• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    never felt that right


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Moore schreef:
    Je zou eens weten.


    26 - 02 - '16

    Ik heb een zwak voor 'Empty Arena' nummers, dat klinkt gewoon zo geweldig, soms zelfs beter dan het origineel. :Y)

    Wat een heeeeeeeeeeeerlijke rust


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jij praat ook echt altijd over mij heen. Is het niet 'in het echt' dan is het wel via chat. Weet je wat? Stik lekker. Ik negeer je net zolang tot je antwoord hebt gegeven.

    Ik twijfel of ik mijn username moet veranderen..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh de sfeer hier is weer uhm ja klote


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Lolicia schreef:
    Ik twijfel of ik mijn username moet veranderen..

    Nee! Deze is juist leuk!

    Kom op, werk even mee.


    Tijd voor koffie.

    Stress nou eens niet zo...


    Caution first, always.

    och wat een geweldige dag, heerlijk naar het strand geweest. lekker gebakken in de zon en mij prima vermaakt in het water. ik mag dan bijna 21 zijn maar voel me net een kind ˆˆ heerlijk!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb je zolang niet gezien dat ik door aan het draaien ben denk ik. Ik weet dat het nooit zal gebeuren maar het beeld van jou en haar kan ik niet van me af krijgen terwijl ik haar niet eens persoonlijk ken. Alleen maar uit je verhalen. Dit is zo gemeen. Ook omdat het net lijkt of je me soms vergeet beter is deze rot vakantie eindelijk voorbij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fuck off. Tired of bullshit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Nee! Deze is juist leuk!

    Ooh, ik heb nog zoveel leukere namen bedacht. Ik heb echt de neiging om 't te veranderen, maar aan de andere kant vind ik 't ook wel weer zonde omdat ik deze al best een tijdje heb. :'D Haha, but thanks. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    fireflower schreef:
    och wat een geweldige dag, heerlijk naar het strand geweest. lekker gebakken in de zon en mij prima vermaakt in het water. ik mag dan bijna 21 zijn maar voel me net een kind ˆˆ heerlijk!

    Ooh, ik wil ook naar het strand toe! Neem me de volgende keer mee. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 21:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.