• Ik heb een nieuwe schooltas voor school nodig. Ik ga nu naar het 3de jaar van de HAVO. Omdat mijn rugtas die ik nu heb een schoudertas is en ik op de fiets moet, heb ik een rugzak/tas nodig. Alleen kan ik nergens een goede én mooie vinden. (of ze moeten meer dan 60 euro kosten..) Het is niet zo dat hij superawesomemooi moet zijn, maar ik wil niet zo'n saaie zwarte of zo'n roze die iedereen heeft, snap je?
    Wat voor tas hebben jullie? Ik heb deze nu thuis liggen (gisteren besteld bij Zalando)


    maar de stof is slecht en ik denk dat hij ook te klein is. Eastpak tassen zijn iets te duur voor mij en ik vind ze ook niet allemaal echt heel mooi..
    Iemand nog tips?


    Laughter is the music of the soul.

    Spotgaai schreef:


    Ik heb dit schatje :3


    De tas heb ik ook en hij was maar 16 euro. Een goed koopje dus en ik moest wel een nieuwe tas, want die andere was helemaal vies en best kapot.

    Bij ons op school loopt bijna iedereen met een Eastpack rond.


    :)

    Ik vind schoudertassen niet mooi en rugtassen ook niet echt, dus heb altijd een handtas. Bij ons is het ook echt not done als meisjes een rugtas ofzo hebben, terwijl dat me wel handig lijkt. Maar; ik moet ieder schooljaar een nieuwe handtas kopen,l omdat ze altijd gewoon kapot gaan bij bij.

    Maar goed, als ik jou was dus gewoon op internet kijken ofzo. Daar heb je ook veel keuze, als je naar de winkel gaat vind je niet zo snel iets leuks (in mijn geval dan). En anders gewoon lekker een handtas en een rekje of krat op je fiets, heb ik ook en dat is ook erg praktisch.


    I can't define who I am.

    Ik heb zo'n tas:


    Maar dan in dit motief.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 22:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ApexPredator schreef:
    Ik vind schoudertassen niet mooi en rugtassen ook niet echt, dus heb altijd een handtas. Bij ons is het ook echt not done als meisjes een rugtas ofzo hebben, terwijl dat me wel handig lijkt. Maar; ik moet ieder schooljaar een nieuwe handtas kopen,l omdat ze altijd gewoon kapot gaan bij bij.

    Maar goed, als ik jou was dus gewoon op internet kijken ofzo. Daar heb je ook veel keuze, als je naar de winkel gaat vind je niet zo snel iets leuks (in mijn geval dan). En anders gewoon lekker een handtas en een rekje of krat op je fiets, heb ik ook en dat is ook erg praktisch.


    Bij ons lopen er inderdaad ook veel meiden met een handtas. Ikzelf ook maar ze gingen inderdaad veel te snel kapot daarom ben ik over gegaan op een rugzak.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.


    Ik heb zoiets, heel saai. Maar t gaat erom dat mijn laptop erin kan én er ook nog boeken bij passen. Dus een speciale laptoptas die behoorlijk duur was en helaas niet in vrolijke kleurtjes =(
    Dus als ik geen laptop mee heb/hoef doen we een vrolijke hand-/of schoudertas.

    Maar idd, eastpack is heel fijn. (k had in de eerste een björn borg rugzak dan, die was ook heel ideaal). Daarna ging ik naar een schoudertas van Oilily, super, maar wel belastend voor je schouder als je veel boeken mee hebt. En mn laatste jaar had ik alleen handtassen, de meerderheid van mn boeken bleef toch op school in mn kluisje achter :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ApexPredator schreef:
    Ik vind schoudertassen niet mooi en rugtassen ook niet echt, dus heb altijd een handtas. Bij ons is het ook echt not done als meisjes een rugtas ofzo hebben, terwijl dat me wel handig lijkt. Maar; ik moet ieder schooljaar een nieuwe handtas kopen,l omdat ze altijd gewoon kapot gaan bij bij.

    Maar goed, als ik jou was dus gewoon op internet kijken ofzo. Daar heb je ook veel keuze, als je naar de winkel gaat vind je niet zo snel iets leuks (in mijn geval dan). En anders gewoon lekker een handtas en een rekje of krat op je fiets, heb ik ook en dat is ook erg praktisch.


    Same here, bij ons liep iedereen ook altijd rond met een handtas. Dus doe ik dat ook. Die van mij is vrij ruim, ik raak altijd mn sleutel of mobiel erin kwijt. Maar ik zal nu denk ik bijna geen boeken hebben, gok ik.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Same here, bij ons liep iedereen ook altijd rond met een handtas. Dus doe ik dat ook. Die van mij is vrij ruim, ik raak altijd mn sleutel of mobiel erin kwijt. Maar ik zal nu denk ik bijna geen boeken hebben, gok ik.


    Haha, dat heb ik dus ook altijd...

    MissElmo schreef:
    (...)
    Bij ons lopen er inderdaad ook veel meiden met een handtas. Ikzelf ook maar ze gingen inderdaad veel te snel kapot daarom ben ik over gegaan op een rugzak.


    Zit er nu ook aan te denken om over te stappen naar een rugzak, lijkt me handniger. Met leer en/of aztec print vind ik mooi, maar voor zover ik heb gezien zijn die best duur.


    I can't define who I am.

    Ik heb een handtas van cowboysbag en die zijn echt stevig. Je kan hem ook als schoudertas doen, maar ik heb zo'n rekje voor op mijn fiets waardoor dat niet hoeft (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 14:12 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."