• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sydrian schreef:
    (...)

    Thalia is deels personeel van de heer :Y)

    Ah ofcourse. :Y)
    Ik ga een dorpeling maken, denk ik.

    Rol: Personeel van de heer (Stalknecht)
    Volledige naam: Andrew "Drew" Greyjoy
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk:




    Andrew ziet er dan niet bepaald slecht uit met zijn 1m83 en grijze ogen. Toch heeft hij altijd diezelfde dwaze uitdrukking op zijn gezicht staan. Hij heeft een wild bos zwarte krullen op zijn hoofd en altijd een klein stoppelbaardje. Hij heeft ruwe handen door de jaren die hij doorbracht bij de paarden en kan soms wel wat naar paardenmest ruiken. Ondanks hij al 27 is, heeft hij toch nog iets onschuldigs over zich. Als je hem ziet, zou je nog medelijden krijgen aangezien hij er ook erg goedgelovig uitziet. Doordat hij zo veel werkt, heeft hij toch wel wat spieren gekweekt.
    Karakter: Voor een man is Andrew erg zachtaardig. Hij is loyaal, altijd goedgehumeurd en doet tegen vrijwel iedereen vriendelijk, zelfs als hij slecht wordt behandelt. Andrew snapt het concept sarcasme ook niet echt, hij is namelijk wat aan de simpele kant. Hij heeft ook niet echt snel door wanneer mensen grapjes maken. Hij is niet iemand die snel voor zich op komt, hij leeft er teruggetrokken en is een eenzaam man. Indien hij merkt dat iemand anders lastig wordt gevallen, zou hij wel in staat zijn om de aandacht te trekken zodat hij het nieuwe slachtoffer wordt. Andrew is niet bepaald goed in omgang met andere mensen, hij vindt dat ze over het algemeen veel te veel praten en hem te veel kleineren. Hij is vaak het slachtoffer van pesterijen, maar durft er niet op in gaan. Naar mensen die het voor hem opnemen, is hij erg onderdanig en probeert dan zo veel mogelijk goed te doen. Hij zoekt altijd troost bij de paarden uit de koninklijke stallen, zij zijn Andrews echte vrienden. Andrew is dol op dieren en trekt deze ook aan. Hij is ook niet bepaald slim, eerder onhandig en idioot maar hij is wel erg nieuwsgierig en leergierig.

    Afkomst: Andrew is van erg lage afkomst en is afkomstig uit een erg arme, onbekende en onbelangrijke familie. Hij was voordat hij stalknecht werd een arme burger uit het Noorden van het koninkrijk.
    Geschiedenis: Andrew werd geboren als de vijfde zoon uit een gezin van 6 kinderen. Zijn broers en zus, hadden stuk voor stuk dezelfde schoonheid en slimheid van hun vader geërfd. Hij daarentegen niet. Hij leek zelfs niets op zijn vader. Hij had wel zijn moeders ogen, maar daar bleef het dan ook bij. Hij was de enige uit het gezin met ravenzwarte haren. Wanneer hij de leeftijd van 18 had bereikt, kwam het aan zijn oren dat hij een bastaard is van een ridder aan het hof. Nieuwsgierig zoals hij was, probeerde aan de slag te gaan in het kasteel en eindigde uiteindelijk als stalknecht van de heer. Hij is eigenlijk op zoek naar zijn biologische vader, maar hij weet echter niets over deze vreemde man.
    Extra: /

    Ik laat het hierbij voor nu (:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 22:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    De rol hierboven vind ik genius!
    Evelyn gaat dat geniaal vinden, want ze houdt juist van sarcasme. Nog iemand tegen wie ze lekker bitchy kan doen mwuahaha


    everything, in time


    Rol: personeel heer/arts in opleiding.
    Volledige naam: David Chase
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    David heeft kort rood baar en felblauwe ogen. Hij is niet overdreven lang maar wel langer als de meeste mensen rond zijn leeftijd. Hij lacht bijna altijd.
    Karakter: David is iemand die niet wilt opvallen. Hij doet precies wat hem gezegd word, bij sommige personen dan. Hij is ontzettend verlegen en zal daarom ook nooit zomaar tegen vreemde mensen gaan praten. Hij is altijd aardig tegen iedereen die ook aardig tegen hem is. Het liefste wil hij mensen helpen, dat is de grootste reden dat hij ervoor gekozen heeft om in de leer te gaan bij -naam arts-. Als hij bezig is met zijn werk is er vrijwel niks meer te merken van zijn verlegenheid.

