens..
    Als er nog iemans een jongen monster/mytisch wezen neemt vind ik het wel goed


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Roww ik heb dat verhaal nu al 3 kerr uitgelegd -,-


    Sorry Nathalietje :c
    Ik ben een vergevend typje x'd
    Ze heeft me dan wel beledigd, maar ik geef haar een kans :')
    Mag dat?? c:


    Little do you know