• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb echt zin in dit RPG ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik heb echt zin in dit RPG ^^

    Btw je naam en foto zijn echt geweldig. Dat moest ik even vertellen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Btw je naam en foto zijn echt geweldig. Dat moest ik even vertellen.


    Well, thank you ^^
    Your name and picture are awesome too :P maar volgens mij had ik dat wel al eens verteld aan je. Of niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Well, thank you ^^
    Your name and picture are awesome too :P maar volgens mij had ik dat wel al eens verteld aan je. Of niet?

    I dunno zou wel kunnen maar om eerlijk te zijn lijken er hier heel veel Merlin fans te zijn die komen zeggen dat ik een leuke naam heb. En dat klonk trouwens wel heel asociaal


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    I dunno zou wel kunnen maar om eerlijk te zijn lijken er hier heel veel Merlin fans te zijn die komen zeggen dat ik een leuke naam heb. En dat klonk trouwens wel heel asociaal


    Wat klonk asociaal?
    Maar jouw naam is wel awesome, omdat dat gewoon dé naam van Merlin is ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Wat klonk asociaal?
    Maar jouw naam is wel awesome, omdat dat gewoon dé naam van Merlin is ^^

    Hmm hoe ik zei dat er veel mensen zeiden dat het een leuke naam is. Maar Merlin is ook gewoon awesome.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Hmm hoe ik zei dat er veel mensen zeiden dat het een leuke naam is. Maar Merlin is ook gewoon awesome.


    True maar Mordred is mine hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vul morgen een rol in, het word dan toch maar een man aangezien daar de meeste vraag naar is.
    Zit alleen dus nog wel even te kijken wat voor rol ik op me neem (:


    Credendo Vides

    @Emrys en Vlahos, misschien kan jullie gesprek beter verder in GB :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    @Emrys en Vlahos, misschien kan jullie gesprek beter verder in GB :x


    De naam is Kelly, aangenaam ;)
    En volgens mij waren we al klaar met ons gesprekje, denk ik dan. (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel terug mee doen met Ameline, mijn oude personage ja...

    Naam: Ameline Rose Ermengard
    Leeftijd: 21
    Geslacht:Vrouwelijk
    Rol:Hofdame, nichtje van de heer.
    Uiterlijk:


    Met haar 1m65 en erg slanke lichaamsbouw, lijkt het alsof Ameline een erg breekbaar iemand is, hoewel schijn kan bedriegen. Normaal gezien stond ze vroeger niet echt zo mager als nu, maar doordat ze een jaar lang vast werd gehouden, at ze aanzienlijk minder. Ondanks ze nog net niet graatmager is, siert het haar op de één of andere manier wel. Haar ooit zo vrolijke ogen, staan nu meestal hard en koud, alsof ze daarmee mensen op afstand kan houden. Ze heeft donkere krullen tot net iets onder de helft van haar rug en een lichte huid met de donkerste ogen die je ooit al hebt gezien. Als ze je aankijkt, kunnen de haartjes in je nek soms rechtop staan.
    Karakter: Ameline is een zeer rebels meisje ondanks haar strenge opvoeding. Ze vindt dat al dat stijve gedoe aan het hof niets voor haar is, waardoor ze vaak gaat paardrijden vlak buiten het koninkrijk. Verder is ze een opgewekt meisje dat dol is op lachen en plezier maken. Ameline is ook goed in het hanteren van een zwaard en draagt die altijd bij zich als ze paard gaat rijden. Ze is absoluut niet verlegen en ook al is ze van adel, ze voelt zich één van het gewone volk. Hierdoor valt het erg hard op dat ze absoluut niet arrogant is, hoewel ze soms wel redelijk sarcastisch uit de hoek kan komen. Een zwakte van haar is haar liefde voor dieren, paarden om precies te zijn. Aangezien Ameline een jaar gegijzeld was, heeft ze soms een verbitterd kantje, ze vertrouwd amper nog mensen en leeft nu soms wat terug getrokken. Velen zien haar nu als een mysterieus iemand, hoewel ze eigenlijk gewoon niets te zeggen heeft. Ze heeft een hekel gekregen aan het hof omdat het voor haar leek alsof ze nooit moeiten hadden gedaan om haar te vinden.
    Woont: Na een jaar terug in het kasteel, daarvoor "woonde" ze in een vervallen hut ver van het koninkrijk aan de rand van een bos.
    Afkomst: Ze is in Tarnack geboren in het kasteel. Haar moeder stierf bij haar geboorte, maar werkte daarvoor als hofdame. De mensen aan het hof, namen Ameline onder hun hoede en brachten haar op tot een nette, welbespraakte dame. Haar vader is onbekend. Ameline is trouwens ook het nichtje van de heer.
    Extra: Ameline werd een jaar lang gegijzeld door één van de grootste schurken uit het koninkrijk. Iedereen dacht dat ze dood was, maar op een dag wist ze de schurk te doden en keert na een jaar terug naar het hof. Benieuwd of mensen haar nog zouden herkennen.




    Indien je het nodig acht, wil ik nog wel een man aanmaken, maar dat zal dan niet voor nu meteen zijn.
    Misschien iemand van het personeel of zo.
    Als mijn oude personage goed is gekeurd, zal ik zien wat ik nog kan doen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 1:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ik wil wel terug mee doen met Ameline, mijn oude personage ja...

    Naam: Ameline Rose Ermengard
    Leeftijd: 21
    Geslacht:Vrouwelijk
    Rol:Hofdame, nichtje van de heer.
    Uiterlijk:


    Met haar 1m65 en erg slanke lichaamsbouw, lijkt het alsof Ameline een erg breekbaar iemand is, hoewel schijn kan bedriegen. Normaal gezien stond ze vroeger niet echt zo mager als nu, maar doordat ze een jaar lang vast werd gehouden, at ze aanzienlijk minder. Ondanks ze nog net niet graatmager is, siert het haar op de één of andere manier wel. Haar ooit zo vrolijke ogen, staan nu meestal hard en koud, alsof ze daarmee mensen op afstand kan houden. Ze heeft donkere krullen tot net iets onder de helft van haar rug en een lichte huid met de donkerste ogen die je ooit al hebt gezien. Als ze je aankijkt, kunnen de haartjes in je nek soms rechtop staan.
    Karakter: Ameline is een zeer rebels meisje ondanks haar strenge opvoeding. Ze vindt dat al dat stijve gedoe aan het hof niets voor haar is, waardoor ze vaak gaat paardrijden vlak buiten het koninkrijk. Verder is ze een opgewekt meisje dat dol is op lachen en plezier maken. Ameline is ook goed in het hanteren van een zwaard en draagt die altijd bij zich als ze paard gaat rijden. Ze is absoluut niet verlegen en ook al is ze van adel, ze voelt zich één van het gewone volk. Hierdoor valt het erg hard op dat ze absoluut niet arrogant is, hoewel ze soms wel redelijk sarcastisch uit de hoek kan komen. Een zwakte van haar is haar liefde voor dieren, paarden om precies te zijn. Aangezien Ameline een jaar gegijzeld was, heeft ze soms een verbitterd kantje, ze vertrouwd amper nog mensen en leeft nu soms wat terug getrokken. Velen zien haar nu als een mysterieus iemand, hoewel ze eigenlijk gewoon niets te zeggen heeft. Ze heeft een hekel gekregen aan het hof omdat het voor haar leek alsof ze nooit moeiten hadden gedaan om haar te vinden.
    Woont: Na een jaar terug in het kasteel, daarvoor "woonde" ze in een vervallen hut ver van het koninkrijk aan de rand van een bos.
    Afkomst: Ze is in Tarnack geboren in het kasteel. Haar moeder stierf bij haar geboorte, maar werkte daarvoor als hofdame. De mensen aan het hof, namen Ameline onder hun hoede en brachten haar op tot een nette, welbespraakte dame. Haar vader is onbekend. Ameline is trouwens ook het nichtje van de heer.
    Extra: Ameline werd een jaar lang gegijzeld door één van de grootste schurken uit het koninkrijk. Iedereen dacht dat ze dood was, maar op een dag wist ze de schurk te doden en keert na een jaar terug naar het hof. Benieuwd of mensen haar nog zouden herkennen.




    Indien je het nodig acht, wil ik nog wel een man aanmaken, maar dat zal dan niet voor nu meteen zijn.
    Misschien iemand van het personeel of zo.
    Als mijn oude personage goed is gekeurd, zal ik zien wat ik nog kan doen.


    Als het goed is mochten er geen meisjes meer meedoen, omdat er al genoeg zijn...


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hoe bedoel je terug meedoen?
    Het is een nieuwe RPG, zover ik weet dan xd.

    En er zijn nu echt meer mannen nodig :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Enjoy schreef:
    (...)

    Als het goed is mochten er geen meisjes meer meedoen, omdat er al genoeg zijn...


    + ik vind het een beetje lullig voor de mensen die eerder een berichtje hier hebben geplaatst dat ze een man zouden maken omdat daar meer vraag naar is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het nooit erg een man te spelen in RPG's, maar ik werk heel slecht met twee karakters, laat staan bij een RPG waar de gemiddelde post 300 woorden is. Sorry.