• Ik ga verhuizen naar belgie en zal eigenlijk naar de wonder-wijzer moeten gaan. Maar ik ben 11 en ik weet dus niet waar ik heen moet. Moet ik naar een basisschool of naar een middelbare school gaan?

    Please tell me.


    Stay strong

    Ribery schreef:
    N'aww, je bent toch veel te jong om dit allemaal te moeten regelen en je hier druk om te moeten maken? :/ Kun je geen hulp vragen op je huidige school of aan je ouders?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb een idee. Ik ga de komende tijd leren. En dam kijk ik verder. En ik probeer mijn ouders over te halen voor een cursus


    Stay strong

    De basis van Frans is in principe zo geleerd, en aangezien je nog vrij jong bent.. zul je dat wel snel doorkrijgen zeker als je een cursus doet.


    To infinity and beyond •

    mooimike schreef:
    Ik heb een idee. Ik ga de komende tijd leren. En dam kijk ik verder. En ik probeer mijn ouders over te halen voor een cursus

    Misschien moet je je niet zo druk maken. Dit zijn geen dingen waar het 11-jarige kind zich mee bezig hoeft te houden. Het valt allemaal vanzelf wel op zijn plek, dat is de taak van je ouders wanneer zij willen verhuizen. (:


    ars moriendi

    Ik hou me ook bezig met andere dingen...
    Maar Frans leren is nu het belangrijkste


    Stay strong

    Ben ik even blij dat mijn ouders geen ambities hebben om naar België te gaan. :'D
    Anyway, je ouders zouden dit moeten regelen, niet jij. Erg raar dat jij er zo achteraan moet zitten, terwijl je ouders hier verantwoordelijk voor zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ben ik even blij dat mijn ouders geen ambities hebben om naar België te gaan. :'D
    Anyway, je ouders zouden dit moeten regelen, niet jij. Erg raar dat jij er zo achteraan moet zitten, terwijl je ouders hier verantwoordelijk voor zijn.


    Mijn ouders ook niet, wel Frankrijk haha. Dus zelfde situatie. Gelukkig doen ze het als m'n broertje en ik gewoon op ons zelf wonen ^^
    Maar ik snap dat je op je elfde moeite hebt met dit soort situaties aangezien er een nieuwe taal eigenlijk opgedrongen wordt en je er zelf moet gaan voor zorgen, terwijl je ouders inderdaad verantwoordelijk voor je zijn.


    To infinity and beyond •

    Ik heb al een beetje vooruitgang geboekt


    Stay strong

    Je zit dan op de lagere school (6 tot 12 jaar). Daarna ga je pas naar het middelbaar onderwijs (12 tot 18 jaar).


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oké.


    Stay strong

    fallenbadass schreef:
    ... regelen je ouders dit niet allemaal gewoon? :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haar ouders kunnen bijna geen Nederlands/


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ze kunnen wel je bestelling opnemen in een frituur :Y)


    Stay strong

    het lijk erger dan het is toen ik 11 was ben ik met mijn moeder en met me zusje verhuist naar nederland ik kom eigelijk uit amirica en het was heel eng een nieuw land en voor mijn zelf een nieuwe taal ik ging naar een school waar ze alleen engels praaten en ik heb toen langzaam nederland geleerd toen ik 14 was ging ik gewoon naar een nomalle school en ik ben nu gelukkig je bent echt binnen 2 weken gewent het is moeilijk om van je vrienden en famillie afscheid tenemen maar hou gewoon contact met ze en het komt allemaal goed

    tamtam12 schreef:
    het lijk erger dan het is toen ik 11 was ben ik met mijn moeder en met me zusje verhuist naar nederland ik kom eigelijk uit amirica en het was heel eng een nieuw land en voor mijn zelf een nieuwe taal ik ging naar een school waar ze alleen engels praaten en ik heb toen langzaam nederland geleerd toen ik 14 was ging ik gewoon naar een nomalle school en ik ben nu gelukkig je bent echt binnen 2 weken gewent het is moeilijk om van je vrienden en famillie afscheid tenemen maar hou gewoon contact met ze en het komt allemaal goed


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,