• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Faisean schreef:
    Heb geen inspiratie voor het innerlijk van Lie.... Ik denk dat ik hem na de kerk afmaak.


    Ik heb daar vaak ook totaal geen inspiratie voor d:
    Daarom heb ik ook de Story gemaakt voor de dingen die de bepaalde Mythische wezens hebben qua gedrag en uiterlijk en die dingen d:
    Een meermin is bijv. gewoon een bitch tegenover de mensen en andere wezens, maar vriendelijk tegen haar eigen soort..
    Ook zijn ze opvliegend en snel boos, en de vrouwlijke meerminnen vinden het plezierig mannelijke mensen het water in te lokken en ze uiteindelijk te doen verdrinken :')
    Als je uitgebreider dingen wil weten over de meerminnen van dit topic moet je maar bij de spoiler onder 'Topics' kijken en dan de Creatures story (:
    Daar staat alles wat je over de meermin moet weten (:


    Maar goed, ik heb de mijne een beetje aangepast x'D
    Ben nog steeds bezig Aishlinn een beetje aan te passen :')


    Little do you know

    waacht even roww nu ga ik jou toch even heeel belangrijke berichtjes sturen o.O
    hier gaat iets niet goed


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    waacht even roww nu ga ik jou toch even heeel belangrijke berichtjes sturen o.O
    hier gaat iets niet goed


    I would NEVER let her do that :c

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 15:03 ]


    Little do you know

    daarvoor sturen we dus berichten


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    I would NEVER let her do that :c


    Jajajaja, 'k geleuf der ma wienig va mwhahaha zo even op zn twents xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Jajajaja, 'k geleuf der ma wienig va mwhahaha zo even op zn twents xd


    Pfft.
    Dan maar niet. Dan mag je ook langer wachten op Matty -.-
    x')


    Little do you know

    Neeuj O.O je had je bericht na dit al o.O (huil)

    nou weet je waarom niet :( (huil)
    ik neem mijn woorden ui het privé bericht wel terug (huil)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Little do you know

    Mag ik een vrouwelijk mytisch wezen?


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    Mag ik een vrouwelijk mytisch wezen?


    Ja, dat mag nog (:
    De Rpg is nog niet echt begonnen dus als je je rol nu in vult kan je er meteen bij springen (:


    Little do you know

    Naam:
    Athene Maeve Thomson
    Leeftijd:
    16
    Rol:
    Witch
    Uiterlijk met foto:
    Elle Fanning


    Athene heeft lang, lichtblond haar tot ongeveer haar middel, ze heeft ook een beetje slag, maar meestal is het stijl. Ze heeft amandelvormige ogen, en haar oogkleur is een lichtblauw, dat in het donker feller wordt. Verder heeft Athene een lichtgetinte huid en heeft ze een lengte van 1M74. Een mooie lengte dus. Verder heeft ze een aantal vrouwelijke rondingen, maar is ze verder wel een slank meisje, hier is Athene trots op. Ze wil haar slanke lichaam ook graag houden, en gebruikt soms haar magie om haar slank te houden.
    Karakter:
    Athene is altijd al heel eigenwijs geweest, vroeger luisterde ze ook naar bijna niemand en deed ze alleen maar wat ze zelf wou. Nu is het verminderd, ze is gehoorzamer en behulpzamer geworden, maar ze doet nogsteeds wat ze zelf wil, al is dat ook wel minder geworden. Athena is niet echt een vriendelijk meisje, ze is vooral spottend naar mensen, vooral de meerminnen. Tegen haar vrienden is ze wel aardig. Athene wordt heel snel boos, maar dat is meestal snel weer over. De tijd dat ze boos op je is, ontwijkt ze je elke keer als je langskomt of het met haar wil uitpraten, ze wil dan gewoon op dat moment niets meer met je te maken hebben. Verder is Athene niet heel erg geduldig, maar wacht ze wel, als het haar niet te lang duurt tenminste. Verder is Athene heel goed in andere mensen te manipuleren, ze manipuleert mensen niet vaak, maar als het volgens haar nodig is, lukt het haar altijd.
    Extra:
    Athene gebruikt haar magie absoluut niet alleen voor de bomen en de dieren, ze is nog steeds boos op de gewone mensen, die honderden jaren geleden op haar soort hebben gejaagd. Ze heeft daarom twee soorten magie, een goede magie, en een duistere soort magie, waar ze mee de mensen pijn kan doen. Haar hele familie doet hetzelfde, maar Athene is in dit bos geplaats vanwege haar daden. Ze ging volgens haar ouders veel te ver, en moest stoppen. Athene wilde dit niet, en ging door. Toen is ze hier geplaats, en is haar verteld dat ze geen mensen meer mog pijn doen, alleen nog maar de bomen en de planten mocht redden. Athene heeft dit genegeerd, en is gewoon doorgegaan waar ze altijd mee bezig was. Al doet ze het minder vaak als eerst.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 21:29 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Done (:


    That is a perfect copy of reality.

    Hey, another witch :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Hey, another witch :3

    Jep :'D. Alleen is mijn heks niet zo heel aardig, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Nor is mine. Ze is aardig tegen mythische wezens en misschien tegen enkele leerlingen omdat ze jong zijn, maar voor de rest niet :p


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.