• In Rusland duiken steeds meer video's op waarin jonge homo's, biseksuelen en transseksuelen worden vernederd door neonazi's. De tieners worden via social media gelokt met nep-dates en vervolgens vernederd aan de schandpaal genageld.

    De werkwijze
    Meestal neemt iemand via VKontakte, het Russische Facebook, contact op met het toekomstige slachtoffer. Vervolgens wordt er wat erotisch gechat en wordt er een afspraak gemaakt. De ene keer bij iemand thuis, de andere keer gewoon op straat.

    Wat er dan gebeurt, loopt uiteen. Soms wordt het slachtoffer 'alleen maar' uitgescholden. In andere gevallen dwingen de belagers het slachtoffer zich uit te kleden, naakt in een badkuip te gaan zitten en een 'bekentenis' af te leggen, met een kunstpenis in de hand. Het kan ook zijn dat hij urine over zich heen krijgt of roze wordt geschilderd.

    Alles wordt gefilmd en op YouTube, antipedofil.org of VKontakte gezet. Hoewel de situatie elke keer dreigend is, wordt er geen rechtstreeks fysiek geweld gebruikt. Het gaat vooral om de vernedering.

    "Alle homoseksuelen zijn pedofielen"
    Volgens sommige bronnen in Rusland houden zich inmiddels zo'n 500 groepen met zulke praktijken bezig. De bedenker ervan is Maxim Martsinkevitsj, een beruchte neo-nazi uit Moskou. Eerder deze maand sprak de Russische online krant Lenta met hem. "Ik denk dat alle homoseksuelen pedofielen zijn," zei hij. "Als je eenmaal aan de andere kant staat, dan zal je dat nog eens doen. Vandaag vindt hij jongens leuk en daarna zijn het ineens kinderen. Ze zijn niet geschikt om in onze samenleving te leven."

    Verbod homopropaganda
    Vorige maand nam de Russische regering een wet aan waarin het verboden werd om homoseksualiteit te promoten in het openbaar. Sindsdien neemt het aantal geweldsincidenten tegen homoseksuele Russen hand over hand toe. De politie heeft, ondanks meerdere aangiftes, echter nog geen actie ondernomen.

    Bron; ondertussen.nl


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Die bedenker is zeker de toekomstige Hitler?

    WALGELIJK!


    Queer zijn is gewoon alles

    Whut. O.o


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    What, the fuck. Je zou toch denken dat na zoveel jaren iedereen wel geaccepteerd zou worden? Blijkbaar is het tegendeel maar weer eens bewezen.


    To infinity and beyond •

    Wtf is dat voor iets zieks? o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Wtf is dat voor iets zieks? o.O'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is toch echt belachelijk!
    Maar ook hoe je zo kunt denken, like wtf even serieus. Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik snap niet hoe iemand op zo'n manier kan denken. En dat ze al die zieke ideeën dan nog uitvoeren, is gewoon helemaal walgelijk.


    The truth may be orange!

    Hier heb ik geen woorden voor.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Devil, wat een fucking eikels, man. Dit is gewoonweg te zielig voor woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    xMythology schreef:
    Hier heb ik geen woorden voor.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik had het al ergens gelezen. Ik heb er echt gewoon geen woorden voor die mijn afschuw goed uitdrukken.
    Ze begonnen vooral met 'jagen' op volwassen mannen, maar nu zijn ze zelfs overgestapt op tieners. Tieners, as in, jongens die vaak nog niet eens meerderjarig zijn en net voorzichtig voor hun seksualiteit proberen uit te komen in een land dat enorm anti-homo is (ook de regering; Poetin is absoluut geen schatje). En als ze dan aangifte doen, als ze dat überhaupt durven, gebeurt er niets. Het is gewoon een regelrechte nachtmerrie, brr. Er lopen blijkbaar inderdaad heel wat gestoorde, gevaarlijke gekken in Rusland rond, maar het zijn de mensen die bij dit soort organisaties zitten, niet die waar zij op jagen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 11:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Echt erg.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat is echt ziek, heb er geen woorden voor.


    The universal language of art.

    Russische neonazi's... dat begrijp ik gewoon niet :D.

    Homo's zullen ook weinig bijstand krijgen van de politiek, zo fucked up is 't daar wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lange leve Rusland :'D

    Dat was sarcasme, voor als je te dom bent om dat te begrijpen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 12:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.