• RPG Speeltopic 2 : Full of Fantasy


    Uitleg van Marijncraft :
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Vampiers:

    Jennifer woods ~ AtticusM
    Nathan Micheals** ~ [/q]LoveDreaming[/q]
    Scarlett Sharp ~ Marijncraft

    Werewolves:
    Maya Angel Romaro ** ~ Wolfheart
    Danger Belle Katherine Liwe** ~Dangerx

    Werecats:
    Rain Thunder[/pink] ~ Marijncraft
    Drake Mouse ~ Ninuturu
    Idrille Mila Chalant**** ~ DreamerN
    Jamie Rosefield


    Witch:
    Vera Hepburn ~ SermenaRiver
    Danny Jake Davids** ~AtticusM
    Calder Alistair Gold** ~DreamerN
    Lynn Withesmith** ~ Ladybugx
    Er is nog maar één plaats vrij voor een Witch. Reseveren mag.

    Fighters:
    Aurora Trel** ~ VladiFerr

    Humans:
    Isaac Benoîte** ~ SermenaRiver
    Jack Drake Smith** ~ VladiFerr
    Kassandra Summers** ~ LoveDreaming


    ** Achter een naam betekend dat er een foto aanwezig is van die persoon waar je dus op kan klikken (;



    Regels

    ~ Elkaar niet doden of zwaar verwonden zonder toestemming.
    ~ Elkaars personen niet besturen.
    ~ Alles buiten de RPG om tussen [ ], { } of ( ) zetten.

    Verdere regels vallen nog te bespreken, want normaal zijn er ook nog meer XD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:23 ]


    Credendo Vides

    (@ DreamerN Ik schrijf dat stukje met Jennifer ook nog, maar ik weet niet wat 'Sloeg Jennifer gaande' betekent. Mijn woordenschat is niet zo perfect)

    { Daarmee bedoel ik dat ze Jennifer in de gaten houd, om goed mee te kunnen krijgen wat haar reactie is :P
    Afgeleid van Gadeslaan : met aandacht naar iets of iemand kijken.
    Je kan dingen ook heel makkelijk op Internet vinden (:}


    Credendo Vides

    Jennifer Woods|| Vampier
    Ze draait Zich naar me om.Ik zag iets anders aan haar, haar ogen lichten groen op. "Oh, ik verander zo wel, in feite waarschijnlijk binnen nu en een kwartier, maar mijn verandering gaat nou eenmaal een beetje anders dan de normale weerkat." Ze haalt haar schouders op. "Ik ben nou eenmaal ook niet echt een standaard weerkat. Ik ben een weertijger, waarschijnlijk nog maar de enigste in mijn aftakking." Het zou vast niet prettig zijn om de enige te zijn. Maar wat kan ik er nou vanaf weten. Misschien is het niet zo erg. Ik begin op eens te bedenken hoe zo'n verandering zou zijn. Zou het pijn doen of voelt het juist fijn?
    Nou ja, misschien vertelt ze me het wel een keer. Zo niet, jammer dan. ben toch wel blij dat ik niet hoef te veranderen bij volle maan en kan doen wat ik zelf wil. Goed een aantal dingen veranderen wel, maar dat is het.
    Idrille sluit haar ogen en staat op. "Ik ga even... veranderen." mompelt ze. Ik knik, maar zeg niets.
    Dan loopt zeg weg.
    Ik kijk weer door het raam naar buiten.Misschien om de tijd te doden, ik weet het niet. Dan word mijn zicht opeens eens rood. Ook dat weer. Ik kijk naar de bloedzak die ik nog in mijn handen heb. Helemaal leeg is die niet. Ik zuig het laatste beetje eruit en zie dat de waas voor mijn ogen al wat minder is geworden, maar ik weet dat mijn irissen nogsteeds rood zijn. Niet dat ik dat erg vind. Ik ben er juist blij mee dat ik kan zzien waarneer ze rood zijn. Ik lik het bloed van mijn tanden en voel dat mijn hoektanden langer zijn geworden. Ik haal mijn schouders op en wil net het laatste beetje bij mijn mond af likken als ik een tijger binnen zie lopen die vervolgens op de bank springt en me aankijkt. Ik blaas er naar, maar dan herrinner ik me dat het Idrille is. Dan hou ik mijn mond weer dicht en bekijk haar goed. ''Als je wilt dat ik wegga,omdat je jezelf dan prettiger voelt is dat goed hoor.'' Zeg ik terwijl ik een hand door mijn haar haal. ''Vind het best als je dat liever hebt, maar dan moet je het zeggen.''

    (@DreamerN Kon het niet goed opzoeken, want ik wist namelijk niet dat het ban het word gadeslaan kwam. Wist niet eens dat dat woord bestond, maar bedankt :) )

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 22:04 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Rain Thunder - Werecat

    Ik en Drake eten onze prooi op. Drake is een aardige kat, vindt ik. De vogel smaakt lekker, ook al zijn de veren nogal irritant. Had ik nou ook maar een muisje of zo gevangen, denk ik bij mezelf dan had ik nu geen last van die veren. Ik kijk even naar de maan. Vol en omringt door sterren. Dan neem ik weer een paar happen. Als de vogel op is, wacht ik rustig tot Drake zijn muis op heeft.


    May StarClan light your path.

    {ik ben vanaf morgen tot donderdag op vakantie en ik mag mijn laptop niet mee, dus misschien word het nog reageren via mijn Ipod maar ik denk het niet.
    Ligt er ook aan of het internet daar gratis en makkelijk bereikbaar is.}


    Credendo Vides

    Ember Groenveld - Witch

    Ik dacht diep na. Ik wou niet tussen Danny en Aurora in komen. Weer zuchtte ik en ging op het bed zitten. Ik pakte mijn toverstok, en opende mijn SpellBook. Ik keek helemaal achterin het boek. Er stond een spreuk om iemand niet pijnlijk te laten sterven. Ik las het met mijn vingers, want het was een SpellBook voor blinde heksen. Bij de normale heksen stond de waarschuwing vast in rode letters, dacht ik bij mezelf. Er stond onder de spreuk dat als je het verkeerd gebruikt, je perongeluk een ander kan raken, of jezelf. Deze spreuk mag je bijna nooit gebruiken. Alleen als je een echt goede reden hebt. Ik pakte pen en papier en schreef een brief.

    Aan Danny en Aurora,

    Maar verder kwam ik niet. Wat moest ik ooit schrijven? Uren denk ik na, en schrijf dan verder.

    Mis me niet te erg. Ik heb bijna geen vrienden en ruzie met bijna elke fighter, zelfs als ze helpen en niet met bovennatuurlijke wezens vechten Ik wil niet meer fighters naar het bos jagen. Ik wil niet tussen jullie in komen. Ik lok de fighters er juist naar toe. Het is niet de schuld van de ruzie dat ik dit doe, of dat ik Danny niet wil laten kiezen. Het is gewoon beter zo.

    - Ember.


    Een paar zinnen streep ik door. Ik klink zo dom. Misschien denken ze wel dat het een grap is. Ik zucht voor de laatste keer. Pak mijn toverstok. Spreek de spreuk uit, en er komt een vel groen licht. En dan is het het einde.

    (Okee, beetje raar einde, maar ik kon niks verzinnen. Dit was dus de laatste post met Ember. Mijn inspiratie met haar was echt op. En zo is er ook beetje drama xD. Ik heb wel inspiratie voor een nieuwe vampier. Er komt nu weer een plek vrij bij de witch.)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 0:33 ]


    May StarClan light your path.

    - nevermind -

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 0:53 ]


    May StarClan light your path.

    { Dus ze heeft als het ware zichzelf ge-avada kedavrad ? Sure.. ik maak er een werkwoord van... XD}


    Credendo Vides

    Aurora Trell ~ fighter.

    Ik hoor Danny iets zeggen, maar mijn aandacht word getrokken door een groene flits. Het kwam onder Embers deur vandaan. Niet veel later klinkt er een luide bonk en is het stil. Ik krabbel overeind en vergeet de pijn in mijn armen. Ik vergeet alles en bonk als een gek op de deur.
    'Ember!?' roep ik angstig. 'Ember doe die verdomde deur open of ik doe het zelf.'
    Er kwam geen antwoord. Helemaal niks. Ik hoorde ook niet iets van een snik of een zucht. Ik begin te rammelen aan de deurkruk. Hij zat op slot. Ik greep de dolk van de keukentafel en begin te priemen in het sleutelgat. Even later vliegt de deur open. Ember ligt op de grond. Haar armen liggen er raar bij. Haar ogen zijn gesloten en ze ademt niet. Ik zak neer op mijn knieën en schud zacht met mijn hoofd.
    'Nee Ember nee' fluister ik. Tranen lopen over mijn wangen. Dit was mijn schuld. Haar stok lag nog soort van in haar handen. Ze had zelfmoord gepleegd. Ik begin te schreeuwen. Zowel van verdriet als van frustratie.
    Ik kruip naar haar toe en veeg de haren uit haar gezicht. Ik pak haar armen en leg ze op haar borstkas. Ik trek mijn knieën op en leg mijn hoofd erop. Tranen lopen nu geruisloos over mijn wangen en sparen op de grond. De enige woorden die ik kan bedenken zijn: "dit is mijn schuld, allemaal mijn schuld."

    [ik ben weer terug van vakantie!!]


    "Rebellion's are build on hope"

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    Als Aurora niets zeg pak ik mijn boek op en houd het vast. Dan klinkt er een bonk.
    ''Wat was dat.'' Zeg ik. Ik kijk naar Aurora die op Embers deur bonkt. Ik weet niet wat er aan de hand is,maar ik weet nu al dat het niet veel goeds is.
    Veel ergs kan er vast niet zijn, toch? Misschien ergens aan gestooten. Ja dat is het vast.
    Ik probeer het te negeren, maar het lukt. ''Niets aan de hand. Niet piekeren.'' Zeg ik tegen mezelf. Alsof dat werkt. Ik geef het negeren op en loop naar Embers kamer. Als ik binnen stap stop ik in verbazing en laat mijn boek vallen, wat niet zo handig is want hij valt op mijn voet. Ik vergeet de pijn en loop naar 'Ember' en Aurora. ''Wat..Hoe..ik..maar...........'' Ik slaak een zucht als ik niet uit mijn woorden kan komen. Ik blijf kijken naar Embers levenloze lichaam.
    "Die spreuk zou verboden moeten zijn."' Mompel ik. ''Sed tantum est admonitio. Ut qui legit.'' (In plaats daarvan staat er alleen een waarschuwing bij. Alsof iemand die leest.)

    (Sorry weer een kort stukje. Ik word echt gek van mezelf)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Drake Mouse

    Rain kijkt even naar de maan. Ik eet onderhand gewoon rustig door, stad muizen waren altijd zo lekker dik, maar eigenlijk eet ik alles als ik honger heb zelfs ratten. Rain heeft de vogel sneller op dan ik de muis op heb en ze wacht op mij, dat vind ik aardig van haar, maar ja je komt niet elke dag een andere werecat tegen soms lijkt het wel alsof we uitgestorven zijn.
    Zonder dat ik het door heb is mijn muis op, eerst kijk ik een beetje raar maar daarna begin ik mezelf te wassen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aurora Trell ~ fighter.

    'Wat...hoe...ik...maar'
    De woorden van Danny bereiken mijn oren maar langzaam. Hij zucht en maakt zijn zin niet af. Ik veeg de tranen met de hand van mijn rug af en zucht ook.
    Ik zie hoe zijn boek op de grond ligt. Vast gevallen.
    'Die spreuk zou verboden moeten zijn' zei hij. Hij zei ook nog iets in het Latijn, maar ik kon het niet verstaan. Ik wilde het niet verstaan. Ik stond op en voelde nieuwe tranen in mijn ogen prikken.
    'Danny,' fluister ik. 'Is dit mijn schuld?'
    Ik staat naar mijn voeten. Niet wetende wat ik moest denken en zeggen. Ik was compleet in de war. Ik voelde me raar en verward.
    'Als ik jullie nou nooit had meegenomen uit het dorp,' fluisterde ik. 'Als ik niks tegen jullie had gezegd. Dan zou ze nu nog leven.'
    Ik keek even naar Danny's armen.
    'En als jij door blijft gaan met snijden raak ik jou ook kwijt' stamelde ik.
    Ik begon onophoudelijk te huilen. Ik wou dit niet meer. Ik wou dat niemand meer dood ging door mijn doen. Ik was een slecht persoon.
    'Waarschijnlijk ben je beter af bij iemand anders Danny,' zei ik. 'Een andere heks. Iemand die ke beter begrijpt dan ik. Ik ben er toch maar op getraind je te doden. En dat is jet laatste wat ik wil.'


    "Rebellion's are build on hope"

    Danny Jake Davids || Tovenaar


    'Danny,' fluistert Aurora 'Is dit mijn schuld?'
    Ik kijk haar verbaasd aan. Waarom zou ze denken dat dit haar schuld was. Het is haar schuld niet. Ik schud mijn hoofd, maar dat was nauwelijks te zien.
    'Als ik jullie nou nooit had meegenomen uit het dorp,' fluisterde ze. 'Als ik niks tegen jullie had gezegd. Dan zou ze nu nog leven.' Ik wil wat zeggen, maar ik zie dat haar blik op mijn armen ligt waardoor ik me ongemakkelijk voel.
    'En als jij door blijft gaan met snijden raak ik jou ook kwijt'
    Dan begint ze te huilen.
    Ik wrijf over mijn arm. "Dat snijden heeft hier niets mee te maken." Mompel ik.
    'Waarschijnlijk ben je beter af bij iemand anders Danny. Een andere heks. Iemand die je beter begrijpt dan ik. Ik ben er toch maar op getraind je te doden. En dat is het laatste wat ik wil.'
    Ik kijk haar aan. "Als je me had willen doden had je dat toch allang gedaan?" Zeg ik. "En ik ken trouwens geen andere heksen of tovenaars. Ik heb altijd onder de mensen gewoond. Ik mocht nooit weg van huis, alleen voor school en als ik iets moest halen" En als ik dat wel deed waren de gevolgen niet zo prettig. Ik schud mijn hoofd om de gedachten te vergeten.
    "Het is jouw schuld niet. Je gaf onderdak toen ze het nodig had. Het is echt jouw schuld niet."


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Scarlett Sharp - Vampier

    Ik open de deur van mijn huis en voel de ijskoude wind tegen me gezicht, terwijl ik omhoog naar de volle maan kijk. Mijn rode ogen kijken naar de sterren en de volle maan. Het is maar één keer in de maand volle maan. Maar één keer in de maan zijn de vampiers, weerkatten, weerwolven en heksen, op hun sterkst. De mensen schuilen meestal nu, bang voor wat er kan gebeuren, terwijl de meest dappere fighters het bos wél in durven komen. Ik sluit de deur van mijn kleine stenen huisje. Dan ren ik met vampier snelheid door het bos. Ik ontwijk iedere boom als ik er bijna tegenaan knal. Dan krijg ik dorst. Meestal wil ik niet drinken van iemand. Ik zie ook geen fighter in de buurt. Ik probeer de dorst te negeren en ren verder. Opeens voel ik pijn en val achterover: ik was tegen iets of iemand aangebotst.


    May StarClan light your path.

    Rain Thunder - Werecat.

    Drake heeft zijn muis nu ook op, maar miauwt geen woord en begint zich te wassen. Ik doe hetzelfde en geef mijn voorpoot een paar stevige likken, en haal ze over mijn kop. Daarna doe ik mijn rug, mijn buik, mijn oren, en nog eens mijn poten. Omdat het een tijdje stil is miauw ik:
    ''Hoelang woon jij al in het bos?'' en geef nog een lik aan mijn voorpoot terwijl ik geduldig op het antwoord wacht.


    May StarClan light your path.

    -Aangepast-

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 1:08 ]


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran