• RPG Speeltopic 2 : Full of Fantasy


    Uitleg van Marijncraft :
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Vampiers:

    Jennifer woods ~ AtticusM
    Nathan Micheals** ~ [/q]LoveDreaming[/q]
    Scarlett Sharp ~ Marijncraft

    Werewolves:
    Maya Angel Romaro ** ~ Wolfheart
    Danger Belle Katherine Liwe** ~Dangerx

    Werecats:
    Rain Thunder[/pink] ~ Marijncraft
    Drake Mouse ~ Ninuturu
    Idrille Mila Chalant**** ~ DreamerN
    Jamie Rosefield


    Witch:
    Vera Hepburn ~ SermenaRiver
    Danny Jake Davids** ~AtticusM
    Calder Alistair Gold** ~DreamerN
    Lynn Withesmith** ~ Ladybugx
    Er is nog maar één plaats vrij voor een Witch. Reseveren mag.

    Fighters:
    Aurora Trel** ~ VladiFerr

    Humans:
    Isaac Benoîte** ~ SermenaRiver
    Jack Drake Smith** ~ VladiFerr
    Kassandra Summers** ~ LoveDreaming


    ** Achter een naam betekend dat er een foto aanwezig is van die persoon waar je dus op kan klikken (;



    Regels

    ~ Elkaar niet doden of zwaar verwonden zonder toestemming.
    ~ Elkaars personen niet besturen.
    ~ Alles buiten de RPG om tussen [ ], { } of ( ) zetten.

    Verdere regels vallen nog te bespreken, want normaal zijn er ook nog meer XD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:23 ]


    Credendo Vides

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ze laat haar mandje zien.'' Maak je geen zorgen over me honger, ik ben maar een jonge witch , ik heb nog een voorraadje wil je ook wat?'' Dat ze een witch was is wel een opluchting.
    Ze bied een trosje druiven aan. "wees maar niet bang , tis veilig hoor"Zegt ze waarna ze zelf twee druifjes neemt. Ik schud mijn hoofd.
    ''Ik heb niet zo'n honger.'' Zeg ik. ''Maar bedankt voor je aan bod.'' Het was wel raar om na het overlijden van een witch weer een andere witch te ontmoeten. But I guess that's life. Niet alles kan gaan zoals het gepland is, het zal dan maar saai zijn.
    ''Ik heb al wat op.'' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    lynn whitesmith - witch

    Ik zag dat hij zichtbaar opgelucht was, maar ik wist niet van wat, me honger, of het feit dat ik een witch ben. Het maakte mij niet veel uit ik voelde dat de spanning wat gezakt was, 'Ik heb niet zo'n honger' zei hij 'Maar bedankt voor je aan bod" Ik knikte, Danny vervolge met een glimlach " Ik heb al wat op". Ik glimlachte terug, en begon naar me kous kijken. Ik begon te grinniken ' Weetje, me kousen hebben me vandaag in de vaagste situaties gebracht" Ik keek hem lachend aan "Ik hing door de ene een tijdje ondersteboven aan een boom." Ik wees naar de andere en slikte een druif in. 'En door deze had ik die vage klimop gang ontdekt, maar was zelf te dom om de weg terug te vinden en raakte verdwaald' Ik heb dat altijd dat ik tijdens het eten allemaal rare verhalen ga vertellen, maar dat ben ik gewoon. Ik en mijn fascinatie voor voedsel.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2013 - 23:18 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    ze grinnikt. '' Weetje, me kousen hebben me vandaag in de vaagste situaties gebracht" Ik kijkt me lachend aan waardoor ik me af begin te vragen wat er is gebeurd. "Ik hing door de ene een tijdje ondersteboven aan een boom." Ze wijst naar de andere en slikt een druif in. ''En door deze had ik die vage klimop gang ontdekt, maar was zelf te dom om de weg terug te vinden en raakte verdwaald'' Ik zucht lachend mijn hoofd.
    ''Ziet erna uit dat je een mooi avontuur gehad hebt.'' Zeg ik. ''Het enige wat ik heb gedaan is gezeten en..'' De dingen die er vandaag gebeurd zijn komen weer terug in mijn hoofd waardoor ik stop met lachen. ''...Een paar andere dingen.'' Voeg ik er dan maar aan toe.
    ''Gewoon een saaie dag zoals altijd.''


    Jennifer Woods|| Vampier

    Ik wacht op Idrilles antwoord. Ik had er zelf nog niet overna gedacht om naar buiten te gaan. Ik weet zeker dat waarneer ik buiten ben ik me al een stuk fijner voel dan eerst. De afgelopen dag was niet zo'n pretje geweest, maar daar moet ik nu niet meer over gaan piekeren. Wat geweest is is geweest.
    Al hoop ik dat ik sommigee dingen uit het verleden nog wel terug kon krijgen. Zoals mijn zusje.
    Het stomme is dat ik niet eens weet hoe oud ze nu is. Op de dag dat onze ouders werden vermoord was ze opeens verdweenen en heb ik haar niet meer terug gezien.
    Ik laat een zucht vrij een kijk op naar Idrille om te zien dat ze niet meer op de bank zit. Ik kijk de kamer rond en zie dat ze bij de deur staat.
    Kom je? Hoor ik. Ik geef een knikje en loop naar de deur.
    ''Bedankt dat je me binnen liet.'' Zeg ik tegen haar. ''Ik hoop dat ik geen last voor je was, ofzo''
    Je weet maar nooit. Misschien was ze wel ergens mee bezig en stoorde ik daarbij.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Kassandra Summers|| Human

    'Ik kom ook graag in bossen,' zegt Scarlett 'Vooral grote bossen zoals deze.' Ik knik.
    ''Die zijn meestal ook het mooist.'' Zeg ik zuchtend. ''Daarom wou ik hier ook komen, om te zien hoe het er uit zag. Je hoort hier en daar wel verhalen, maar dat is niet het zelfde.'' Ik kijk wat om me heen en begin te schetsen in mijn schetsboek.
    ''Wat doe jij hier eigenlijk? Als ik dat vragen mag.'' Nogsteeds hou ik mijn aandacht op mijn tekenwerk. Zo voelde ik me wat fijner.
    Dan kan ik iets doen en me nergens zorgen over maken.

    (Sorry kort stukje :( )


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    ze grinnikt. '' Weetje, me kousen hebben me vandaag in de vaagste situaties gebracht" Ik kijkt me lachend aan waardoor ik me af begin te vragen wat er is gebeurd. "Ik hing door de ene een tijdje ondersteboven aan een boom." Ze wijst naar de andere en slikt een druif in. ''En door deze had ik die vage klimop gang ontdekt, maar was zelf te dom om de weg terug te vinden en raakte verdwaald'' Ik zucht lachend mijn hoofd.
    ''Ziet erna uit dat je een mooi avontuur gehad hebt.'' Zeg ik. ''Het enige wat ik heb gedaan is gezeten en..'' De dingen die er vandaag gebeurd zijn komen weer terug in mijn hoofd waardoor ik stop met lachen. ''...Een paar andere dingen.'' Voeg ik er dan maar aan toe.
    ''Gewoon een saaie dag zoals altijd.''




    Lynn whitesmith - witch

    "Ziet er naar uit dat je een mooi avontuur gehad hebt" zei Danny 'Het enige wat ik heb gedaan is gezeten en...." Zijn gezichtsuitdrukking veranderde opeens, hij stopte met lachen. Ik begon me zorgen te maken. '...Een paar andere dingen. Gewoon een saaie dag zoals altijd." Het is een wonder dat iemands gezichtsuitdrukking zo snel kon veranderen , van een glimlach en nu dit opeens. Ik begon een voorgevoel te krijgen dat er iets met deze jongen is gebeurt. 'Echt waar? als er iets is gebeurd kan je er altijd over praten.' ik keek bezorgd naar hem 'Ook al ken je me pas een paar momenten, je kan me gewoon vertrouwen. ook al klinkt het moeilijk' ik klonk nu als een priester , maar het boeit me niet. Als een voorbeeld rolde ik een van me mouwen op en liet hem mijn littekens zien 'Ik spreek uit ervaring van dat vertrouwen' voegde ik er bitter aan toe. 'Ik was nog jong, er zat een fighter achter me aan. Een oude vrouw wou me helpen, maar ik vertrouwde haar niet. Die fighter had me allang vermoord als ze me toen niet op het laatste moment redde. Als ik haar vanaf het begin had vertrouwd in plaats van die fighter had ze nog geleefd...' Ik voelde tranen in me ogen opkomen, man! ik haatte het echt als ik ging janken.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 17:01 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    .''Echt waar? als er iets is gebeurd kan je er altijd over praten.'' ze kijkt aan waardoor ik weg kijk. Ik kan er niet goed tegen waarneer mensen bezorgt zijn. Ergens geeft me dat een rot gevoel.''Ook al ken je me pas een paar momenten, je kan me gewoon vertrouwen. ook al klinkt het moeilijk'' Het is niet dat ik haar niet vertrouw, het is eerder dat ik vandaag wil vergeten. Wat eerst ook gelukt was, maar nu komt de herinnering van Ember die zelfmoord pleegt weer in mijn hoofd. Niet bepaald een prettig beeld. En dan te bedenken dat haar lichaam nog steeds in het huisje ligt. De laatste dagen waren niet bepaald prettig. Als ik nou nooit in discussie met mijn moeder was gekomen was dit nooit gebeurd. Maar dan zou ik nog steeds daar gewoond hebben en uiteindelijk zelf zelfmoord gpleegd, wat aan mijn arm te zien al aardig op weg was.
    Ik kijk terug naar Lynn en zie dat ze haar mouw had opgerold waardoor littekens te zien waren. ''Ik spreek uit ervaring van dat vertrouwen.'' Voegt ze er bitter aan toe. ''Ik was nog jong, er zat een fighter achter me aan. Een oude vrouw wou me helpen, maar ik vertrouwede haar niet. Die fighter had me allang vermoord als ze me toen niet op het laatste moment redde. Als ik haar vanaf het begin had vertrouwd in plaats van die fighter had ze nog geleefd...'' Ik zie tranen in haar ogen komen.
    ''Ik vertrouw je wel... Ik wil het er gewoon liever niet over hebben.'' Begin ik.'' Het is een lang en ingewikkeld verhaal waar ik eigenlijk niet in voor had moeten komen. Dan was dat alles helemaal niet gebeurd. Dan waren een hele boel dingen niet gebeurd.''

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 18:40 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    .''Echt waar? als er iets is gebeurd kan je er altijd over praten.'' ze kijkt aan waardoor ik weg kijk. Ik kan er niet goed tegen waarneer mensen bezorgt zijn. Ergens geeft me dat een rot gevoel.''Ook al ken je me pas een paar momenten, je kan me gewoon vertrouwen. ook al klinkt het moeilijk'' Het is niet dat ik haar niet vertrouw, het is eerder dat ik vandaag wil vergeten. Wat eerst ook gelukt was, maar nu komt de herinnering van Ember die zelfmoord pleegt weer in mijn hoofd. Niet bepaald een prettig beeld. En dan te bedenken dat haar lichaam nog steeds in het huisje ligt. De laatste dagen waren niet bepaald prettig. Als ik nou nooit in discussie met mijn moeder was gekomen was dit nooit gebeurd. Maar dan zou ik nog steeds daar gewoond hebben en uiteindelijk zelf zelfmoord gpleegd, wat aan mijn arm te zien al aardig op weg was.
    Ik kijk terug naar Lynn en zie dat ze haar mouw had opgerold waardoor littekens te zien waren. ''Ik spreek uit ervaring van dat vertrouwen.'' Voegt ze er bitter aan toe. ''Ik was nog jong, er zat een fighter achter me aan. Een oude vrouw wou me helpen, maar ik vertrouwede haar niet. Die fighter had me allang vermoord als ze me toen niet op het laatste moment redde. Als ik haar vanaf het begin had vertrouwd in plaats van die fighter had ze nog geleefd...'' Ik zie tranen in haar ogen komen.
    ''Ik vertrouw je wel... Ik wil het er gewoon liever niet over hebben.'' Begin ik.'' Het is een lang en ingewikkeld verhaal waar ik eigenlijk niet in voor had moeten komen. Dan was dat alles helemaal niet gebeurd. Dan waren een hele boel dingen niet gebeurd.''


    (haha wat een snelle reactie vermogen heb ik todayy :P )
    Lynn whitesmith -witch

    'Ik vertrouw je wel... Ik wil het er gewoon liever niet over hebben.' begon Danny '' Het is een lang en ingewikkeld verhaal waar ik eigenlijk niet in voor had moeten komen. Dan was dat alles helemaal niet gebeurd. Dan waren een hele boel dingen niet gebeurd.'' Ik keek hem aan terwijl ik me ogen droog veegde en legde mijn hand op zijn schouder. 'Het spijt me , ik zal er niet over hebben' begon ik 'Ik ben de laatste nogal een modderpoel van emoties' Ik zag dat hij pijn voelde, geen fysiek maar mentaal. In zijn ogen zag ik een gebroken jongen, hij had veel meegemaakt. 'memory is a curse more often than a blessing' mompelde ik zachtjes. Ik probeerde maar van onderwerp te veranderen, ik trommelde onbewust met mijn vingers nog steeds op zijn schouder. 'Tis eigenlijk wel een mooie avond vind je niet?' Slechtste. Onderwerp. Ooit. Ik probeer hem op te vrolijken.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2013 - 17:36 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Soms kon ik echt idiote dingen zeggen. Misschien was het allemaal wel niet gebeurd als ik er niet was geweest, maar hoe weet ik dat nou zeker? Als je het lang genoeg hoort ga je er wel in geloven, maar is dat allemaal wel waar. Ik moet mezelf niet zo veel vragen stellen, ookal is dat het enige wat ik de laatste tijd doe. Ze brengen toch allemaal verkeerde ideeën op.
    Ik voel iets op mijn schouder en zie dat het Lynn haar hand is. ''Het spijt me , ik zal er niet over hebben'' begint ze .''Ik ben de laatste nogal een modderpoel van emoties.'' Ik liet een zucht vrij. Daar heb ik er wel meer van gezien.
    ''memory is a curse more often than a blessing'' mompelde ze zachtjes. Dat was nog geens een andere dan ik iemand anders hoorde zeggen. Die zei namelijk:''Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.'' Ze hebben beiden ergenswel gelijk. Al kan dat soms niet zo fijn zijn.
    Dan trommelt Lynn met haar vingers op mijn schouder. '''Tis eigenlijk wel een mooie avond vind je niet?'' Veranderd ze van onderwerp.
    Ik haal mijn schouders op. ''Ik hou niet zo van die volle maan, maar voor de rest valt het wel mee. Ik hoe meer van de dag dan de nacht.'' Ik begin weer te lachen. ''Een oudere vrouw vertelde me vroeger op straat dat waarneer de zon schijnt er een nieuw baby'tje was geboren en waarneer de maan op kwam een engel er naartoe kwam om de baby te beschermen.''


    (Dat met die zon en de maan heeft mijn oma me vroeger altijd verteld voor het slapen gaan :) )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Soms kon ik echt idiote dingen zeggen. Misschien was het allemaal wel niet gebeurd als ik er niet was geweest, maar hoe weet ik dat nou zeker? Als je het lang genoeg hoort ga je er wel in geloven, maar is dat allemaal wel waar. Ik moet mezelf niet zo veel vragen stellen, ookal is dat het enige wat ik de laatste tijd doe. Ze brengen toch allemaal verkeerde ideeën op.
    Ik voel iets op mijn schouder en zie dat het Lynn haar hand is. ''Het spijt me , ik zal er niet over hebben'' begint ze .''Ik ben de laatste nogal een modderpoel van emoties.'' Ik liet een zucht vrij. Daar heb ik er wel meer van gezien.
    ''memory is a curse more often than a blessing'' mompelde ze zachtjes. Dat was nog geens een andere dan ik iemand anders hoorde zeggen. Die zei namelijk:''Memory is a way of holding on to the things you love, the things you are, the things you never want to lose.'' Ze hebben beiden ergenswel gelijk. Al kan dat soms niet zo fijn zijn.
    Dan trommelt Lynn met haar vingers op mijn schouder. '''Tis eigenlijk wel een mooie avond vind je niet?'' Veranderd ze van onderwerp.
    Ik haal mijn schouders op. ''Ik hou niet zo van die volle maan, maar voor de rest valt het wel mee. Ik hoe meer van de dag dan de nacht.'' Ik begin weer te lachen. ''Een oudere vrouw vertelde me vroeger op straat dat waarneer de zon schijnt er een nieuw baby'tje was geboren en waarneer de maan op kwam een engel er naartoe kwam om de baby te beschermen.''


    (Dat met die zon en de maan heeft mijn oma me vroeger altijd verteld voor het slapen gaan :) )


    (aawh Dat met die zon en de maan is zo lief :).. )

    Lynn whitesmith - witch

    Danny haalden zijn schouders op 'Ik hou niet zo van die volle maan, maar voor de rest valt wel mee. Ik hoe meer van de dag dan de nacht' Ik zag dat hij weer begon te lachen, dat stelde mij weer gerust. ''Een oudere vrouw vertelde me vroeger op straat dat waarneer de zon schijnt er een nieuw baby'tje was geboren en waarneer de maan op kwam een engel er naartoe kwam om de baby te beschermen.'' Het was een teder verhaal, ik begon te glimlachen. 'Dat is echt lief.' Ik keek naar de maan 'weetje, we kunnen elkaar wat trucjes leren. Ik zag je oefenen, je hebt talent.' Ik glimlachte naar Danny

    (kort stukje dan normaal :s oops)


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    (I know right. Zo heeft mijn oma nog meer verhaaltjes.)

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Lynn begint te glimlachen. ''Dat is echt lief.'' Ze kijkt naar de maan.''Weetje, we kunnen elkaar wat trucjes leren. Ik zag je oefenen, je hebt talent.''
    ''Dat waren een paar simpelen dolis.'' (Trucjes) Zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. ''Zo goed ben ik helemaal niet.'' Dat wist ik zelf ook wel. Ik had nooit echt tijd gehad om spreuken te oefenen. Drankjes lukte wel, bijvoorbeeld als het scheikunde lokaal leeg was en ik het opslot deed zodat niemand erin kwam, maar voor spreuken was dit de enige echte keer dat ik tijd had om ze te oefenen.
    ''Maar oke, Mijn SpellBook ligt alleen nog in het huisje.''


    (Ja, mijn stukje was ook niet zo super lang :D )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    (I know right. Zo heeft mijn oma nog meer verhaaltjes.)

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Lynn begint te glimlachen. ''Dat is echt lief.'' Ze kijkt naar de maan.''Weetje, we kunnen elkaar wat trucjes leren. Ik zag je oefenen, je hebt talent.''
    ''Dat waren een paar simpelen dolis.'' (Trucjes) Zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. ''Zo goed ben ik helemaal niet.'' Dat wist ik zelf ook wel. Ik had nooit echt tijd gehad om spreuken te oefenen. Drankjes lukte wel, bijvoorbeeld als het scheikunde lokaal leeg was en ik het opslot deed zodat niemand erin kwam, maar voor spreuken was dit de enige echte keer dat ik tijd had om ze te oefenen.
    ''Maar oke, Mijn SpellBook ligt alleen nog in het huisje.''


    (Ja, mijn stukje was ook niet zo super lang :D )


    (awesome oma heb jij!)

    Lynn wihtesmith - witch

    ''Dat waren een paar simpelen dolis.'' zei Danny terwijl hij zijn hoofd schud ''Zo goed ben ik helemaal niet.'' Ik vond dat hij potentieel had, hij was beter dan ik als beginner. ''Maar oke, Mijn SpellBook ligt alleen nog in het huisje.'' vervolgde Danny. Ik schoof enthousiast wat haren uit mijn gezicht en zei ' Mooi! zal ik dan meelopen? of wil je dat ik wacht?' Ik pakte een hoopje aarde van de grond en ik gooide mijn druivenpit erop "incrementa" (groei) mompelde ik. Een kleine druivenplant begon te groeien in mijn hand , ik keek naar Danny 'Je moet jezelf niet onderschatten' glimlachte ik. 'Uit elk zaadje groeit iets, en ik zie bij jouw veel potentieel' Ik zette het plantje weer op de aarde waar het thuis hoorde. "zal ik je wat leren uit mijn arsenaal dan leer je mij wat van die "dolissen" of hoe je ze ook noemt."

    (haha het is geen kort stukje , het is compact XD :P)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 17:52 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Lynn schuift enthousiast wat haren uit haar gezicht ''Mooi! zal ik dan meelopen? of wil je dat ik wacht?'' Ik wou antwoord geven, maar bedenk me dan dat het nog bij Ember ligt. Het zou misschien beter zijn als ze dat niet zag. Lynn pakt een hoopje aarde van de grond en ik gooit haar druivenpit erop.
    "incrementa"mompeld ze. Een kleine druivenplant begon te groeien in haar hand. Ik bleef er naar kijken.
    ''Je moet jezelf niet onderschatten''Zegt ze met een glimlach. Tenzij je jaren lang is verteld hoe waardeloos je bent, denk ik bij mezelf. ''Uit elk zaadje groeit iets, en ik zie bij jouw veel potentieel'' Ze zet het plantje op de aarde neer "zal ik je wat leren uit mijn arsenaal dan leer je mij wat van die 'dolissen' of hoe je ze ook noemt." Ik lach waarneer ze het woord 'dolissen' zegt.
    ''Dolis is Latijn voor trucjes.'' Zeg ik, nogsteeds lachend. "Ik heb nogal de gewoonte om iets Latijn te zeggen. Soms is het handig en soms vervelend.'' Ik kijk even naar het huisje en kijk dan weer terug naar Lynn. ''Ik kan mijn boek zelf wel halen 't duurt maar heel eventjes.''


