• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    '' Hoeft niet hoor.. Ik weet dat je onzeker bent'' fluister in ik Niall's oor. Ik vond het gewoon zielig.. Hij was zo onzeker dat hij bijna niks meer durft. Ik ben al trots op hem dat hij zijn lichaam aan mij liet zien in de douch. Daar moet ik al tevreden mee zijn. Niall is helemaal niet dik. Hij was juist super mooi en slank en gespierd. Hij is mijn droomman. '' Fluisteren is onbeleefd Jim'' zegt Louis. '' Staren is ook onbeleefd. '' zeg ik terug.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Hoeft niet hoor.. Ik weet dat je onzeker bent'' fluisterd Jim in mijn oor en beschaamd kijk ik weg. Ik schaamde me nu kapot, omdat ik het niet dufde en hij het door had. ' Fluisteren is onbeleefd Jim' zegt Louis ' staren is ook onbeleefd' kaa;tst hij terug en hard beign ik te lachen. ' Oehhhhh Louis'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Fluisteren is onbeleefd Jim.' 'Staren is ook onbeleefd.' Ik schiet in de lach. 'Je hoort het lieverd, niet staren.' grinnik ik terwijl ik Louis een stomp tegen zijn arm geef.

    Jim Hendrikson

    Hmm daar mee had ik Louis stil gekregen. '' Schaam je niet Niall .. En vooral niet als je bij mij bent'' zeg ik tegen hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    '' Ze zijn schattig samen'' zei ik tegen Eleanor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    '' Schaam je niet Niall .. En vooral niet als je bij mij bent'' ik bloos weer. ' DUs je wilt mijn sexy buikje zien' gniffel ik zacht. ' Ze zijn schattig samen' Hoor ik Louis zeggen en ik glimlach. ' Dankje Dankje Dankje

    [ Great wondjes zijn open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' DUs je wilt mijn sexy buikje zien' gniffelt Niall Zacht . '' Ow Yeah..'' zeg ik . ''Ze zijn schattig samen' zegt louis. '' Jij ook met Ell'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    ' Ow Yeah' zegt hij en ik trek mijn shirt uit. Ik bijt kort op mijn lip maar besluit dat ik er niets aan kan veranderen. De jongens hebben mijn buik vaker gezien en Jim ook. Onwennig kijk ik rond, ik was niet iemand van naaktlopen zoals Harry. ' Jij ook met Ell' zegt Jim en ik glimlach


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Ze zijn schattig samen.' zegt Louis tegen me. Ik knik. 'I know.' glimlach ik terug.

    Jim Hendrikson

    Niall trekt zijn shirt uit en kijkt onwennig in het rond. '' Babe! You are beautiful. '' zeg ik . '' Ik hou van je om wie je bent schat'' zeg ik . '' Ik doe mee!!'' zeg ik en ik trek mijn shirt ook uit. Dan bijt ik op mijn lip en hou ik Niall dicht bij me

    Louis Tomlinson

    '' Hahahah B3 ! buik 3 !'' zegt Jim . '' Hhahahahahha'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik grinnik zacht als Jim ook zijn shirt uittrekt. Oké, ik zit hier nu tussen drie halfnaakte jongens. niet dat het zo erg is. En ik ga echt niet met hun mee doen. 'Jongens als jullie het niet erg vinden doe ik niet met jullie mee.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:01 ]

    Niall Horan

    '' Babe! You are beautiful. '' Ik hou van je om wie je bent schat'' Ik word nog roder, al weet ik niet hoe . '' Ik doe mee!!'' Jim trekt ook zijn shirt uit en ik kijk naar zijn lichaam, goddelijk gewoon. ' '' Hahahah B3 ! buik 3 !'' zegt Jim . '' Hhahahahahha' ik glimlach vrolijk. ' Ik doe niet mee' zegt Ell beteuterd kijk ik haar aan. ' Dat is flauw' pruil ik


    [Yes, Jeroen mijn broer heeft zn rijbewijs gehaald soooo proud, nu iets verzinnen om te kopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Dat is flauw.' pruilt Niall. Ik kijk hem aan. 'Nee, dat is niet flauw. Ik ga hier niet half naakt tussen drie jongens lopen.' grinnik ik.

    [Aah! Gefeliciteerdd! (:]

    [ Een speelgoed auto xd ]

    Jim Hendrikson

    ' Ik doe niet mee' zegt Ell. ' Dat is flauw' pruilt Niall . '' Ja ! '' zeg ik . '' Alleen ik mag haar zien boyzz'' zegt Louis. '' Nou dan mogen ook alleen Niall en ik elkaar zien !'' zeggen we direct en we stappen naar de kleedkamer van Niall . Als ik daar ben barst ik in lachen uit


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam J. Payne

    Ik trek mijn bezwete kleren uit en neem een propere boxer en broek om ze aan te trekken, totdat ik geklop op mijn deur hoorde. "Liam?" hoorde ik de zoete stem van Caitlin zeggen. "Cait!" roep ik enthousiast uit en trek de deur open. Haar ogen staan geamuseerd en ze laten ze over mijn lichaam glijden.
    "Looking good Payne," grijnsde ze.
    "Doe nou niet of je hebt mijn blokjes nog niet ontmoet," grijnsde ik terug en trok haar in mijn armen. Ze plantte haar lippen in mijn nek en keek op. "Je was weer geweldig."
    "Ik heb jou ook zien dansen. Geweldig gewoon," lachte ik en trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan. Ze grinnikte en legde haar hoofd in mijn nek. "Je moet me iets beloven, Li."
    "Alles aan jou. Alleen om jouw hart terug te geven want je hebt het mijne en ik wil het niet terug," knipoogde ik haar toe toen ik haar wat losliet zodat ik haar kon aankijken.
    "Beloof me weer zo sexy te zijn als daarstraks," zei ze serieus maar drukte dan haar lippen liefdevol op de mijne die ik maar al te graag beantwoordde.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —