• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [yes weer met crush kletsen=)

    Niall Horan.
    '' Duuuh je bent net een kleine baby !!''Ik begin te lachen 'hoezo...?" Hij kijkt me aan.. '' Ben ik blij dat ik niet met mijn kop ergens in beeld kom . Ik zie er niet uit namelijk . Ik zou het ook niet zo leuk vinden dat iedereen mij ziet enzo.. Alsof ik een dierentuin aapje ben''Ik begin te gniffelen. '' Nou hup babe !! Naar de dinges jij ! '' Ik glimlach en sta op voor de make up. Glimlachend kijk ik rond. .'Zaynieeeee, men ik ben nerveus, straks mislukt het ofzo' zucht ik bangig. Ik doe mijn ogen dicht knijpen en voel de poederkwast


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caitlin Sofia Truesdale

    Ik glimlachte tegen zijn volle lippen aan toen we de zoen - wat inmiddels geen gewone, rustige zoen meer was - even onderbroken om allebei op adem te komen. Het melodieuze gegrinnik van Liam gleed mijn gehoorgang binnen en zorgde voor een nog grote lach op mijn gezicht. "Je bent geweldig," ik drukte mijn lippen vluchtig op de zijne en draaide me daarna plagend van hem weg. Liam liet dit duidelijk niet toe, hij krulde zijn hand om mijn pols en trok me weer tegen zich aan. "Niet zo snel, Truesdale." Een ondeugende grijns speelde rond zijn lippen en drukte mijn mondhoeken ook opnieuw glunderend omhoog. Zijn hoofd kwam steeds dichterbij en zijn adem streek inmiddels al over mijn lippen. Kippenvel vormde zich op mijn armen. Net voordat hij mijn lippen raakte bracht ik mijn lippen naar zijn oor. "Je was net al buitenadem, je moet zo nog een keer optreden. We kunnen het beter voor later bewaren." Ik beet zachtjes op zijn oorlel en trok me daarna uit zijn omhelzing, om vervolgens keihard in lachten uit te barsten toen ik zijn stomverbaasde gezicht zag. "Kom nou maar, ik wil The Notebook kijken." Ik liet me neervallen op de leren bank en keek hem afwachtend aan.


    To love is to destroy.

    Zayn Malik

    'Zaynieeeee, men ik ben nerveus, straks mislukt het ofzo' zucht Niall bangig. '' Wat kan er nou mis gaan ? Het ergste wat kan gebeuren is dat Jim deze verassing niet leuk vind en het uit maakt. Maar dat gaat toch niet gebeuren Niall'' zeg ik om hem gerust te stellen . '' Inderdaad !'' zegt Harry . '' En Jim gaat dicht echt geweldig vinden '' zegt Louis. '' Weet Jim al dat hij een verassing gaat krijgen dan ?'' vraag ik Niall . '' Ik denk het wel .. Op de gang was hij zo blij'' zegt Harry. '' Ja inderdaad alsof hij een sprookjesfiguur was die verdwaald is hier'' zegt Louis


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [naaaah zo grappig, we hebben vanochten 4 uur gekletst en nu weer al een tijdje


    Niall Horan

    '' Wat kan er nou mis gaan ? Het ergste wat kan gebeuren is dat Jim deze verassing niet leuk vind en het uit maakt. Maar dat gaat toch niet gebeuren Niall''zegt Zayn en ik zucht.. '' Inderdaad !'' zegt Harry . '' En Jim gaat dicht echt geweldig vinden '' zegt Louis. '' Weet Jim al dat hij een verassing gaat krijgen dan ?''Vraagt zayn en ik knik . '' Ik denk het wel .. Op de gang was hij zo blij'' zegt Harry. '' Ja inderdaad alsof hij een sprookjesfiguur was die verdwaald is hier''gzegt Louis en ik gniffel. 'Ik heb hem gezegt dat ik inderdaadiets liefs ga doen maar meer nog niet. ' glimlach ik verliefd. 'Jongens, zouden jullie het goed vinden dat hij bij ons komt wonen na de tour?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [naaaah zo grappig, we hebben vanochten 4 uur gekletst en nu weer al een tijdje


    Niall Horan

    '' Wat kan er nou mis gaan ? Het ergste wat kan gebeuren is dat Jim deze verassing niet leuk vind en het uit maakt. Maar dat gaat toch niet gebeuren Niall''zegt Zayn en ik zucht.. '' Inderdaad !'' zegt Harry . '' En Jim gaat dicht echt geweldig vinden '' zegt Louis. '' Weet Jim al dat hij een verassing gaat krijgen dan ?''Vraagt zayn en ik knik . '' Ik denk het wel .. Op de gang was hij zo blij'' zegt Harry. '' Ja inderdaad alsof hij een sprookjesfiguur was die verdwaald is hier''gzegt Louis en ik gniffel. 'Ik heb hem gezegt dat ik inderdaadiets liefs ga doen maar meer nog niet. ' glimlach ik verliefd. 'Jongens, zouden jullie het goed vinden dat hij bij ons komt wonen na de tour?" vraag ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    driedubbelpost

