• RPG Speeltopic 2 : Full of Fantasy


    Uitleg van Marijncraft :
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Vampiers:

    Jennifer woods ~ AtticusM
    Nathan Micheals** ~ [/q]LoveDreaming[/q]
    Scarlett Sharp ~ Marijncraft

    Werewolves:
    Maya Angel Romaro ** ~ Wolfheart
    Danger Belle Katherine Liwe** ~Dangerx

    Werecats:
    Rain Thunder[/pink] ~ Marijncraft
    Drake Mouse ~ Ninuturu
    Idrille Mila Chalant**** ~ DreamerN
    Jamie Rosefield


    Witch:
    Vera Hepburn ~ SermenaRiver
    Danny Jake Davids** ~AtticusM
    Calder Alistair Gold** ~DreamerN
    Lynn Withesmith** ~ Ladybugx
    Er is nog maar één plaats vrij voor een Witch. Reseveren mag.

    Fighters:
    Aurora Trel** ~ VladiFerr

    Humans:
    Isaac Benoîte** ~ SermenaRiver
    Jack Drake Smith** ~ VladiFerr
    Kassandra Summers** ~ LoveDreaming


    ** Achter een naam betekend dat er een foto aanwezig is van die persoon waar je dus op kan klikken (;



    Regels

    ~ Elkaar niet doden of zwaar verwonden zonder toestemming.
    ~ Elkaars personen niet besturen.
    ~ Alles buiten de RPG om tussen [ ], { } of ( ) zetten.

    Verdere regels vallen nog te bespreken, want normaal zijn er ook nog meer XD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:23 ]


    Credendo Vides

    AtticusM schreef:
    (...)

    (Ik vind het best als iemand naar hem toe wil.)



    -

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 15:58 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    (Oeps sorry ik denk niet dat ik duidelijk genoeg was. Ik bedoelde dat hij oorspronkelijk uit de stad kwam uit zijn huis is gegooid, toen in het bos terecht kwam bij dat huis waar VladiFerr het over had. Sorry :( )


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    (Oeps sorry ik denk niet dat ik duidelijk genoeg was. Ik bedoelde dat hij oorspronkelijk uit de stad kwam uit zijn huis is gegooid, toen in het bos terecht kwam bij dat huis waar VladiFerr het over had. Sorry :( )


    (is hij wel in het bos of in de stad? en hij is dus wel in die vallei ? maakt nie uit hoor : P ben soms een beetje traag van begrip :P Ohja! ik als hij echt in het bos is in die vallei , klopt me eerste dan? eehm ik zorg er wel voor dat Lynn ,Danny niet kent :P )

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 15:48 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    (Hij is in die vallei ik zei alleen van die stad om duidelijk te maken dat hij geen andere bovennatuurlijke wezens kent
    ja dat eerste klopte.)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 15:51 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    (bij deze kent Lynn danny niet en danny kent lynn niet :) )

    Lynn withesmith- witch

    Okee ik heb me linkhand los gekregen, en een deel van me kous. Die appel ziet er zo verleidelijk uit... "hmm tijd voor drastsiche maatregelingen" Met een ruk scheurde ik me kous kapot, nu besefte ik pas dat ik echt een oen ben soms. Alleen de kous zat vast, ik greep de dichtstbijzijnde tak en natuurlijk de appel. Ik sprong op de grond, dit keer was de landing wel goed afgelopen. Ik pakte opgelucht me mandje die onder de boom lag met bessen die ik eerder had verzameld vandaag en liep richting me huis, kauwend op de appel. Toen ik bijna thuis was bleef mijn andere kous bleef nu haken aan wat klimop. Toen ik mopperend de kous los probeerde te maken zonder hem te scheuren viel het me op dat er iets achter het klimop lag, ik werd nieuwsgierig . nouja het was toch al te laat om mijn andere kous te redden, "volgende keer ga ik gewoon zonder kousen" Ik ging met op mijn hurken zitten en schoof wat klimop weg, ' wow' achter de klimop was een smal pad zichtbaar, het leek wel een klein gangetje. Het gangetje was net hoog genoeg om rechtop er doorheen te lopen. Ik begon te lopen met mijn mandje vastgeklemt onder mijn arm, hier en daar lichtte een glimworm op, mijn enige lichtbron in deze donkere gang. Ik taste wat aan de wand, het voelde als koud graniet maar toch af en toe zo warm als een de adem van een draak. Ik begreep dat niet maar het gaf me wel een rustig gevoel, een gevoel van thuis zijn met een lekker vuurtje terwijl het buiten vroor. Uiteindlijk zag ik wat licht , ik stopte met dromen en begon te rennen. Eindelijk! licht !

    Lynn duwde nog wat klimop opzei en zag dat ze in een vallei was belangt, ze veege de takjes uit haar haar en begon te lopen

    'Waar ben ik..?' ik keek rond en besefte dat ik echt geen idee had waar ik was. 'Hoe ben ik hier nou belangt.." ik keek naar de bergen klimop achter me en zuchtte. 'Dat gaat echt uren duren..' Laat ik maar gewoon even de boel verkennen, ik ben nooit in dit gedeelte geweest. Ik pakte een besje uit mijn mand en stopte het in mijn mond. Mierzoet als verse honing.

    Lynn liep een tijdje rond toen ze opeens een huisje zag

    "hé daar kan ik misschien om hulp vragen" ik begon naar dat huisje te lopen en zag een jongen die voor het huisje met zijn krachten aan het oefenen was.
    ik benaderde de jongen voorzichtig , "eehm hallo .."


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ik moet toegegeven, dit oefenen houd mijn gedachten echt ergens anders bij. En dat niet alleen, het is ook nog handig.
    Goed sommige dingen gaan nu nog wat klunzig, maar het is een begin. Zolang het maar niet uit de hand loopt is het goed.
    Ik hoor een paar geluiden, maar besteed er voor de rest geen aandacht aan. Het kan gewoon een beest zijn die op zoek is naar eten. Het kan ook een Fighter zijn.
    Bij die gedachten stop ik even met magie, maar al snel ga ik weer veder. Ik moet niet zo denken. Ze kunnen hier toch niet zo snel komen.
    Ik schrik als ik voetstappen hoor. Misschien zat ik er naast.
    IK probeer te doen als of ik niets merk en ga gewoon veder met oefenen.
    "eehm hallo .." Hoor ik een stem opeens zeggen. Weer schrik ik, maar deze keer stop ik met magie. Deze plek was toch veilig? Ik slik en draai me dan om.
    Als ik me om heb gedraaid zie ik een meisje staan. Ze ziet er niet als een Fighter uit, maar je weet maar nooit.
    ''Hoi...'' Zeg ik nerveus. Je weet maar nooit wie of wat je hier tegen komt.
    ''Kan ik je ergens mee helpen?'' Vraag ik dan maar. Snel doe ik mijn mouwen wat omlaag. Dat één iemand er vanaf weet oke, maar dat betekend niet dat iedereen hoeft te weten. Vooral als ik ze niet eens ken.

    (Sorry had nog wat huiswerk te doen)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ik moet toegegeven, dit oefenen houd mijn gedachten echt ergens anders bij. En dat niet alleen, het is ook nog handig.
    Goed sommige dingen gaan nu nog wat klunzig, maar het is een begin. Zolang het maar niet uit de hand loopt is het goed.
    Ik hoor een paar geluiden, maar besteed er voor de rest geen aandacht aan. Het kan gewoon een beest zijn die op zoek is naar eten. Het kan ook een Fighter zijn.
    Bij die gedachten stop ik even met magie, maar al snel ga ik weer veder. Ik moet niet zo denken. Ze kunnen hier toch niet zo snel komen.
    Ik schrik als ik voetstappen hoor. Misschien zat ik er naast.
    IK probeer te doen als of ik niets merk en ga gewoon veder met oefenen.
    "eehm hallo .." Hoor ik een stem opeens zeggen. Weer schrik ik, maar deze keer stop ik met magie. Deze plek was toch veilig? Ik slik en draai me dan om.
    Als ik me om heb gedraaid zie ik een meisje staan. Ze ziet er niet als een Fighter uit, maar je weet maar nooit.
    ''Hoi...'' Zeg ik nerveus. Je weet maar nooit wie of wat je hier tegen komt.
    ''Kan ik je ergens mee helpen?'' Vraag ik dan maar. Snel doe ik mijn mouwen wat omlaag. Dat één iemand er vanaf weet oke, maar dat betekend niet dat iedereen hoeft te weten. Vooral als ik ze niet eens ken.

    (Sorry had nog wat huiswerk te doen)


    (haha maakt nie uit : P ik heb zelf ook kermis gehad en ben moe xd )

    Lynn whitesmith - witch

    Die jongen stopte met zijn magie en antwoordde nerveus 'Hoi...' . Ik kon het wel begrijpen, ik zou ook schrikken als iemand opeens uit de bossen kwam aanlopen en je opeens begroet. 'Kan ik je ergens me helpen?' vervolgde hij terwijl hij zijn mouwen omlaag deed.
    Ik kneep uit zenuwen perrongeluk wat bessen kapot, ik zag er vast heel raar uit met me gescheurden kousen enzo. ' Ik was bessen aan het verzamelen in het woud en toen belande ik hier. Tis een lang verhaal maar kort samengevat: ik ben verdwaalt.'
    Ik probeerde zelfverzekerd te klinken maar het lukt me niet echt. Mijn stem sloeg over en ik begon te ratelen, voor een laatste poging om een vriendelijke indruk te maken stak ik trillend me hand uit ' Ik heet trouwens lynn..' en juist op dat moment begon me maag te knorren. Urgh! waarom nu!? ik werd rood van schaamte.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 22:38 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ik vraag me nogsteeds af hoe ze hier is gekomen, want volgens mij was deze plek niet zo makkelijk berijkbaar. Ik kan er altijd naast zitten.
    ' Ik was bessen aan het verzamelen in het woud en toen belande ik hier. Tis een lang verhaal maar kort samengevat: ik ben verdwaalt.' Zegt het meisje.Ik knik. Het viel me op dat haar stem wat oversloeg. Ze steekt dan trillend haar hand uit. ''Ik heet trouwens Lynn...'' Waarnaar ze dat heeft gezegt hoor ik iets knorren. Waarneer ik weer terug kijk naar 'Lynn' zie ik dat ze rood is gekleurd.
    Ik grijns lichtjes en schud dan haar hand. ''Danny,'' Zeg ik. '' En volgens mij heb jij trek.'' Voeg ik er lachend aan toe. Ik bedoelde het niet lullig, maar ik vond het gewoon grappig dat precies op dat moment haar maag knorde.

    (K weet kort stukje)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ik vraag me nogsteeds af hoe ze hier is gekomen, want volgens mij was deze plek niet zo makkelijk berijkbaar. Ik kan er altijd naast zitten.
    ' Ik was bessen aan het verzamelen in het woud en toen belande ik hier. Tis een lang verhaal maar kort samengevat: ik ben verdwaalt.' Zegt het meisje.Ik knik. Het viel me op dat haar stem wat oversloeg. Ze steekt dan trillend haar hand uit. ''Ik heet trouwens Lynn...'' Waarnaar ze dat heeft gezegt hoor ik iets knorren. Waarneer ik weer terug kijk naar 'Lynn' zie ik dat ze rood is gekleurd.
    Ik grijns lichtjes en schud dan haar hand. ''Danny,'' Zeg ik. '' En volgens mij heb jij trek.'' Voeg ik er lachend aan toe. Ik bedoelde het niet lullig, maar ik vond het gewoon grappig dat precies op dat moment haar maag knorde.

    (K weet kort stukje)




    De jongen begon schudde me hand met een lichte grijns 'Danny' zei hij, zo heette hij dus. 'En volgens mij heb je trek' voegde hij lachend aan toe. Hij vond het wel komisch denk ik, hij dacht eerst dat het een beest was ofzow want hij keek opeens om toen me maag knorde, nou ja tenminste is de spanning wat gezakt. Ik glimlachte verlegen 'Alsof je me gedachten kon lezen' Ik veegde wat vuil van me jurk af en wierp een snelle blik naar de hemel, de volle maan was al op. Ik vroeg me af hoelaat het zou zijn, zeker bijna etenstijd en toen ging me maag weer zeuren, ik gaf het een lichte stomp en ging verder. 'Ik had een tijdje gezworven door dit gebied.. ik ben hier echt nooit geweest' onbewust ging zat ik te frunniken aan een besje. ik keek goed naar de jongen, hij zag er jong uit, misschien een jaartje ouder dan mij.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 21:23 ]


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    (De volle maan was al op)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    (De volle maan was al op)


    (aangepast :) )


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Lynn glimlacht. verlegen '''Alsof je me gedachten kon lezen''' Zegt ze. Als ik dat toch eens kon. Ach ja, ik ben tevreden met wat ik nu kan.
    '' Het was niet zo moeilijk te zien.'' Zeg ik waarna ik mijn hoofd schud.
    ''Ik had een tijdje gezworven door dit gebied.. ik ben hier echt nooit geweest'' legt ze uit. Dat ze hier nog nooit is geweest is wel duidelijk. Ik haal mijn schouders op. ''Ik ben hier ook nooit eerder geweest. Dit is dan ook niet mijn huis.'' Zeg ik terwijl ik naar het huisje gebaar. ''Het is van een Fi...'' Ik stop als ik merk wat ik aan het vertellen was. Waarom vertel ik dit aan haar. Ik weet niet eens wat ze is.
    ''..Ik bedoel....dit huis is van iemand anders, maar die persoon is nu weg.'' Idiot. denk ik bij mezelf.
    ''Ik heb nu ook geen eten bij me, tenzij je kruiden wil, maar ik denk niet dat dat zoveel gaat helpen met die honger van je.'' Verander ik het onderwerp. Soms kan ik echt dom zijn en mijn mond voorbij praten.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    AtticusM schreef:
    Danny Jake Davids|| Tovenaar


    Lynn glimlacht. verlegen '''Alsof je me gedachten kon lezen''' Zegt ze. Als ik dat toch eens kon. Ach ja, ik ben tevreden met wat ik nu kan.
    '' Het was niet zo moeilijk te zien.'' Zeg ik waarna ik mijn hoofd schud.
    ''Ik had een tijdje gezworven door dit gebied.. ik ben hier echt nooit geweest'' legt ze uit. Dat ze hier nog nooit is geweest is wel duidelijk. Ik haal mijn schouders op. ''Ik ben hier ook nooit eerder geweest. Dit is dan ook niet mijn huis.'' Zeg ik terwijl ik naar het huisje gebaar. ''Het is van een Fi...'' Ik stop als ik merk wat ik aan het vertellen was. Waarom vertel ik dit aan haar. Ik weet niet eens wat ze is.
    ''..Ik bedoel....dit huis is van iemand anders, maar die persoon is nu weg.'' Idiot. denk ik bij mezelf.
    ''Ik heb nu ook geen eten bij me, tenzij je kruiden wil, maar ik denk niet dat dat zoveel gaat helpen met die honger van je.'' Verander ik het onderwerp. Soms kan ik echt dom zijn en mijn mond voorbij praten.


    "Ik ben hier ook nooit geweest. Dit is dan ook niet mijn huis" zei Danny terwijl hij naar het huisje gebaarde "het is van een Fi...' hij stopte opeens.. een Fi.. ' Ik bedoel.... dit huis is van iemand anders, maar die persoon is nu weg" Ik begon het verdacht te vinden.. een Fi.. Fighter.. nee dat kon niet, anders was ik allang vermoord " ik heb geen eten bij me, tenzij je kruiden wil, maar ik denk niet dat dat zoveel gaat helpen met die honger van je" zei Danny. Ik zag dat hij van onderwerp wou veranderen, ik vond het wel goed. Ik heb het niet zo op Fighters, ik liet me mandje zien. ' Maak je geen zorgen over me honger, ik ben maar een jonge witch , ik heb nog een voorraadje wil je ook wat?' Ik bood een trosje druiven aan. "wees maar niet bang , tis veilig hoor" ik plukte twee willekeurige druifjes van de tros en stopte het in me mond.


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    {Serieus, kan iemand mij even slaan omdat ik nu pas reageer ? }

    Idrille Mila Chilant ~ Weertijger

    Verbaasd keek Jennifer me aan wat me erop wees dat ze me kon horen.
    "Ik heb wel zin om even naar buiten te gaan." Zegt ze terwijl ze haar schouders ophaalt. "Als jij het dan niet erg vind dat ik dan even voor iets vers ga zoeken."
    Dat nam ik haar helemaal niet kwalijk, zelf wou ik ook wel eens op iets jagen, geen mensen natuurlijk, maar een dier waarvan er in het algemeen veel waren hier in het bos kon geen kwaad.
    "Die zakjes smaken wel goed, maar ik hou toch meer van vers."
    Misschien hadden vampieren wel sneller en frequenter verser bloed nodig dan dat wij weerkatten ons over moesten geven aan onze... natuurlijke behoeften.
    Maar voor ons is het makkelijker, je kan zoveel vlees kopen in winkels dat sommigen van ons nog amper veranderen. Maar af en toe een goede jacht was fijn.
    De spanning en sensatie die je kreeg wanneer je op vier poten achter een hert aan spurtte, de strijd terwijl je het dier tegen de grond werkte terwijl je tanden dieper in de huid doordringt.
    Eerst werd ik er altijd een beetje misselijk van wanneer ik er aan terug dacht, maar met de jaren was ik er gewend aan geraakt.
    Het was niet zo dat ik ook dingen aanviel in mijn mensengedaante, dat vertikte ik.
    Ik sprong soepel van de bank af en liep naar de deur toe die ik met mijn kop open drukte.
    Kom je ? Waarna ik wachtte tot ze langs me heen de deur uit zou lopen.

    {Mega kort stukje... maar ik wist zo even niet echt wat te typen...}


    Credendo Vides

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Ze laat haar mandje zien.'' Maak je geen zorgen over me honger, ik ben maar een jonge witch , ik heb nog een voorraadje wil je ook wat?'' Dat ze een witch was is wel een opluchting.
    Ze bied een trosje druiven aan. "wees maar niet bang , tis veilig hoor"Zegt ze waarna ze zelf twee druifjes neemt. Ik schud mijn hoofd.
    ''Ik heb niet zo'n honger.'' Zeg ik. ''Maar bedankt voor je aan bod.'' Het was wel raar om na het overlijden van een witch weer een andere witch te ontmoeten. But I guess that's life. Niet alles kan gaan zoals het gepland is, het zal dan maar saai zijn.
    ''Ik heb al wat op.'' Zeg ik met een vriendelijke glimlach.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!