• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Scholar schreef:
    Ik ben echt heel veel zin om alle videogames uit het raam te gooien. Volgens mij wil ik aandacht.


    Je mag ze ook aan mij geven XD

    OT : Ik wil weer een keer regen.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Morgen niet naar huis, maar naar Duitsland.


    Your make-up is terrible

    WAAROM zijn ze mensen fucking salsa aan het leren aan de mensen hier op de camping.
    "cha cha cha" is het enige wat ik hoor de afgelopen 20 minuten. Stfu please.

    Nou, fijne vakantie hoor. Leuk dat je nog even online bent gekomen om gedag te zeggen nadat je constant ging zeggen hoelang je weg bleef en hoe erg dat was omdat we niet konden praten. Zo zie je maar weer.


    Your make-up is terrible

    ik ben verbrand ._.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jankkind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom blijf ik wakker terwijl ik sood ben? Oja ik ben verslaafd aan de rpg dar mn sociale leven niet boeiend is dat ik snel douche en amper slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Waarom blijf ik wakker terwijl ik sood ben? Oja ik ben verslaafd aan de rpg dar mn sociale leven niet boeiend is dat ik snel douche en amper slaap


    Join the club, mate.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    (...)

    Join the club, mate.
    hahab en tis is irri duaja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Assassin schreef:
    Nou, fijne vakantie hoor. Leuk dat je nog even online bent gekomen om gedag te zeggen nadat je constant ging zeggen hoelang je weg bleef en hoe erg dat was omdat we niet konden praten. Zo zie je maar weer.


    Herkenbaar dit.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:40 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil huilen.


    26 - 02 - '16

    Give. Me. My. M&M's.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Excuuuuuuuse you.


    The odds are néver in our favor.

    T________________T


    26 - 02 - '16

    Ik voel me so fucked up weet ik niet wat. Ik heb er even geen woorden voor :c


    26 - 02 - '16