• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    " ik ben benieuwd wat onze shipname word. Jiall? Of Jill hahaha" grijnst Niall . '' Ja zo wil ik mijn kind later noemen als het een meisje is Jill.. '' zeg ik . Als ik klaar ben met het kunstwerk tekent Niall er nog rode hartjes bij . Ik zet mijn handtekening onder de tekening. . " je kunt goed tekenen" zegt Niall . '' Dankje .. Dat was altijd wat ik deed als ik gepest werd. Tekenen wat er die dag was gebeurt. Ik heb een tekening thuis liggen die zeer ernstig is. Ik kijk er nooit meer na want dan word ik depri en al die shit.'' zeg ik . '' Maar nu is het tijd voor iets leuks.. '' zeg ik . Ik til Niall zoals gewoonlijk op en loop naar de achterkant van het gebouw. Daar zoen ik Niall en direct zie je overal flitsen van fotografen. '' I like this'' zeg ik met een grote grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    " . '' Ja zo wil ik mijn kind later noemen als het een meisje is Jill.. '' zegt hij en ik glimlach '' Dankje .. Dat was altijd wat ik deed als ik gepest werd. Tekenen wat er die dag was gebeurt. Ik heb een tekening thuis liggen die zeer ernstig is. Ik kijk er nooit meer na want dan word ik depri en al die shit.'' zeg ik . '' Maar nu is het tijd voor iets leuks.. '' ik glimlach. Hij glimlach
    T en hij tilt me op. Zoenend grijns ik en zie ik flitsen. I like this'' zegt hij en ik glimlach. " i like this too kom dan kijken we of ze veel vragen hebben"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' i like this too kom dan kijken we of ze veel vragen hebben" zegt Niall. Niall loopt naar een interviewer en ik naar de andere. '' Jim Hendrikson ! Hoe komt het dat jij en Niall verliefd zijn ?'' vraagt een meneer. '' Dat komt door de liefde meneer maar daar weet u waarschijnlijk niks van want als ik u zo bekijk lijkt u net een zwerver '' zeg ik . Dan vraagt een vrouw mij . '' Hoe is het om met een beroemd iemand gezoend te hebben ?'' ik kijk haar raar aan . '' Hoezo beroemd iemand ? Niall is ook gewoon een normale jongen hoor. Het lijkt net alsof jullie een komeet hebben zien vallen uit de lucht !'' zeg ik . '' Jim Hendrikson ? Ben jij vroeger gepest ?!'' vraagt iemand weer. '' Ja hoezo ?'' vraag ik . '' Nou alle zielige mensen zoeken aandacht als ze gepest zijn en jij bent gepest dus..'' zegt hij .'' WAT BEDOELT U DAAR NOU WEER MEEE ?! DUS OMDAT IK GEPEST BEN ZOEK IK DIRECT WEER AANDACHT !'' Zeg ik . De tranen schieten in mijn ogen. '' Oké ik neem de woorden die ik net tegen Niall zei terug. IK HAAT DIT !'' zei ik . Ik liep woedend weer naar binnen

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 20:16 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    We lopen naar buiten waar ze van alles vragen Jim Hendrikson ! Hoe komt het dat jij en Niall verliefd zijn ?'' vraagt een meneer. '' Dat komt door de liefde meneer maar daar weet u waarschijnlijk niks van want als ik u zo bekijk lijkt u net een zwerver '' zeg ik . Dan vraagt een vrouw mij . '' Hoe is het om met een beroemd iemand gezoend te hebben ?'' ik kijk haar raar aan . '' Hoezo beroemd iemand ? Niall is ook gewoon een normale jongen hoor. Het lijkt net alsof jullie een komeet hebben zien vallen uit de lucht !'' zeg ik . '' Jim Hendrikson ? Ben jij vroeger gepest ?!'' vraagt iemand weer. '' Ja hoezo ?'' vraag ik . '' Nou alle zielige mensen zoeken aandacht als ze gepest zijn en jij bent gepest dus..'' zegt hij .'' WAT BEDOELT U DAAR NOU WEER MEEE ?! DUS OMDAT IK GEPEST BEN ZOEK IK DIRECT WEER AANDACHT' ik kijk boos naar de persoon. 'serieus u kunt blij zijn dat we vragen willen beantwoorden dat hij gepet is heeft redenen maar hij zoekt daardoor echt geen aandacht dus doe serieus normaal. Dus bied nu je verontschuldigingen aan' zeg ik boos


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop naar de kleedkamer en sla woest de deur dicht. Ik kijk uit het raam en zie Niall boos staan schreeuwen .. '' Thanks baby...'' zeg ik zachtjes.Ik leg mijn hoofd tegen het raam en sluit mijn ogen . Ik verlaat deze wereld en ga naar de wereld waar Eenhoorns leven en achter de regenboog een pot met goud verstopt zit. '' Nialler BabyBoo'' zeg ik zachtjes in mijn slaap .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Boos ga ik tekeer tegen de man. 'bedanjt hoor hij voelt zih eindelijk wat beter en dan ga je zo doen. Serieus denk eens na over zijn gevoelens. Hoe zou jij dit vinden serieus. Ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden maar houd eens rekening met zijn gevoelens' ik slaak een zucht en loop wg waarna ik op zoek naar Jim ga. Ik vind hem slapen en leg zijn hoofd op mijn borst en streel door zijn haten en druk kusjes erin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    terwijl ik slaap voel ik dat iemand mij verplaatst . Dan voel ik vingers door mijn haren . Ik begin een klein beetje te giechelen in mijn slaap. Ik ben gewoon zo moe . Ik ben vanochtend op gestaan om half 5 !! Idk why. Ik werd langzaam wakker en ik keek Niall aan . '' Hi NiallerBoo'' zei ik zachtjes. Ik ging iets recht opzitten . '' Dankje.. Dankje voor alles . Ik weet niet hoe ik ooit zonder jou heb kunnen leven'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie hoe hij ontwaakt maar ik ga dior. Dankje.. Dankje voor alles . Ik weet niet hoe ik ooit zonder jou heb kunnen leven'' ik glimlach. 'ik hou van je schat zielsveel en ik ben blij dat iedereen goed reageert


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ''ik hou van je schat zielsveel en ik ben blij dat iedereen goed reageert'' zegt hij . '' Goed reageert ? Nou ik denk het niet. Die pers mensen katten ons alleen maar af'' zeg ik . Dat zijn zeker mensen van de roddelbladen en zo. Ik heb altijd al die mensen gehaat . Waarom kunnen ze nooit eens eerlijk zijn ? Ik kijk Niall aan en kus hem . Waarom is kussen met Niall toch zo fijn ? Ow ja xd zijn lippen zijn mooi en zacht ..


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

     . '' Goed reageert ? Nou ik denk het niet. Die pers mensen katten ons alleen maar af' 'geloof me Jim er komt van alles ik heb ze net even alles duidelijk gemaakt maar ik bescherm je"glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Trouwens ben zo fucking pissig eh! Hebben jullie dit al gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=OooeUwp0T30 Ben zo pissig! ):<]

    Ksn niet kijke wat ist


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ grrrrrrrr ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Echt waar man wat bestaan er toch verschrikkelijke mensen op de wereld!]

    Jim Hendrikson

    Ik pak de hand van Niall. '' But.. Hoe moet het nu met 1D .. Ik bedoel jij kan nu niet meer zingen over meisjes enzo.. Want je hebt nu met een jongen.. '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik