• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, het is Li Gong, een actrice die Hatsumomo speelt waar mijn naam vandaan komt.


    Oke haha, ze leek er echt op.. ;p


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hatsumomo schreef:
    Als je nog meer rollen ergens nodig hebt zeg je het maar hoor, ik maak er zo nog één aan.

    Hmm, ik heb niet echt specifieke rollen nodig. Een paar 'gewone' rollen misschien, zoals iemand die werkt in de stallen of keuken, of een gewone dorpeling oid (:

    En je profielfoto heeft idd iets weg van Shay Mitchell, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Hmm, ik heb niet echt specifieke rollen nodig. Een paar 'gewone' rollen misschien, zoals iemand die werkt in de stallen of keuken, of een gewone dorpeling oid (:

    En je profielfoto heeft idd iets weg van Shay Mitchell, haha.


    Okay. :3 Ik kijk even wat er nog bijkomt en dan baseer ik het daar wel op.

    Waarschijnlijk omdat ze beide Aziatisch zijn haha.


    Your make-up is terrible



    Dat is Shay ^^

    Maar ik maak ook wel een gewone rol aan.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 12:52 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik weet wie ze is ja.


    Your make-up is terrible

    Arathorn maakt een dorpeling, maar ze staat nog niet op de lijst.
    Als het goed is zou ze hem vandaag aanmaken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Slim (: ik maak later wss ook nog een dorpeling, een heel gewone en saaie. Niet iedereen kan bijzonder zijn. :')
    En ik zal Arathorn erdan later bijzetten, heb er dan per ongeluk overheen gelezen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als dorpeling kan je ook bijzonder zijn :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vrouwelijke uitverkorene voor mij :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Vrouwelijke uitverkorene voor mij :3


    Er staat in de beginpost dat er eerst maximaal twee zijn, en die zijn er al.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol:
    Schoenenmaakster.
    Volledige naam:
    Kathalena Glinda Isabella Morrinson.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Leeftijd:
    Zesentwintig.
    Uiterlijk:


    Vroeger was Kathalena het lelijke eendje. Ze had altijd slonzige kleding aan en haar haar was altijd in de klit. Dit kwam omdat ze een wees was. Maar nu jaren later, is ze uitgegroeid tot een mooie zwaan. Ze draagt de mooiste kleren die ze koopt of ruilt voor de schoenen die ze maakt. Ze heeft niet al te grote rondingen. Maar haar ogen zijn iets waar je als eerste bij haar naar kijkt. Ze zijn ijs blauw. Omringd door een zwarte rand. Ze heeft volle zwarte wimpers. Kathalena is mager. Te mager zou je soms denken. Maar haar eetpatroon is hetzelfde als elk ander eetpatroon van een vrouw van haar leeftijd met hetzelfde geld als haar.
    Karakter:
    Kathalena is heel rustig. Ze heeft ontzettend veel geduld en begrip voor anderen. Het liefst leest ze in haar vrije tijd boeken. Ze kan het zich dan helemaal inbeelden wat er in het boek gebeurd. Ook is Kathalena een echte dromer en kan als ze diep in haar gedachten verzonken is, de wereld om haar heen van zich afsluiten.
    Afkomst:
    Kathalena's ouders zijn bandieten en toen ze haar kregen, stond hun hele wereld op zijn kop. Ze wisten niet wat ze met haar aan moesten. Ze hielden het stil en hoopten dat ze een jongen zouden krijgen, zodat hij mee kon stelen. Maar tot hun teleurstelling was het een meisje. Kathalena. Ze hebben haar tot haar vijfde bij hun gehouden. In de hoop dat ze voor hun kon stelen. Maar dat wou Kathalena niet. Ze wou niet stelen. Ze wou geen spullen afpakken en bovenal, ze wou niet gemeen zijn. Sinds haar vijfde heeft Kathalena voor zichzelf gezorgd. Ze weet zich prima te redden alleen. Kathalena weet niks meer over de tijd met haar ouders. Ze heeft alleen een kettinkje van haar moeder geërfd die ze altijd bij zich draagt.
    Geschiedenis:
    Nadat ze op haar vijfde ter vondeling is gelegd, is ze twee jaar later ingetrokken bij twee aardige mensen. Een boer en een boerin. Vanaf kleins af aan was Kathalena al bezig met schoenen maken. Dit deed ze voor haar pop die ze toen had. Tegenwoordig is ze er erg goed in geworden en maakt ze van hakken tot paardrijdschoenen tot nette schoenen voor mannen.
    Extra:

    Dit is even snel iets, want ik moet nu onverhoopt weg.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Sydrian schreef:
    (...)

    Er staat in de beginpost dat er eerst maximaal twee zijn, en die zijn er al.


    it's okay. Er zijn/komen nu genoeg overige rollen. Er is dus ook plek voor nog 1 mannelijke uitverkorene.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziet er interessant uit, welke rollen zijn nog open ?


    Credendo Vides

    Ik denk niet dat ik nog een rol aanmaak. Er komen teveel vrouwen bij en ik wil niet weer twee mannen spelen.


    Your make-up is terrible

    DreamerN schreef:
    Ziet er interessant uit, welke rollen zijn nog open ?


    Nog één mannelijke uitverkorene en voor de rest nog personeel van de heer en dorpelingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered