• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Nee... '' zeg ik . '' Nee ik wil geen tijdje bij jou wonen maar altijd !!'' zeg ik blij. '' Mijn ouders vinden het wel goed denk ik hahaha'' Blij kijkik hem aan. 'On'ehh dat gaat leuk worden' roep ik uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Hoe laat begint het volgende concert?' vraag ik na een tijdje. Ik vind het leuk voor de jongens dat ze er zo'n plezier in hebben en hun droom kunnen waar maken. Maar het heeft ook nadelen, ik zie Louis nauwelijks en we hebben weinig tijd samen dus zo liggen hier vindt ik wel fijn.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 14:23 ]

    Jim Hendrikson

    '' Niall you pervert !!'' zeg ik . Ik sta op . '' Ik moet naar de wc..'' zeg ik . '' En ja mijn vinger blijft vandaag uit mijn keel..'' zeg ik

    Louis Tomlinson

    '' Om half 5 babe'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik knik en kijk kort naar de tijd. Half 4. 'Zorg je wel dat je op tijd klaar bent want het is al half 4.' zeg ik.

    Niall Horan

    ' Niall you pervert' ik schiet in de lach als ik herinner wat ik zie. ' Ik moet naar de wc, en ja mijn vinger blijft vandaag uit mijn keel' ik glimlach blij. ' goed zo dan is het goed' zeg ik trots.

    Hij gaat naar de wc en ik ga naar Lou en El. ' Hoooooi' zeg ik uber vrolijk[

    [ opaskind is in zwembadje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    '' Ja mama'' zeg ik en ik trek andere kleren aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik was mijn handen als ik terug kom van de wc. Dan loop ik naar Niall toe en hou mijn handen voor zijn ogen. '' Wie ben ik ?'' vraag ik . Ik kijk naar mijn ketting hij is echt zo mooooi


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    NIall Horan

    alles word zwart ' wie ben ik' ik schiet in de lach.l ' hmmmmm Louis? of misschien toch echt Harry' grap ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Ja mama.' Ik lach even. 'Oeh, Je mag je shirt wel uit houden.' grijns ik als hij zijn t-shirt uittrekt. 'Hoooi!' komt Niall vrolijk binnen. Ik glimlach naar hem. 'Hellooo!'

    Jim Hendrikson

    ' hmmmmm Louis? of misschien toch echt Harry' grapt Niall . '' Nee gekkie ik ben het je vriendje !!'' zeg ik en ik draai hem om zo dat ik hem een kus kan geven . Daarna pak ik zijn hand. '' Niall je hand zweet .. Heb je het warm ?'' vraag ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Vrolijk kijk ik naar El die ook hooi zegt. Jim draait me om '' Nee gekkie ik ben het je vriendje !!'' Ik voel een kus en hij pakt mijn hand. '' Niall je hand zweet .. Heb je het warm ?'' Ik knik ' Best wel ja, maar het is backstage altijd warm hoezo?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Best wel ja, maar het is backstage altijd warm hoezo?" vraagt Niall . '' Gewoon . Ik mag toch wel vragen als je het warm hebt ?'' zeg ik . '' Hi El !'' zeg ik . '' Omg Louis mijn ogen doen zeer! Please trek snel een shirt aan. En Niall doe jij je shirt maar uit'' zeg ik met een grijns


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    ' Omg Louis mijn ogen doen zeer! Please trek snel een shirt aan. En Niall doe jij je shirt maar uit'' zegt Jim . '' Pff pervert. En btw mijn lichaam is goddelijk hoor !!'' zeg ik. 'Hé! Louis mag zijn shirt ook wel uit houden hoor.' zegt Eleanor. '' Precies. Mijn babe vind mij wel mooi'' zeg ik en ik knuffel haar. '' En ik vind mijn babe mooier !'' zegt Jim

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 15:31 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Hi Jim!' glimlach ik terug terwijl ik recht ga zitten. 'Omg Louis mijn ogen doen zeer! Please trek snel een shirt aan. En Niall doe jij je shirt maar uit' grijnst hij. 'Hé! Louis mag zijn shirt ook wel uit houden hoor.' glimlach ik.

    Niall Horan

    '' Gewoon . Ik mag toch wel vragen als je het warm hebt ?'' ik knik schaapachtig, even was ik bang dat hij me straks niet ging laten optreden want ondanks dat het goed ging had ik het nog steeds warm en koud tegelijk. '' Hi El !'' zegt Jim helemaal blij. '' Omg Louis mijn ogen doen zeer! Please trek snel een shirt aan. En Niall doe jij je shirt maar uit'' zegt hij en ik grijns. Louis kijkt hem nep arrogant aan. ' Pff mijn lichaam is goddelijk' antwoord hij en ik glimlach. ' He Louis mag zijn shirt ook wel uit houden hoor' glimlacht Eleanor. Ik houd mijn shirt gewoon aan ik was veel ste onzeker over mijn buik. Ik had een best dikke buik vergeleken met de rest ondanks dat ik sinds dit jaar ook veel sporte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan