• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Niall Horan

Ik hoor voetstappen maar negeer het terwijl ik hard snik. Niall ? Mag ik binnen komen" hoor ik. " ja" zeg ik zacht als antwoord. Straks kreeg ik gezeik met het management omdat ik zo tekeer ben gegaan en de pers kennende zouden ze alles hevig overdrijven en werd ik gelijk arrogant genoemd. Ik pak mijn mobiel en vergeet Zayn aan de deur. Ik open twitter en begin harder te huilen door de tweets " I know you were gay, you're just so ugly' , " you dont deserve to be in One Direction, they are too good for ye' , " boos gooi ik het mobieltje op de grond

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Zayn Malik

Als ik binnen kom zie ik Niall op zijn mobiel kijken . '' Niet doen Niall..'' zeg ik. Ik ga naast hem zitten en probeer hem te troosten . '' Jim bedoelde het niet zo..'' zeg ik . Ik pak zijn mobiel van de grond en stop hem in mijn broek. '' Ik neem je mobiel straks mee zodat je niet die haat tweets kunt lezen . En Niall je begrijpt toch wel wat die mensen allemaal zeggen niet waar is ?'' zeg ik . Tegen mij zeggen ze ook dat ik een terrorist ben en al die shit . Ik kijk Niall aan .

Nill Horan

' Niet doen Niall..'' zegt Zayn en komt naast me zitten waardoor ik gelijk mijn hoofd tegen hem aanleg.. '' Jim bedoelde het niet zo..'' ik kijk hem kort san. :ik verpest gewoon alles Zayn. Ik heb ruzie veroorzaakt de pers uitgescholden'snif ik '' Ik neem je mobiel straks mee zodat je niet die haat tweets kunt lezen . En Niall je begrijpt toch wel wat die mensen allemaal zeggen niet waar is ?'' zeg ik . Tegen mij zeggen ze ook dat ik een terrorist ben en al die shit . Ik bijt op mijn lip. 'strajs krijgt Jim allemaal haat en dat wil ik niet Zayn. Ik heb liever dqt ze mij haten dan Jim. Ik heb er echt genoeg van gehad telkens dat ik het niet waard ben. Dat ik lelijk ben en niet kan xingen'snik ik. Waarom eas ik zo gevoelig voor al de shit

Wahhb aan t whappen met mn crush en wss vind ie me leuk

Jim Hendrikson

Ik had een zakmes en daarmee sneed ik het touw door. Na 5 minuten was ik los. Ik liep naar de kleedkamer en hoorde Niall huilend praten..
    'straks krijgt Jim allemaal haat en dat wil ik niet Zayn. Ik heb liever dat ze mij haten dan Jim. Ik heb er echt genoeg van gehad telkens dat ik het niet waard ben. Dat ik lelijk ben en niet kan zingen'snikt hij. De tranen schoten me in mijn ogen . '' Nee Niall .. Ik verdien het .. Niet jij'' fluister ik zachtjes. Ik doe zachtjes de deur open en loop naar binnen . '' Het spijt me Niall !! Door mij zit je nu in al die shit..'' zeg ik

Niall Horan.

Het spijt me Niall !! Door mij zit je nu in al die shitzegt Jim als hij binnenkomt. " Jim kom vanavond alsjeblieft oke ," is het eerste dat ik vraag. " en het is niet jou schuld Jim, ik had toch ooit het moeten zeggen maar de haat kreeg ik toch al wel." Snik ik zacht en veeg watvtranen weg

Jim Hendrikson

''Jim kom vanavond alsjeblieft oke ," vraagt hij . '' Ik kom '' zeg ik . " en het is niet jou schuld Jim, ik had toch ooit het moeten zeggen maar de haat kreeg ik toch al wel." zegt hij . '' Waarom is er altijd haat !? Grr ik wil die mensen bezoeken! En het leuke is dat als ze ons dan zien echt spijt hebben ! Stelletjee uhhh.. Hoeren neukers ?'' zeg ik . Ik veeg de tranen van Niall's gezicht af

Niall Horan

''Ik kom . '' Waarom is er altijd haat !? Grr ik wil die mensen bezoeken! En het leuke is dat als ze ons dan zien echt spijt hebben ! Stelletjee uhhh.. Hoeren neukers ?'' zegt hij en ik knik. " kom ier" ik wenk hem en knuffel hem stevig. Daarna omhels ik Zayn ook nog eens stevig. " bedankt dat ik even kon uithuilen" zeg ik zacht

Zayn Malik

" bedankt dat ik even kon uithuilen" zegt Niall zacht. '' Graag gedaan .'' zei ik met een knipoog en ik verliet de kamer.

Jim Hendrikson

'' Niall waarom zijn joun knuffels zo fijn ?'' vraag ik . Elke keer als Niall mij knuffel is het net alsof ik in de wolken ben. Ik pak 2 flesjes cola. Ik geef er een aan Niall. '' Coke!!'' roep ik

Niall Horan

" graag gedaan" Zayn verlaat de kamer weer. '' Niall waarom zijn joun knuffels zo fijn ?'' Vraagt hij eik gniffel. " het is een horanhug Jim kom op zeg" verontwaardigend kijk ik hem aan en giechel waardoor ik bloos

Jim Hendrikson

" het is een horanhug Jim kom op zeg" bloost hij. '' Babe word je daar nu serieus verlegen om ?'' lach ik . Ik sta op en ga op zijn schoot zitten. '' Sorry maar je bent zo'n goede stoel'' zeg ik en ik schiet in de lach . Ik kijk hem aan en zoen hem

Niall Hoean

Babe word je daar nu serieus verlegen om ?'' lachend knik ik blozend, hij staatbop en ploft op me neer '' Sorry maar je bent zo'n goede stoel" ik gniffel zacht en kus hem terug. " ik akn noet wachten op het volgend optreden. "

Jim Hendrikson

'' ik kan niet wachten op het volgend optreden. "zegt Niall . '' Maar je doet al weken lang deze tour en nu kun je niet wachten ?'' zeg ik . Ik kijk naar de tv die gek genoeg aan staat.

Niall Horan

Maar je doet al weken lang deze tour en nu kun je niet wachtenik glimlach " maar ik heb gewoon heel lang naar Nederland uitgekeken en ik weet niet warom en nu kan ik tenmiste voor jou alles zingen" glimlach ik. En de verassing maar dat ging ik niet zeggen. Ik open het clesje en neem een slokje. " ohh ik moet hem met jou delen share a coke with love" lees ik voor en grijns

Jim Hendrikson

" maar ik heb gewoon heel lang naar Nederland uitgekeken en ik weet niet warom en nu kan ik tenmiste voor jou alles zingen"zegt hij . Hij opend zijn flesje en neemt een slokje " ohh ik moet hem met jou delen share a coke with love" Leest hij voor met een grijns. Ik kijk op mijn flesje en daar staat Niall's naam op. ''Heey ik moet mijn flesje met jou delen !!'' zeg ik vrolijk . Ik geef mijn flesje aan Niall . Als hij eruit gedronken heeft drink ik eruit