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:56 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles

    "Zo kun je het wel noemen ja," grijns ik als Louis zegt dat Jim op een sprookjesfiguur lijkt. "Het komt echt wel goed Niall! Heb een beetje vertrouwen." Ik glimlach bemoedigend naar Niall. Ik had Niall echt nog nooit zo stapelgek op iemand gezien. Alhoewel hij ook echt gek op eten is. ''Ik heb hem gezegt dat ik inderdaadiets liefs ga doen maar meer nog niet," glimlacht hij verliefd. Niall heeft het echt zwaar te pakken. "Zie je wel? No problem."
    "Jongens, zouden jullie het goed vinden dat hij bij ons komt wonen na de tour?" vraagt Niall dan ineens zacht. Ik haal mijn schouders op en frons mijn voorhoofd bedenkelijk. "Gaat dat niet wat snel?" Alli en ik hebben al een lange tijd een relatie maar we wonen nog niet samen. "Maar het is jouw beslissing Niall, als jij het wilt vind ik het goed."

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:01 ]


    To love is to destroy.

    [oh wacht, even mn post aanpassen van Harry.]


    To love is to destroy.

    Louis Tomlinson

    ''Ik heb hem gezegt dat ik inderdaadiets liefs ga doen maar meer nog niet. ' glimlacht Niall verliefd '' Ahaha '' lacht Zayn. 'Jongens, zouden jullie het goed vinden dat hij bij ons komt wonen na de tour?" vraagt hij zacht . '' Ja ik vind het goed. Jij slaap toch maar al de hele tijd alleen op de 5e verdieping.. '' zeg ik . We hadden met z'n allen een huis gekocht met 6 verdiepingen . Elke verdieping was zeg maar een klein huisje. Je had een keuken een badkamer een slaapkamer en een woonkamer. Niall woonde daar al heel lang alleen . '' Als je maar geen kreun geluiden maakt !'' zeg ik . '' Pervert'' zegt Zayn . '' Hhahaha'' lach ik . Ik ga in de stoel zitten als Niall klaar is. "Gaat dat niet wat snel?" zegt Harry opeens . '' Hoezo ? Kijk dat jij nog niet samen woont met iemand is joun probleem '' zegt Zayn

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:02 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [aangepast.]


    To love is to destroy.

    Eleanor Jane Calder.
    Louis is net naar de make-up vertrokken en onze 'kleine ruzie' van net hebben we nog niet echt bijgelegd. Het was niet echt een erge ruzie of zo, maar toch voelt het rot.. Louis en ik hebben bijna nooit ruzie, dat komt echt zelden voor bij ons. En ik weet ook niet waar die ruzie net plotseling vandaan kwam. Zuchtend kijk ik de kamer rond. Laat ik backstage maar wat gaan rondlopen ik heb toch niet veel te doen. Ik open de deur weer en verlaat de kamer.

    Niall Horan

    "Zo kun je het wel noemen ja," grijnsd Harry "Het komt echt wel goed Niall! Heb een beetje vertrouwen." "Zie je wel? No problem." glimlacht Hazza '' Ja ik vind het goed. Jij slaap toch maar al de hele tijd alleen op de 5e verdieping.. ''. '' Als je maar geen kreun geluiden maakt !'' vervolgd Louis en ik begin te lachen . '' Pervert'' zegt Zayn droog er tussendoor
    " "Gaat dat niet wat snel?" "Maar het is jouw beslissing Niall, als jij het wilt vind ik het goed." I kkijk even naar HArry.
    '' Hoezo ? Kijk dat jij nog niet samen woont met iemand is joun probleem '' antwoord Zayn en ik bijt op mijn lip. 'Ik voel me gewoon zo zeker bij hem. En het gaat inderdaad snel maar ik heb me eigenlijk nog nooit zo gevoelt bij iemand. Ik loop zelfs al na te denken over onze toekomst' blozend kijk ik naar de grond

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Ehm, dat over Alli zei Harry niet hardop ... :/ ]


    To love is to destroy.

    Zayn Malik

    'Ik voel me gewoon zo zeker bij hem. En het gaat inderdaad snel maar ik heb me eigenlijk nog nooit zo gevoelt bij iemand. Ik loop zelfs al na te denken over onze toekomst' blozend kijkt hij naar de grond. '' Mij maakt het niks uit . Ahww waar denk je dan over ? Wat denk je dat er in jullie toekomst is dan ?'' vraag ik . Ik kijk hem ana . '' 2 honden 2 kinderen en eeeeen heeeel groot huis'' zegt Louis. '' Louehh? '' zeg ik . '' Ja?'' zegt hij . '' Heb ik jou iets gevraagt ?'' zeg ik . Louis schud nee . Ik zie hem grijnzen . Ik pak mijn mobiel en maak een foto van ons. '' Twiteeeer'' schreeuw ik . Ik bewerk de foto en zet hem op twitter.

    [ Hahaha dat weeet ik ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Oehh, Ben zo terug! Na de reclame komt er iets over 1D op RTL Boulevard! <3]