    Afkomst: David komt uit het dorp bij het kasteel. Zijn familie leeft daar al voor generaties.
    Geschiedenis: David leeft al zijn hele leven in een van de huizen in het dorp. Daar leeft hij samen met zijn moeder drie oudere broers en de tweeling van 11, een jongen en een meisje. Zijn vader is ongeveer twee jaar geleden overleden tijdens een patrouille ronde van het leger, zijn patrouille werd aangevallen door een hippogrief. Ze waren te dichtbij haar nest gekomen en de moeder heeft de patrouille aangevallen. Zijn vader stierf door een trap op zijn hoofd waardoor zijn schedel brak en hersenen vermorzeld werden. Een ander lid is even later gestorven door de val van zijn paard waarbij hij zijn rug brak. De andere drie leden van de patrouille zijn levend weg gekomen met enkel een paar blauwe plekken. Alle drie zijn oudere broers zitten nu ook in het leger, zelf was David ook van plan in het leger te gaan. Maar het bleek dat hij een verschrikkelijke zwaardvechter was en de andere wapens waren ook niet echt veilig voor hem. Nu loopt hij sinds enkele weken mee met de genezer.
    Extra: David heeft een hond die hem altijd achtervolgd. Hij heeft de hond gered van een paar jongens uit het dorp die hem mishandelden. Daarna heeft hij de hond verzorgd tot hij beter was. Wat er nu tot leid dat de hond niet meer weg wilt. Hij volgt hem altijd en blijft trouw bij de deur van het huis waar hij het laatst binnenging zitten tot David weer naar buiten komt. De hond heeft inmiddels de naam Sproet gekregen van de kinderen in het dorp.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:43 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rol: Trainer
    Volledige naam: Sarnek Learco Saye
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 29
    Uiterlijk:


    Sarnek heeft lang licht golvend bruin haar, dat tot net over zijn schouders komt. Een bruine stoppelbaard siert zijn gezicht. Zijn ogen zijn zachtblauw van kleur. Met zijn 1,87 is hij vrij lang. Zijn lichaam is van normale bouw, maar vrij gespierd door al de gevechtstraininen die hij heeft gehad. Hij traint no steeds veel om zijn lichaam in vorm te houden.
    Karakter: Als je mensen zou vragen om Sarnek in één woord te beschrijven zou 'Trots' het meest voorkomende antwoord zijn. Vanuit zijn familie heeft hij die trots meegekregen, maar het is ook deels zijn karakter. Een slecht woord over hem of zijn familie en hij flipt.
    Sarnek kan het niet hebben als mensen die lager staan dan hem, hem tegenspreken. En eigenlijk ook van mensen onder wie hij staat, wat hem nog wel eens wat problemen heeft opgeleverd. Hij is vrij dominant en kan slecht tegen gezag, omdat hij daar niet aan gewend is door zijn opvoeding. Toch staat hij wel open voor de ideeën van anderen, zolang hij toch nog deels zijn zin krijgt.
    Hij is erg trouw, vooral aan zijn familie die veel voor hem betekend. Als je Sarnek als vriend hebt, heb je een vriend op wie je altijd kan rekenen en met wie je ook veel lol kan hebben.
    Als Sarnek een doel voor ogen heeft, laat hij dat niet los voor hij dat doel heeft bereikt. Hij zet zich vaak in met veel enthousiasme en wilt het zo snel mogelijk gedaan hebben, maar wel met goede resultaten. Niet langer dan nodig is, maar ook niet afgeraffeld. Van hem hoef je geen half werk te verwachten.
    Afkomst: Sarnek is van goede huize. Zijn familie is een van de rijkere families in het land en staat ook bekend om de goede krijgers die deze geleverd heeft. In de oorlog hebben een aantal van hen grote faam behaald en die geld jaren later nog steeds voor hun familie. Dit is ook een van de redenen dat Sarnek als trainer gekozen is.
    Geschiedenis: Sarnek is opgegroeid in een rijke familie (zie afkomst). Al van jongs af aan heeft hij training in het vechten gekregen en hij beheerst de meeste wapens goed. Zijn jeugd is zorgeloos geweest zonder enige problemen. Hij was ook best wel verwend en kreeg altijd zijn zin.
    Zijn familie drong er bij hun heer op aan dat een van hen tot trainer voor de uitverkorenen werd gekozen. Uiteindelijk is dat Sarnek geworden, omdat hij het meest geschikt daarvoor werd beschouwd.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 17:32 ]


    Stenenlikker

    Rol: dorpeling - magiër
    Volledige naam: Skye Xerxes Lunar
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: donkerbruin, bijna zwart, kort, haar. Dieprode ogen. Normaal tot dun figuur. Hij is redelijk bleek, waardoor zijn ogen nog beter opvallen. Ongeveer 178cm lang.
    Karakter: Skye is introvert en blijft graag binnen om boeken te lezen over magie. Omdat hij graag binnen blijft, is hij zo bleek. Hij heeft zijn pony als enige deel van zijn haar flink door laten groeien om zijn ogen, ook al is het maar een beetje, te verbergen (zie geschiedenis). Als hij eenmaal met mensen omgaat, is hij aardig en maakt hij snel vrienden. Hij runt één van de best lopende magie-winkels in de hoofdstad en daar is hij heel blij mee, maar hij is ook blij als hij wat vrij tijd heeft. Hij is zelf ook een redelijk tot goede magiër maar schept hier liever niet zo graag over op.

    Afkomst: geboren op de Isle of Mist, Skye, zijn broer Reim en zijn grootvader zijn naar Ilvereth gegaan zodra Skye 7 werd. Bij de haven werden ze overvallen en hebben de overvallers zijn opa vermoord. Hij is daarna met zijn oudere broer naar Hawforth gekomen en hebben samen een magie-winkel geopend. Hij oefent al magie sinds ze die geopend hebben, maar zijn broer was er al goed in.
    Geschiedenis: Het is niet ongebruikelijk dat de ouders van kinderen op de Isle of Mist snel verdwijnen na de geboorte van een tweede kind, wat bij Skye dus ook het geval was. Zijn grootvader heeft de voogdij over hem en zijn broer overgenomen en zijn naar Dahngard gegaan. (rest staat in afkomst) Nadat de winkel een aantal jaren goed gelopen had, besloot zijn broer te gaan reizen en terug te komen met meer kennis over magie. Hij ging weg toen Skye 19 was en is nu dus al 5 jaar weg. Skye heeft sindsdien niets meer gehoord van zijn broer, maar is er zeker van dat hij nog bezig is met kennis verzamelen. Skye runt de winkel nu dus alleen.
    Extra: dankzij het incident met zijn opa is Skye doodsbang voor alles wat maar naar een overval neigt en vertrouwt hij mensen ook niet meteen. Hij is ook de standaard magiër in het kasteel.
    Sommigen mijden Skye ook liever, omdat rode ogen een teken zouden zijn voor ongeluk.

    Foto's komen nog.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:39 ]

    Ik besef me nu pas dat ik morgen op de markt sta. Dus als het rpg morgen al zal starten reageer ik dus na 7 uur pas ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat we morgen kunnen starten (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sarnek is af :Y) Ik weet alleen (nog) niks bij extra.


    Stenenlikker

    Hem als we morgen gaan starten zeg ik nu alvast dat ik er morgen vanaf vijf uur tot minimaal elf uur niet ben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan alvast mededelen dat ik van 12 Augustus tot 19 Augustus er niet ben.
    aangezien ik net te horen heb gekregen dat we in Schotland geen internet hebben. -Wat ik vrijwel altijd heb daar aangezien we altijd bij onze familie zitten- en ik had daar wel op gerekend. Misschien dat ik in Londen internet heb -wat ik denk ik wel heb aangezien ik weet in welk hotel we daar zitten- maar dan meld ik eht alvast even dat je dat weet


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Guys, dat je er morgen een bepaald dagdeel niet bent is geen probleem, je bent echt niet verplicht morgen te schrijven en ik ben er zelf de hele avond niet. No worries :Y)

    En is goed SeaWaves, je kan dan doen dat je personage is wezen reizen oid, is totaal geen probleem (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke dan is mijn personage aan het reizen dus die komt wat later pas de rpg binnen (':
    Bedankt alvast (:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb morgen geen zak te doen, dus dat komt me perfect uit! *O*


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Ik heb morgen geen zak te doen, dus dat komt me perfect uit! *O*

    Same here. :Y)