• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wat is t


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Wat is t

    [Iemand heeft een tekst bedacht op 'Come and Get it' van Selena Gomez waarin hij zingt dat Zayn 9/11 heeft gedaan. En hij zegt ook nog dat het een grap is, dude dit is zo niet een grap! ;s Trouwens, iemand enig idee wat ik kan schrijven? Aangezien er nu niet echt veel gebeurt bij de rest ;p]

    Omg

    Niall

    But.. Hoe moet het nu met 1D .. Ik bedoel jij kan nu niet meer zingen over meisjes enzo.. Want je hebt nu met een jongen.. ''  'ik verander alles in boy'grijns ik. Ik knipoog



    Wie heb je


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'ik verander alles in boy'grijnst hij . Ik spring zo hoog dat ik bijna vlieg. '' Ahwww NialllerBoo!!!'' zeg ik en ik geef hem een dikke zoen !!


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Ik heb Eleanor ;p]

    Louis Tomlinson

    Ik ben blij voor Niall dat hij nu ook een liefde heeft. Toen de show afgelopen was rende ik naar mijn babe toe . '' BABE!!'' zei ik vrolijk . Ik zoende haar op de mond


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ze kan alles gevolgd hebben en dan komen.

    Niall

    " ahw Niallerboo" kirt hij blij en zoent me. Ik glimlach blij. " tsja zo moeilijk is het toch niet" ik knuffel hem rerug. " oke wat gaan we doen, we hebben gedouchet, en gegeten. We moeten alleen wachten op de boys"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik loop naar de kleedkamer samen met Louis en Eleanor. Maar dan zien we Jim en Niall samen . '' Sorry '' zeggen we en we gaan naast hun op de bank zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik zie Zayn, Louis en Eleanor binnen komen. " sorry" ik haal mijn schouders op. " geeft niet, moet je trouwens kijken" ik pak mijn mobiel en laat hun trots de taart zien. " hij was echt weer super lekker" zeg ik ze.



    Het verhaal klopt btw niet eens meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat de show is afgelopen ben ik meteen backstage gegaan. Ik lach zacht als Louis op me afgevlogen komt. 'Ook hoi.' grinnik ik tussen onze kus door. Ik laat zijn lippen weer los wat me een zielige blik op levert. 'Ah, Niet gaan huilen Lou.' lach ik zacht.

    [Dus als ik het een beetje begrijp zijn Jim en Niall ook gewoon backstage? En sorry voor 't korte stukje.. ;p]

    Ja zayn had per ongeluk het sms je voorgelezen waarin stond dat hij verliefd was. Ze In nu samen en niall is weer bijna beter. De guys moeten douche en eten waan
    R a the mext sho is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Niall Horan

    Ik zie Zayn, Louis en Eleanor binnen komen. " sorry" ik haal mijn schouders op. " geeft niet, moet je trouwens kijken" ik pak mijn mobiel en laat hun trots de taart zien. " hij was echt weer super lekker" zeg ik ze.



    Het verhaal klopt btw niet eens meer


    [ Who cares ? xd dit is veeeeel leuker hahahahah ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Ik bloos als Niall iets zegt over de taart.. '' Nog een reden waarom ik van je hou '' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Hahahaha

    Niall Horan

    " nog een reden waarom ik van je houd" ik word knal roode. Glimlach. Ik kijk naar Lou en El die ook aan het kleffen zijn. " hey El, uhm Jim dit is Eleanor, het vriendinnetje van Louis, El dit is Jim mijn vriendje" stel ik ze trots voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Vriendje? Niall heeft een vriendje? Ik kijk hem even aan waarna ik het pas besef. 'Jullie hebben iets?' Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht. 'Niall dat is zo schattig!' glimlach ik vrolijk. 'Hi Jim! Ik ben Eleanor.' stel ik me voor terwijl ik hem kort knuffel. Ik ben blij dat Niall zo gelukkig is. Hij was altijd alleen, en hij is een erg goede vriend van me. Ik ben er helemaal weg van, Niall die een vriendje heeft! Hoe schattig!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 22:01 ]