• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had een PB van haar ontvangen waarin ze me liet weten dat ze de RPG weer opnieuw had opgestart met enkele aanpassingen...
    Deze RPG is gemaakt op één van haar vroegere ideeën, die ze al twee keer opnieuw had gemaakt en in beide gevallen speelde ik met mijn oude personage mee.
    Ik zou het een zonde vinden dat ik niet langer met haar mee zou mogen doen, maar als er inderdaad is gezegd dat er geen meisjes meer mochten worden aangemaakt hoeft het voor mij niet. :')

    Ik heb namelijk niet veel tijd om nu nog een nieuw personage aan te maken.
    Ik wilde er wel een nieuw aanmaken, een man, maar dan wel als ik met mijn oude personage terug mee mocht doen aangezien ik nu op vakantie ben en het erg moeilijk is om nu nog een nieuw personage snel te maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volgens mij is het niet zo zeer gezegd dat er geen vrouwen meer bij mogen komen, maar ik zelf vind het wel wat lullig voor de mensen die er eerder bij waren die liever een vrouw wilden maken, maar nu een man maken omdat daar meer behoefte aan is + als je nu op vakantie bent en niet veel tijd hebt, dan maakt het toch sowieso niet uit of je je oude personage houdt of een nieuwe rol maakt, want het lijkt me dat je dan ook geen tijd hebt om een post te schrijven :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Een post maken duurt minder lang dan een personage maken :')
    Maar goed, zo ervaar ik het dan...Ik zal wel zien wat de eigenares van het topic zegt en dan zal ik wel zien hoe het loopt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    That's true, een post kost heel wat minder tijd.
    Het is niet dat ik niet wilt dat je meedoet hoor, het lijkt me juist leuk dat je meedoet want je bent een goede RPG'er, het is gewoon wat lullig voor wat andere mensen. That's all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar als Ameline een verwante is van de heer is zij zelf toch ook gelijk van adel en draagt toch de titel gravin ofzo? XD
    Ik dacht teminste als het zo hoort. :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Er gebeurt altijd vanalles als ik weg ben :p


    Als Naerys er een man bij maakt zou het niks uit moeten maken. Het is wel weer een nauwe verwant, maar dan maak ik een uitxondering.

    En hij was twee keer eerder. Althand. Toen ik RPGs naar Q bracht opende ik zo een soort RPG, maar er waren toen nog weinig mensen die meededen en het liep dood. De tweede keer kapte ik een maand met Q door school en toen waren de mensen die meededen gekapt met Q. Nu heb ik de RPG vernieuwd en er zijn meer en betere RPGers. I like this one very much (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Er gebeurt altijd vanalles als ik weg ben :p


    Als Naerys er een man bij maakt zou het niks uit moeten maken. Het is wel weer een nauwe verwant, maar dan maak ik een uitxondering.

    En hij was twee keer eerder. Althand. Toen ik RPGs naar Q bracht opende ik zo een soort RPG, maar er waren toen nog weinig mensen die meededen en het liep dood. De tweede keer kapte ik een maand met Q door school en toen waren de mensen die meededen gekapt met Q. Nu heb ik de RPG vernieuwd en er zijn meer en betere RPGers. I like this one very much (:

    Dan wil ik wel nog een lompe man aanmaken voor het personeel :')
    Ik heb wel wat ideeën, weet alleen niet wanneer hij eventueel zou verschijnen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oehh, toffe verhaallijn! Ik ga er even nadenken om mee te doen. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naerys schreef:
    (...)
    Dan wil ik wel nog een lompe man aanmaken voor het personeel :')
    Ik heb wel wat ideeën, weet alleen niet wanneer hij eventueel zou verschijnen.

    That's okay, als ie er maar zsm komt (:

    Veronicas schreef:
    Oehh, toffe verhaa7llijn! Ik ga er even nadenken om mee te doen. :Y)

    Dankje! En is goed hoor, ik hoor het wel (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb de rollen nog eens bekeken en ik wil best nog een man maken. Het wordt dan wel moeilijker voor mij, maar het lijkt me op zich wel leuk.
    Ik weet niet wat voor één though. Een uitverkorene, dorpeling...

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 20:30 ]

    Hatsumomo schreef:
    Mijn personage is ook gelijk de oudste. (cat)


    Don't worry. Die van mij gaat een jaar of 32 worden. Anders vind ik m zo jong voor en trainer.
    Mijn rol komt denk ik morgen, misschien vanavond al.


    Stenenlikker

    @Jaeger: als je dat wilt is het hartstikke leuk (:

    @Delahaye: 30 is de max haha. Had niet verwacht dat iemand die grens wilde overtreden :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, komt nog een personage aan. :Y) Gimme a minute.

    En als nog iemand een wil maken zou misschien een personeel van de heer nog wel leuk zijn want nu zijn we maar met z'n tweeën c:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 20:33 ]

    Ubiquitous schreef:
    @Jaeger: als je dat wilt is het hartstikke leuk (:

    @Delahaye: 30 is de max haha. Had niet verwacht dat iemand die grens wilde overtreden :')


    Oww, haha, dan 29/30. Ik vind het zelf niet erg om wat oudere mannen te spelen. Komt denk ik ook deels, omdat ik al heel lang een wat ouder mannelijk personage in m'n hoofd heb, waar ik dan verhalen mee verzin.


    Stenenlikker

    Jaeger schreef:
    Oké, komt nog een personage aan. :Y) Gimme a minute.

    En als nog iemand een wil maken zou misschien een personeel van de heer nog wel leuk zijn want nu zijn we maar met z'n tweeën c:


    Thalia is deels personeel van de heer :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered