• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Draculea schreef:


    He really loves to lick people. (cat)


    Dan heb je de meest recente zeker allemaal gemist. (krul)


    Your make-up is terrible

    Dafuck, idioot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo, nieuw boek is gehaald. Vanmiddag eventjes Breaking Dawn uitlezen en dan aan The Hungergames beginnen. :Y)

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan heb je de meest recente zeker allemaal gemist. (krul)

    Trust me, I've seen enough.

    Hoe erg kan je zijn als vader als jij je eigen kind niet geloofd die slechthorend is en die van de wc komt en even echt niks hoort door dat de wc doorspoelt en hij staat bij de voordeur op iets op te meten en je kan er niet door en duwt de deur verder open, maar het klemt en je denkt dat je soms vervelende broertje de deur tegen houdt, wat blijkbaar niet zo is. En dan boos op mij worden dat je een paar keer roepten , dat ik niet verder kon lopen. Echt hier kan ik gewoon niet tegen, gelukkig geloofd mijn moeder mij wel. En dan doet het je ook niks, he!

    Zeg maar, dus dat je soms vergeet dat ik slechthorend ben. Soms is de wereld raar.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 17:09 ]

    Gatver m'n kat heeft een scheet gelaten o.O


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Trust me, I've seen enough.


    Ook die uit Londen? 8D


    Your make-up is terrible

    Ik vraag me af hoe ik de komende weken ga overleven met 35 graden. En dat terwijl ik nu al smelt. -.-


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarom ben je nou zo ongelooflijk ingewikkeld bezig, zeg gewoon wat je wilt. Verschillende signalen elke dag sturen dat je me leuk vind en dan niet is erg vermoeiend.


    SLOAN.

    Ik wil niet naar Duitsland...


    'Darling, just hold on'

    Wilward schreef:
    Ik wil niet naar Duitsland...


    Ik ben daar!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben daar!

    *Wij zijn daar!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bonjour én bye. Pfffft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Father schreef:
    (...)
    *Wij zijn daar!


    Met ze alleeeee.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    het is zo warm...


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see