• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waa


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mayra Parker
    Zijn hand word warmer en ik voel hoe hij stilaan maar zeker mijn vlees brand. Ik bijt op mijn lip en zie hoe Devon naar Nathan uithaalt met zijn andere hand. 'Ons klein engeltje.' zegt hij treiterend. 'Blijf van hem aan.' zeg ik en zet de hiel van mijn voet hard op de zijne maar hij heeft geen kik en draait enkel mijn arm om. Ik bijt nog harder op mijn lip. 'Devon laat hem met gerust.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Devon haalt naar me uit en ik ontwijk zijn hand, 'ons klein engeltje' zegt hij op een treiterende toon. 'Onze kleine zielige eenzame Demon' zeg ik op dezelfde treiterende toon. 'Blijf van hem af' hoor ik Mayra tegen hem zeggen en zie hoe ze de hiel van haar vot hard op de zijne zet, het enigste wat hij doet ik haar arm omdraaien. 'Devon laat hem met gerust' zegt ze vervolgens op haar lip bijtend, ik kan zien dat ze pijn heeft. 'Laat haar los en flikker op, misschien moet je iets zinigs zoeken om te doen met je leven' zeg ik en verschijn achter hem om vervolgens uit te halen naar zijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Devon duikt weg en gooit mij in de struiken. Ik sta recht en kijk hem aan. 'Nathan, ga in huis.' zeg ik zachtjes. Ik zoek in mijn broekzak naar de ketting die ik van oma gekregen had. 'Ik meen het, ga in huis, ik weet wat ik doe.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    'Er zijn beter manieren.' zucht ik zachtjes. '
    Ooit al eens gebokst of kickboxing gedaan? Het is veel gezonder om je af te reageren.' zeg ik.


    Leslie Sadler
    Ik laat de drank staan en kijk naar Nate. "Ik weet al wat ik ga doen," zeg ik abrupt en loop dan de kamer uit. Weg van het huis en ik spring dan vanaf het balkon de bomen in, naar mijn boomhut. Mijn ogen glijden over de muur en ik kies dan een gitaar uit. Muziek heeft me altijd geholpen. Alleen wat is een toepasselijk liedje....?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik laat een kleine post-it verschijnen waar Leslie is waar opstaat dat ze waarschijnlijk mijn aanwezigheid nu niet wil maar als ze gezelschap wil, ze maar moet komen of me smsen. Ik ga in de zetel zitten en kijk nadenkend voor me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'H-hij zal mij niet vermoorden,' mompelt ze en kijkt me dan aan 'toch?' vraagt ze vervolgens voor de zekerheid. 'Als je daar gebleven was en hij wakker word? Ja, dan zou hij het gedaan hebben' antwoord ik. 'En het maakt me niets uit dat het meeste al aan het genezen is, jij gaat naar de schooldokter' zegt ze en ze trekt me mee. 'Kom we gaan naar de dokter.' 'Wat voor zin heeft het om naar een dokter te gaan als het toch wel geneest, en jij het zelfs kunt genezen, ik heb er geen last van. En daarbij, zal zij of hij zich vast gaan afvragen hoe ik er aan kom'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Devon duikt weg en gooit mij in de struiken. Ik sta recht en kijk hem aan. 'Nathan, ga in huis.' zeg ik zachtjes. Ik zoek in mijn broekzak naar de ketting die ik van oma gekregen had. 'Ik meen het, ga in huis, ik weet wat ik doe.'


    Nathan
    Devon duikt weg wanneer ik naar hem uithaal en gooi Mayra in de struiken, wanneer ik naar haar kijk staat ze al weer rechtop en zegt ze tegen me dat ik het huis in moet gaan en zie ik haar wat zoeken in haar broekzak. 'Ik meen het, ga in het huis, ik weet wat ik doe' zegt ze dan vervolgens en ik knik om vervolgens het eerste stukje achterstevoren naar het huis te lopen zodat ik Devon in de gaten kan houden en draai me dan om en loop het huis in. Eenmaal binnen trek ik het gordijn voor een van de ramen weg die op de tuin uitkijkt om te zien wat er gebeurt.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik vind de ketting en kijk hem aan. 'Ga weg Devon... nu het nog kan.' zeg ik zachtjes. Hij grijnst. 'Of wat? Gooi je die hanger tegen mijn hoofd.' Ik knijp mijn ogen dicht, ik hoop dat het werkt mamie, denk ik. 'Volo sanguine prohibere malitiam' Ik zie zijn grijns veranderen in een uitdrukking van pijn en de ketting stijgt op uit mijn hand terwijl de steen erin op begint te lichten. 'Volo sanguine prohibere malitiam herhaal ik dwingender en het zweet loopt over mijn voorhoofd. 'Dit is niet het einde Mayra.' gromt Devon en zakt door zijn benen maar hij verschijnselt zich. Uitgeput zak ik door mijn benen. Ik stop de ketting in mijn zak. 'Dank je mamie.' fluister ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wicca spreukje xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik vind de ketting en kijk hem aan. 'Ga weg Devon... nu het nog kan.' zeg ik zachtjes. Hij grijnst. 'Of wat? Gooi je die hanger tegen mijn hoofd.' Ik knijp mijn ogen dicht, ik hoop dat het werkt mamie, denk ik. 'Volo sanguine prohibere malitiam' Ik zie zijn grijns veranderen in een uitdrukking van pijn en de ketting stijgt op uit mijn hand terwijl de steen erin op begint te lichten. 'Volo sanguine prohibere malitiam herhaal ik dwingender en het zweet loopt over mijn voorhoofd. 'Dit is niet het einde Mayra.' gromt Devon en zakt door zijn benen maar hij verschijnselt zich. Uitgeput zak ik door mijn benen. Ik stop de ketting in mijn zak. 'Dank je mamie.' fluister ik.


    Nathan
    Ik volg ongeveer wat er gebeurt, de ketting lijkt een of andere kracht te hebben en ik kijk toe hoe Devon door zijn benen zakt en vervolgens verdwijnt en wanneer ik May op de grond zie zakken loop ik naar buiten. 'Dat was.. Indrukwekkend' zeg ik vervolgens als ik bij haar neer hurk, mijn blik valt op haar pols en ik pak haar hand voorzichtig vast en leg mijn andere hand vervolgens op haar pols en genees haar verbrande vlees. 'Zal ik je omhoog helpen?' vraag ik haar dan wanneer ik mijn hand van haar pols haal maar met mijn andere hand haar hand vast hou.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    'Een geschenk van oma op haar sterfbed.' zeg ik zachtjes. 'Dank je.' zeg ik zachtjes als hij mijn pols geneest en kijk hem aan.
    'Zal ik je omhoog helpen?' vraagt hij me en mijn hand vastneemt. 'Ik kan het wel.'zeg ik omdat ik wil tonen dat ik niet zo slap ben als ik eruit zie. Ik duw me op met mijn andere hand en wil opstaan maar val terug naar achteren. Pff... die ketting heeft me helemaal uitgeput. 'Het lukt me wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    'Een geschenk van oma op haar sterfbed.' zeg ik zachtjes. 'Dank je.' zeg ik zachtjes als hij mijn pols geneest en kijk hem aan.
    'Zal ik je omhoog helpen?' vraagt hij me en mijn hand vastneemt. 'Ik kan het wel.'zeg ik omdat ik wil tonen dat ik niet zo slap ben als ik eruit zie. Ik duw me op met mijn andere hand en wil opstaan maar val terug naar achteren. Pff... die ketting heeft me helemaal uitgeput. 'Het lukt me wel.'


    Nathan
    ''Dank je' zegt ze wanneer ik haar pols genees, wanneer ik haar vraag of ik haar omhoog zal helpen antwoord ze dat het haar wel lukt en staat ze op om vervolgens terug naar achteren te vallen. 'Het lukt me wel' houd ze vol, 'vast, maar ik zie je liever niet vallen en daarbij ben je bijna te moe om te lopen' zeg ik en flits on daarom gewoon in het huis en laat daar haar hand los.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mayra Parker
    Ik zucht en laat me in de zetel vallen, het is zo'n driepersoonszit dus het gaat makkelijk. 'Sorry dat je alweer erbij betrokken was.' mompel ik. Misschien moet hij toch maar uit mijn buurt blijven want het zal echt niet de laatste keer zijn nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Nate Sadler
    Ik laat een kleine post-it verschijnen waar Leslie is waar opstaat dat ze waarschijnlijk mijn aanwezigheid nu niet wil maar als ze gezelschap wil, ze maar moet komen of me smsen. Ik ga in de zetel zitten en kijk nadenkend voor me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Mayra Parker
    Ik zucht en laat me in de zetel vallen, het is zo'n driepersoonszit dus het gaat makkelijk. 'Sorry dat je alweer erbij betrokken was.' mompel ik. Misschien moet hij toch maar uit mijn buurt blijven want het zal echt niet de laatste keer zijn nu.


    Nathan
    Ze laat zich met een zucht op de bank vallen om zich vervolgens te verintschuldigen. 'Maakt niet uit, zoveel was ik er niet eens bij betrokken. Je kon het heel goed zelf, met een beetje hulp' antwoord ik. 'Wil je ontbijt?'



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling