• Ik kan er soms écht niet tegen als ik bijvoorbeeld in de stad loop en overal blije, vrolijke en gelukkige gezinnen zie lopen. Ik gun het ze natuurlijk wel, maar ik mis het gewoon. Nu moet je niet denken dat ik thuis slecht behandelt word en dat ik verwaarloosd word etc. want dat is niet waar.
    Mijn vader is vier jaar geleden overleden, en ik mis hem ontzettend hard. Ik mis het heel erg als ik gelukkige gezinnen zie of vrienden die nog blij met hun vader kunnen grappen enzo. Ik weet dan niet goed hoe ik me moet gedragen en ik wil dan liever alleen zijn en nadenken. Ik ben nu niet zielig. Buiten het ongeluk wat ik al ben tegen gekomen op mijn pad, heb ik ook heel veel mooie momenten meegemaakt.

    x

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 20:00 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet hoe het voelt, je vader verliezen is niet niks. Maar hè, kijk niet naar de zwarte dingen, maar probeer het mooiste uit je leven te halen, lovely <3 Tuurlijk mag je altijd naar mij toekomen om te praten, ookal kennen wij elkaar niet echt. :3

    [ bericht aangepast op 19 jan 2010 - 19:58 ]

    Ach, dat vind ik echt naar voor je. <3
    Als je wilt praten, dan mag het altijd hea!

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik kan daar ook niet tegen,
    Ik ben mijn vader ook een soort van verloren.
    Nouja iets wat nog erger is dan de dood eigenlijk.

    als je iets kwijt wilt kun je me het altijd pb-en hoor <3 ^^


    I solemny swear i am up to no good

    AHh ik begrijp je wel hoor

    Is echt kut (K) Das voor jou

    En heel veel mensen zeggen hier da je met ze kan praten dus mij zal je niet nodig hebben xD

    mag wel natuurlijk:X
    maar denk aan de leuke dingen en koester ze ookal zijn ze maar heel klein dan kom je er wel door heen Geloof me maar (lol)

    Nou (doeg)
    Xx


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Dat is echt erg voor je. Ik wil je dan ook veel sterkte wensen (:
    En ik weet niet echt wat ik moet zeggen, maar als je wil praten ofzo, mag je dat altijd, ookal ken ik je niet (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dan moet je denken aan de momenten dat je ook zo deed met je vader. Ik weet zelf dat je daardoor juist verdrietig ga voelen omdat dat nu herinneringen zijn.Maar z'n verlies weegt door. Ik raad je wel aan om met mensen te praten -zowel mensen die je vertrouwt,als mensen die je misschien niet/minder kent,want dat maakt het voor sommigen makkelijker om te praten- want als je niet praat dan krijg je het nog moeilijker. Ik weet het allemaal door een vriendin die dat zelf heeft meegemaakt,en niet gepraat daarover heeft.Voor de rest sterkte.