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    LoveDreaming schreef:
    Kassandra Summers|| Human

    'Ik kom ook graag in bossen,' zegt Scarlett 'Vooral grote bossen zoals deze.' Ik knik.
    ''Die zijn meestal ook het mooist.'' Zeg ik zuchtend. ''Daarom wou ik hier ook komen, om te zien hoe het er uit zag. Je hoort hier en daar wel verhalen, maar dat is niet het zelfde.'' Ik kijk wat om me heen en begin te schetsen in mijn schetsboek.
    ''Wat doe jij hier eigenlijk? Als ik dat vragen mag.'' Nogsteeds hou ik mijn aandacht op mijn tekenwerk. Zo voelde ik me wat fijner.
    Dan kan ik iets doen en me nergens zorgen over maken.

    (Sorry kort stukje :( )

    Scarlett Sharp
    ''Die zijn meestal het mooist,'' zucht Kassandra. ''Daarom wou ik hier ook komen, om te zien hoe het eruit zag. Je hoort hier en daar wel verhalen, maar dat is niet hetzelfde.'' Kassandra pakt een schetsboek en begint te schetsen. 'Wat doe jij hier eigenlijk? Als ik dat vragen mag,' vraagt Kassandra. Ik weet even niet wat ik zou antwoorden. Ik zou kunnen liegen en zeggen dat ik hier ook niet mag komen. Maar dat wil ik niet. Ik kon ook niet zeggen, ik woon hier want ik ben een vampier. Toch wou ik de waarheid zeggen. 'Ik woon hier,'' antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 15:38 ]


    May StarClan light your path.

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Lynn schuift enthousiast wat haren uit haar gezicht ''Mooi! zal ik dan meelopen? of wil je dat ik wacht?'' Ik wou antwoord geven, maar bedenk me dan dat het nog bij Ember ligt. Het zou misschien beter zijn als ze dat niet zag. Lynn pakt een hoopje aarde van de grond en ik gooit haar druivenpit erop.
    "incrementa"mompeld ze. Een kleine druivenplant begon te groeien in haar hand. Ik bleef er naar kijken.
    ''Je moet jezelf niet onderschatten''Zegt ze met een glimlach. Tenzij je jaren lang is verteld hoe waardeloos je bent, denk ik bij mezelf. ''Uit elk zaadje groeit iets, en ik zie bij jouw veel potentieel'' Ze zet het plantje op de aarde neer "zal ik je wat leren uit mijn arsenaal dan leer je mij wat van die 'dolissen' of hoe je ze ook noemt." Ik lach waarneer ze het woord 'dolissen' zegt.
    ''Dolis is Latijn voor trucjes.'' Zeg ik, nogsteeds lachend. "Ik heb nogal de gewoonte om iets Latijn te zeggen. Soms is het handig en soms vervelend.'' Ik kijk even naar het huisje en kijk dan weer terug naar Lynn. ''Ik kan mijn boek zelf wel halen 't duurt maar heel eventjes.''


    Lynn whitesmith - witch

    Danny begon te lachen toen ik het woord dolissen uitsprak, waarschijnlijk om mijn uitspraak, Ik lachte terug. 'Dolis is Latijn voor trucjes.'' zei hij "Ik heb nogal de gewoonte om iets Latijn te zeggen. Soms is het handig en soms vervelend.''. wauw! een gewoonte om iets in het latijn te zeggen, ik moest echt leren om het woordje voor groeien in het latijn te onthouden. Danny keek even naar het huisje en toen weer naar mij. ''Ik kan mijn boek zelf wel halen 't duurt maar heel eventjes.'' Ik keek naar hem en zei vriendelijk ' Ik wacht wel hier totdat je terug komt" Ik ging wat spelen met mijn haar en keek naar het druivenplantje 'trouwens, over een paar dagen kan je druiven gaan oogsten' zei ik met een grote glimlach.

    (zo kort stukje :( )


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    ''Ik wacht wel hier totdat je terug komt"Zegt ze vriendelijk waarna ze met haar harr speelt en naar het druivenplantje kijkt ''trouwens, over een paar dagen kan je druiven gaan oogsten'' zegt ze met een grote glimlach. Ik haal mijn schouders op. ''Misschien doe ik dat wel.'' Waarna ik dit heb gezegt draai ik me om en loop ik naar het huisje. Als ik binnen kom en voor Embers kamer sta haal ik nog diep adem. ''Gewoon het boek oppakken en nergens anders naar kijken'' zeg ik tegen mezelf. Ik loop de kamer binnen terwijl ik naar mijn schoenen kijk. Pas als ik mijn boek open op de grond zie buk ik om het op te pakken. Zo snel asl ik kan ga ik het huis uit. Als ik bij Lynn kom probeer ik weer adem te halen. '
    ''H-heb hem...'' Zeg ik terwijl ik op mijn knieeën steun. Als ik weer genoeg adem heb sta ik recht op. ''Ik zei toch dat het niet lang zou duren.'' Zeg ik met mijn boek onder mijn arm.
    ''Wat zullen we eerst doen? Ik weet zelf nog niet zo veel van spreuken af, dus ik weet niet wat goed is om mee te beginnen.''


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    ''Ik wacht wel hier totdat je terug komt"Zegt ze vriendelijk waarna ze met haar harr speelt en naar het druivenplantje kijkt ''trouwens, over een paar dagen kan je druiven gaan oogsten'' zegt ze met een grote glimlach. Ik haal mijn schouders op. ''Misschien doe ik dat wel.'' Waarna ik dit heb gezegt draai ik me om en loop ik naar het huisje. Als ik binnen kom en voor Embers kamer sta haal ik nog diep adem. ''Gewoon het boek oppakken en nergens anders naar kijken'' zeg ik tegen mezelf. Ik loop de kamer binnen terwijl ik naar mijn schoenen kijk. Pas als ik mijn boek open op de grond zie buk ik om het op te pakken. Zo snel asl ik kan ga ik het huis uit. Als ik bij Lynn kom probeer ik weer adem te halen. '
    ''H-heb hem...'' Zeg ik terwijl ik op mijn knieeën steun. Als ik weer genoeg adem heb sta ik recht op. ''Ik zei toch dat het niet lang zou duren.'' Zeg ik met mijn boek onder mijn arm.
    ''Wat zullen we eerst doen? Ik weet zelf nog niet zo veel van spreuken af, dus ik weet niet wat goed is om mee te beginnen.''


    Danny liep naar het huisje, ik bleef buiten wachten. 'Hmmm zal die denk terug komen? meh vast wel." concludeerde ik. Het druivenplantje bleef rustig doorgroeien. Ik zag toen Danny uit het huisje rennen, hij zag eruit alsof hij een spook gezien had. ''H-heb hem...'' Zeg Danny terwijl hij op zijn knieeën steunde. Als ik weer genoeg adem heb sta ik recht op. ''Ik zei toch dat het niet lang zou duren.'' Zegt hij met zijn boek onder mijn arm.
    ''Wat zullen we eerst doen? Ik weet zelf nog niet zo veel van spreuken af, dus ik weet niet wat goed is om mee te beginnen.'' Ik dacht heel eventjes na, wat zou nou een goede beginnerstruc zijn. Toen schoot mij iets te binnen, mijn eerste spreuk die gelukt was. Ik begon te vertellen met een glimlach ' Ik kan je eerst iets leren op het gebied van planten, sommigen kunnen je heel goed verdedigen' Ik keek naar een eenzame brandnetel op de grond 'Zelfs plantjes als deze kan je gebruiken.' Ik wees naar het plantje en riep "DEFENDE" het plantje groeide uit tot een monster met prik-tanden maar ik kon het onder controle houden. "Om zo wezen te creëren moet je denken aan je meest trieste herinnering, je moet bang en in paniek zijn als je wil dat dit wezen nog sterker moet maar deze grote is ook goed.' Ik liet het wezen rondjes rennen. 'Als zijn taak volbracht is laat je hem vrij, om hem vrij te laten moet je denken aan je lievelingsplant.' Ik zei op een sussende toon 'Dormi..' (slapen in het frans ;P) het wezen begon te krimpen en veranderde in een vergeet-me-nietje
    ik keek naar Danny ' Probeer eens"


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.