• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Mij maakt het niks uit . Ahww waar denk je dan over ? Wat denk je dat er in jullie toekomst is dan ?'' Zayn kijkt me serieus aan . '' 2 honden 2 kinderen en eeeeen heeeel groot huis'' zegt Louis. '' Louehh? '' Zayn kijkt hem aan en ik begin te grinniken . '' Ja?'' zegt hij . '' Heb ik jou iets gevraagt ?' hij schud nee en ik glimlach. 'Nou ehm, met twee kindjes en dan in een huis in het bos aan het strand en dat we getrouwd zijn' zeg ik en word nog roder. 'Twitteeeer' schreeuwt zayn en maakt een foto van zichzelf en ik giechel. 'hoe lang nog voro de shoooow??" zeur ik nerveus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    '' Nog 5 minuten zeg ik . '' ik kijk met Zayn mee. Ik loop daarna naar de wc en ga plassen xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als ik bij de concertzaal aankom zie ik Jim vooraan zitten. Ik glimlach even. Hij zit daar natuurlijk helemaal speciaal voor Niall. De zaal begint al redelijk vol te stromen. Hij vindt het zeker niet erg als ik bij hem ga zitten. Ik loop richting de plek waar Jim zit en plof vervolgens naast hem neer. 'Hi Jim.' glimlach ik.

    [gvd net gemist]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    [gvd net gemist]

    [Dat van 1D? Dat ging trouwens over dat liedje dat iemand over Zayn had geschreven. Je weet wel dat liedje wat ik hier had gepost. ;s]

    Jim Hendrikson

    'Hi Jim.' zegt Eleanor. '' Heey !! '' zeg ik blij . Als ik om me heen kijk zie je allemaal verbaasde gezichten van meisjes. '' Pff er word over me gepraat'' giechel ik . Er wijzen allemaal mensen naar mij. Dan hoor ik telkens de naam van Niall en mij voorbij komen .

    [ IK HAAT DIE GENE DIE DAT LIED HEEFT GEMAAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    'NOg vijf minuten' zegt Zayn en ik knik. IK loop naar de backstage. 'Alles gelukt?" Ze knikken en ik bedank ze blij. De zaal zit echt al vol en ik gluur om het hoekje en zie Jim waardoor ik grijns. Nerveus spring ik wat heen en weer. Ik zie dat het voorprogamma op komt en nu zijn het nog enkele minuten waar na wij op mogen. 'Thanks' zeg ik snel aangeizen ik nog wat dingen geregeld had. Dit ging gewoon geweldig worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mehh ik weet niet hoe alles werkt hier dus daarom misstt eik het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik zie Niall kijken . '' Haha'' Dan komt het voorprogramma .. Ene Mainstreet komt eerst. Ik ken ze niet.. Maar ik wacht geduldig af totdat mijn schatje gaat optreden . Ik zie Eleanor raar kijken. '' Je verstaat ze niet he ?'' vraag ik. Ze zingen namelijk in het Nederlands ik begrijp wel dat het moeilijk is om zoiets te verstaan. Als ik in sjabalabadingdong ben versta ik er ook geen reet van


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Pff er wordt over me gepraat.' zegt Jim. Ik glimlach even en kijk ook even rond. 'Ach laat ze. En ik durf te wedden dat er zeker fans tussen zitten die het juist leuk vinden dat jullie iets hebben.' glimlach ik geruststellend. 'O my god! Dat is Eleanor!' Ik kijk op als ik gegil hoor. Er komen twee meisjes naar ons toe die vragen of ze op de foto mogen en zelfs een handtekening. Nadat ik ze mijn handtekening heb gegeven en met ze op de foto ben gegaan richten ze zich op Jim. 'Wow, Jim is in het echt nog knapper!' gilt een van de meisjes. Ik lach zacht. 'Niall en jij zijn zo schattig samen! Mogen we met je op de foto?' Jim knikt en nadat ze ook met hem op de foto zijn gegaan lopen ze weer weg. 'Zie je nu wel, Jim.' grijns ik.
    'Je verstaat ze niet hè?' Ik schud mijn hoofd. 'Welke groep zingt er nu Engels én Nederlands door elkaar?' zeg ik terwijl ik kort grinnik.

    [Jaaa, me too! Sorry voor de besturing! :$ En ik mag Mainstreet niet op de een of andere manier ;d]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:37 ]

    [Whooopss. Ik pas mijn stukje ff aan!]

    [Done. ;3]

    Jim Hendrikson

    'O my god! Dat is Eleanor!' Ik kijk op als ik het gegil hoor. Er kwamen 2 meisjes naar ons toe. Eerst waren ze bezig met el en nu met mij 'Wow, Jim is in het echt nog knapper!' gilt een van de meisjes. '' Bedankt'' zeg ik 'Niall en jij zijn zo schattig samen! Mogen we met je op de foto?' Ik knik en geef hun nog een handtekening. Ik grijns. '' Oké dat voor programma mag nu wel afgelopen zijn'' zucht ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Oké, dat voorprogramma mag nu wel afgelopen zijn.' zegt Jim. Ik knik instemmend. 'Eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan.. En ze lijken me een jaar of 15, is dat niet een beetje te jong?'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:40 ]

    Niall Horan
    Eindelijk is het klaar, ik geef de jongens een high five. Ik versta er geen bal van maar ach ze zijn schattig en niet eens zo heel slecht. 'guys jullie moeten over dertig seconden op' de stressende man gaat op zoek naar de rest terwijl ik klaar sta. Als het goed was zou na BSE Little Things komen in plaats van Rock Me, en dat speciaal voor mij en Jim


    Change is for weirdos ~ Niall Horan