• The First Day We Met ! ~ One Direction

2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?

||Rollen||

Jongens :

Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)

Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Eleanor Jane Calder.
    'Noem jij dan wanneer wij voor het laatst HET hebben gedaan?' Ik denk kort na. Goh, wanneer was dat? 'Ehm..'

Louis Tomlinson

'' Precies ja !! We weten het niet eens meer'' zeg ik

Eleanor Jane Calder.
    'Louis..' mompel ik zuchtend. 'Dat is toch niet erg?' zeg ik.

Louis Tomlinson

'' Jawel Eleanor! Wij hebben al meer dan een half jaar niks meer gedaan wat leuk is !! In iedergeval niet meer met z'n 2tjes ! '' zeg ik . Ik pak een cola fles en begin er uit te drinken

Eleanor Jane Calder.
    'Jawel Eleanor! Wij hebben al meer dan een half jaar niks meer gedaan wat leuk is! In iedergeval niet meer met z'n 2tjes!' Ik schrik kort van zijn plotselinge uitval. Ik wist niet dat hij er zo erg mee zat.. 'Louis, daar kan ik toch ook niks aan doen!' Ik sta op en gooi mijn blikje dat ondertussen leeg is, weg.

Louis

'' Dat weet ik ook wel ! Maar als we allebei een dagje vrij hebben ofzo dan wil jij weer niks doen omdat je dan te moe bent !'' zeg ik nog al boos

Eleanor Jane Calder.
    Nu begin ik het zat te worden. 'O, dus nu ben ik het geweest? Nu is het dus mijn schuld dat we niks meer doen?!' roep ik uit. Als hij zo gaat beginnen zoekt hij het zich maar uit.

Louis.

'' Het spijt me... Zo bedoelde ik het niet'' zeg ik als ik El nog al boos zie

Eleanor Jane Calder.
    'Hoe bedoelde je het dan wel?' vraag ik boos. Waarom maakt hij hier toch zo'n drama van?!

Louis

'' Je hebt gelijk.. ik overdrijf'' zeg ik

Eleanor Jane Calder.
    Ik zucht even. 'Louis, ik snap dat je het mist of zo, maar je reist de hele wereld over. Je beleeft je droom, en dat is belangrijker dan mij..' zeg ik tegen hem.

[ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 18:01 ]

Hahahahahahahahahahahajahaj

Niall

'' Best wek grappig dit. Jij bent 2 jaar ouder dan mij maar toch lijk ik de oudste''Zegt hij en ik knik. 'Mensen denken vaak dat ik de jongste ben van de band, eigenlijk snap ik het ook niet net als dat ik cute ben

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

'Mensen denken vaak dat ik de jongste ben van de band, eigenlijk snap ik het ook niet net als dat ik cute ben'' zegt Niall . '' Yup je bent cute.. Heeeeel cute zelfs'' zeg ik . '' Ik wil dat we dit altijd kunnen doen'' zeg ik en ik kijk hem aan

Niall Horan (haha tip luister naar De Kraaien- Dat gepijpzijk. dat is blurredlines in NL echt geweldig verslavend.

'' Yup je bent cute.. Heeeeel cute zelfs'' Ik glimlach. '' Ik wil dat we dit altijd kunnen doen'' 'Maar waarom ben ik cute dan ik snap het niet?" zeg ik verontwaardigend. 'Ja ik wil dit eigenlijk oko langer doen. Het is fijn maar het is vier uur dus over een kwartier moeten we kleding, make up en al die shit en dan ga jij naar de zaal.' glimlach ik.
    Ik keek er echt naar uit, zijn gezicht zou gefilmd worden, de ene scherm met de foto's de andere scherm met zijn gezicht, hoe hij zou reageren. En daarna zou ik proberen hem op het podium te halen zodat ik nog een stukje kan zeggen tegen hem. Het liefste wou ik dat ik zingend naar hem toe zou gaan en het stukje voor hem zou verder zingen.

[probeer wat lagner jij ook plzz?

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jim Hendrikson

''Maar waarom ben ik cute dan ik snap het niet?" zegt hij verontwaardid. '' Duuuh je bent net een kleine baby !!'' zeg ik vrolijk 'Ja ik wil dit eigenlijk oko langer doen. Het is fijn maar het is vier uur dus over een kwartier moeten we kleding, make up en al die shit en dan ga jij naar de zaal.' glimlacht hij . '' Ben ik blij dat ik niet met mijn kop ergens in beeld kom . Ik zie er niet uit namelijk . Ik zou het ook niet zo leuk vinden dat iedereen mij ziet enzo.. Alsof ik een dierentuin aapje ben'' zeg ik . '' Nou hup babe !! Naar de dinges jij ! '' zeg ik . Ik loop de kleedkamer uit en onderweg kom ik Harry tegen . '' Hey Harry ! Alles goed ?'' vraag ik. '' Ja hoor en met jou ?'' vraagt hij . '' Echt super !'' zeg ik en ik loop blij weg. Opeens vraagt een man als ik helemaal vooraan wil gaan zitten . '' Hallo bent u niet goedwijs ofzo ? Straks word ik nog vermoord door die Directioners'' zeg ik . Hij zegt dat er allemaal beveiliging om mij heen komt staan . '' Deal'' zeg ik . Als ik in de zaal ben zie ik Felice .. Ze zwaait ik glimlach .