• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Naam
    Aishlin Melody Waters
    Leeftijd
    18, geboren op 14 Februarie
    Rol
    Mythisch wezen, Meermin
    Uiterlijk met foto
    Human:


    O1

    Mermaid:
    O1
    O2
    O3

    Aishlinn heeft blonde haren als ze gewoon in haar mensen gedaante is. Haar ogen hebben een opvallende blauwe kleur, iets waardoor ze meteen opvalt. Ook verleid ze mannen en jongens altijd met haar heldere ogen.
    Haar lichaam is echter 'perfect'. Ze heeft een mooi volslank lichaam en veel vrouwlijke rondingen. Ze heeft lange sierlijke benen en is ongeveer 1 meter 70 lang.
    Haar huidskleur is redelijk bleek en egaal.
    Als ze in haar meermin gedaante is heeft ze blauwe haren met oranje sterren er in. Haar haren worden ook langer en het word helemaal stijl. Normaal hangt haar haar tot net onder haar schouderbladen, maar in het water hangt het tot haar onder-rug en is het zo stijl als mogelijk.
    Haar staart heeft een witte kleur, met een heel lichtblauwe tint, en een lange sierlijke staartvin.
    Karakter
    Aishlinn is een echte 'Maneater'. Ze verleid mannen voor haar pleziertje en lokt ze vervolgens het water in, waar ze hen na een pleziertje koelbloedig laat verdrinken. Ze is een ster in toneelspelen maar ze verraad zichzelf vaak, ze praat haar mond nog wel eens voorbij.
    Verder is ze erg sluw en bedachtzaam, ze bedenkt van te voren wat ze gaat doen en bekijkt haar slachtoffer altijd eerst van een afstandje voor ze actie onderneemt. Ze heeft een enorme mensen kennis, hierdoor weet ze vaak al snel hoe iemand moet zijn. Maar ze vergist zich wel vaak, omdat de mensen zich vaak anders gedragen dan hoe ze eruit zien. Dat is wel haar valkuil: haar enorme vertrouwen op haar mensenkennis.
    Aishlinn kan heel aardig zijn, maar in werkelijkheid is ze een kreng. Als je één ding zegt wat haar niet aanstaat dan word ze woedend. Ze is dus aardig opvliegend. Ze krijgt ook altijd haar zin, tenminste bij de wezens in het bos. Zij weten namelijk hoe ze is, want als ze haar zin niet krijgt word ze erg agressief.
    Ze houd wel van een grapje en haalt deze dan ook vaak uit met de mensen..
    Extra
    Aishlinn is opgegroeit in het bos. Ze kent geen ouders of 'liefde'. Haar ouders hebben haar achter gelaten in het bos, en omdat ze een mytisch wezen is zoals de rest van de bosbewoners is ze al vanaf het eerste moment geaccepteert. Ze is opgevoed door de andere meerminnen die er zijn en leeft in vrede met de andere wezens.
    Als ze op het land is heeft ze benen, maar wanneer ze tot aan haar heupen in het water staat krijgt ze een staart. Dan krijgen haar haren ook een andere kleur.
    Haar liefste bezigheid is het verleiden van mannen en jongens. Ze heeft bijna nooit gehad dat een man niet voor haar charmes viel.
    Doordat ze een bovennatuurlijk wezen is heeft ze ook bovennatuurlijke krachten. Ze is erg sterk, dit heeft ieder bovennatuurlijk wezen wel. De één meer dan de ander, maar ze zullen allemaal altijd sterker zijn dan de mens.


    Ik heb haar even aangepast.. (Again) x')


    Little do you know

    Tis eigenlijk best raar..
    Heksen zijn de vredebewarende wezens in het bos, en beiden heksen hebben een hekel aan mensen :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Tis eigenlijk best raar..
    Heksen zijn de vredebewarende wezens in het bos, en beiden heksen hebben een hekel aan mensen :')

    Ehehe, stiekem zijn Athene en Camille wel aardig, ze laten het alleen niet zien. ;'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Haha, x'd
    Maar als ze hun krachten gebruiken om te moorden en te pijnigen worden ze in de steek gelaten door hun voorouders, waardoor ze langzaam hun kracht verliezen x')
    Hoop voor ze dat ze dat doorhebben ^^


    Little do you know

    Roww schreef:
    Haha, x'd
    Maar als ze hun krachten gebruiken om te moorden en te pijnigen worden ze in de steek gelaten door hun voorouders, waardoor ze langzaam hun kracht verliezen x')
    Hoop voor ze dat ze dat doorhebben ^^

    Waarschijnlijk wel, daarom moord Athene niet, maar doet ze ze alleen pijn. Voorlopig, hehe.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 11:37 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hmm. Zou ik een jongen nemen of een meisje?

    Haar of ..

    Hem :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    hem hem hem
    absoluut hem!!!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    hem hem hem
    absoluut hem!!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik ook nog een rol aanmaken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    OH MY GOSH sorry ik was vergeten te zeggen dat ik er Eem tijdje niet zou zijn in verband met vakantie en familie :s I'm sorry...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Trenzalore, is niet erg. Ik dacht al zoiets dus ik heb je rollen laten staan (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:57 ]


    Little do you know

    laat maar

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 14:45 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    Hmm. Zou ik een jongen nemen of een meisje?

    Haar of ..

    Hem :3 ?



    I prefer the guy ^^
    But.. where do I know him from..? x')
    Hij komt me bekend voor :')


    Little do you know

    :') heheh ,volgens mij is het nu wel duidelijk ,wie er gewonnen is :')

    en dat is Colton Haynes <'3 ,hij speelt in Arrow en deed ook 2 seizoenen mee in teenwolf :3 Hij is naast Acteur ook model :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Appelboompje schreef:
    laat maar


    Ik deed het weer, of niet soms x')


    Little do you know