• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb echt helemaal geen honger.


    •*• Lululu •*•

    Het ergste vind ik nog wel dat ik via een nieuwsbericht erachter kwam wat er gebeurd is, niet via familie. Daar heb ik alleen te horen gekregen dat het een ongeluk met een vrachtwagen was. Hij leefde nog kort D:
    O god er zijn foto's op twitter van het ongeluk ...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben zo moe, maar ik kan toch niet in slaap komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laura... what are you doing. (cat)

    Dan schrijf je al onder een pseudoniem, lekt het nog uit dat je Rowling bent :'D
    Ik vind het wel erg dat het eerst niet goed verkocht, en nu wel, gewoon omdat je HP geschreven hebt .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    Dan schrijf je al onder een pseudoniem, lekt het nog uit dat je Rowling bent :'D
    Ik vind het wel erg dat het eerst niet goed verkocht, en nu wel, gewoon omdat je HP geschreven hebt .-.


    Nou, ken jij trouwens al de beste marketingstunt in de historie? :P
    Dat was ook met HP. In het begin liepen die boeken namelijk niet zo goed, omdat veel mensen dachten dat het kinderboeken waren, maar de uitgeverij bedacht daarop van: "Laten we een kaft maken met volwassen versie erop en die erom heen doen."
    Dus hebben ze een kaft erom heen gedaan met volwassen versie erop, zodat harry potter te lezen is in volwassen versie en kinderversie en daardoor liep de verkoop van dat boek als een trein xD hahaha, de inhoud is precies hetzelfde, maar alleen de kaft is anders.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ken jij trouwens al de beste marketingstunt in de historie? :P
    Dat was ook met HP. In het begin liepen die boeken namelijk niet zo goed, omdat veel mensen dachten dat het kinderboeken waren, maar de uitgeverij bedacht daarop van: "Laten we een kaft maken met volwassen versie erop en die erom heen doen."
    Dus hebben ze een kaft erom heen gedaan met volwassen versie erop, zodat harry potter te lezen is in volwassen versie en kinderversie en daardoor liep de verkoop van dat boek als een trein xD hahaha, de inhoud is precies hetzelfde, maar alleen de kaft is anders.


    Ja, weet ik ^^
    Daarom dat ze ook bekend is als J.K. en niet gewoon als Joanne, want dan zouden mensen meteen weten dat ze een vrouw is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Ja, weet ik ^^
    Daarom dat ze ook bekend is als J.K. en niet gewoon als Joanne, want dan zouden mensen meteen weten dat ze een vrouw is.


    Haha jaa klopt,
    Ik vind het egt geweldig hoe ze dat aanpakken qua marketing.
    En het aller leukste is ook nog dat het gewoon werkt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    uit de prehistorie


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:


    Je zou eens weten.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is warm zeg en om nu te moeten gaan lopen.....(huil)


    -

    Toch houd ik wel van je hoor. Misschien wel te veel. Waarschijnlijk mok ik daarom zo, ook ik ben wel eens jaloers, en je praat het me niet eens uit mijn hoofd dus wordt het gevoel alleen maar erger. Zucht. Het zal wel niets zijn.


    Bad decisions make good stories.

    Ik mis je nou al..


    Don't walk. Run, you sheep, run.