• In Rusland duiken steeds meer video's op waarin jonge homo's, biseksuelen en transseksuelen worden vernederd door neonazi's. De tieners worden via social media gelokt met nep-dates en vervolgens vernederd aan de schandpaal genageld.

    De werkwijze
    Meestal neemt iemand via VKontakte, het Russische Facebook, contact op met het toekomstige slachtoffer. Vervolgens wordt er wat erotisch gechat en wordt er een afspraak gemaakt. De ene keer bij iemand thuis, de andere keer gewoon op straat.

    Wat er dan gebeurt, loopt uiteen. Soms wordt het slachtoffer 'alleen maar' uitgescholden. In andere gevallen dwingen de belagers het slachtoffer zich uit te kleden, naakt in een badkuip te gaan zitten en een 'bekentenis' af te leggen, met een kunstpenis in de hand. Het kan ook zijn dat hij urine over zich heen krijgt of roze wordt geschilderd.

    Alles wordt gefilmd en op YouTube, antipedofil.org of VKontakte gezet. Hoewel de situatie elke keer dreigend is, wordt er geen rechtstreeks fysiek geweld gebruikt. Het gaat vooral om de vernedering.

    "Alle homoseksuelen zijn pedofielen"
    Volgens sommige bronnen in Rusland houden zich inmiddels zo'n 500 groepen met zulke praktijken bezig. De bedenker ervan is Maxim Martsinkevitsj, een beruchte neo-nazi uit Moskou. Eerder deze maand sprak de Russische online krant Lenta met hem. "Ik denk dat alle homoseksuelen pedofielen zijn," zei hij. "Als je eenmaal aan de andere kant staat, dan zal je dat nog eens doen. Vandaag vindt hij jongens leuk en daarna zijn het ineens kinderen. Ze zijn niet geschikt om in onze samenleving te leven."

    Verbod homopropaganda
    Vorige maand nam de Russische regering een wet aan waarin het verboden werd om homoseksualiteit te promoten in het openbaar. Sindsdien neemt het aantal geweldsincidenten tegen homoseksuele Russen hand over hand toe. De politie heeft, ondanks meerdere aangiftes, echter nog geen actie ondernomen.

    Bron; ondertussen.nl


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Humanity, you just lost some fans.


    everything, in time

    Hier word ik echt misselijk van...


    Never forget who you are

    Echt vreselijk. Misselijkmakend. Hoe kun je iemand zoiets aandoen? Het gaat echt mijn verstand te boven.
    Soms vraag ik me af of er nog hoop is voor de mensheid. Ugh.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Werkelijk waar sommige mensen snap ik gewoon niet
    Het is een volk dat zelf lang genoeg vernederd is (communisme enzo) en nu doen ze dat
    Echt ik zal sommige volkeren gewoon niet begrijpen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Middeleeuwen?

    0_0


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wtf. Waar gaat de wereld toch heen...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn God, dit is echt walgelijk. Ïk bedoel we leven in 2013, je zou denken dat het onderhand wel beetje gerespecteerd gaat worden.
    Maar 't is wel gebleken dat het ook nog in Nederland een zwaar onderwerp is aangezien de opmerkingen van van der Gijp wat zoveel commotie veroorzaakte.
    Iedereen heeft gewoon het recht om zichzelf te zijn!


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Kan ik kolereleier die die wet heeft ingesteld geen kogel door zijn kop krijgen? En neem dan ook meteen even alle homohaters mee.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.