• Jaja, je leest 't goed, het is vandaag mijn Sweet Fifteen, want ik ben jarig!
    De reden dat ik dit pas zo laat in een topic zet is, dat ik al de hele dag druk ben geweest met bezoek xd
    Mn vriendinnen zijn net weg van de party en 't was heel gezellig.
    Zo'n verjaardag als deze mag van mij nog wel een paar keer langskomen =D

    Om 't topic nuttig te houden:
    Wanneer ben jij jarig en wat wil je graag hebben?
    Wat is 't leukste dat je ooit voor je verjaardag kreeg of op je verjaardag deed?


    “Love is a contradiction.”

    Gisteren :')
    Zo ongeveer heel de HP-webshop xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    3 juni

    het leukste was dat ik dit jaar met mijn beste vriend naar bobbeland mocht en het was ook nog eens stralend weer
    Wat leuk dat je vriendinnen een fuif plannen,de mijne doen dat nooit ;p


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    gelukkige verjaardag!

    en ik word op 14 november zestien jaar, en ik wil dat die dag zéker mijn vriendje en twee beste vrienden er zijn. Mijn vriendje studeert volgend jaar nl in Nederland, waardoor ik hem niet vaak meer ga kunnen zien, en mijn ene beste maat is van school weg, zie ik hem ook niet meer supervaak, en mijn andere beste maat omdat hij als n tweelingbroer voor me is ;d en mijn bff's moeten er ook bij zijn tuurlijk xD

    en het leukste dat ik al gekregen had was dit jaar, om 7 uur 's ochtends een paar Marsen, en van 2 van me bff's een Calvin Klein onderbroek, omdat mijn celeb crush daar model van is ;D ooh en op je verjaardag Drama les hebben is altijd leuk ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    happy birthday! <3
    ik ben 5 maart jarig, dan word ik 16 (nerd) Ik weet nog niet wat ik wil hebben, maar ik heb nog véél tijd om er over na te denken.
    mijn leukste verjaardag was dit jaar, ik ben met een vriendin op mijn verjaardag naar Londen gegaan, en dan zijn we ook nog eens op mijn verjaardag, IN BIRMINGHAM, naar een concert van Justin Bieber geweest ;3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:07 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    29 December wordt ik 17...
    en dan krijg ik een armbandje met belangrijke data erin.
    Ik wil mn ex


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik word 11 April 18 en dan wil ik een auto.
    Het leukste wat ik ooit kreeg was een laptop denk ik (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    4 april. tja ik weet nite wat ik wil hebben maa rik heb vantjaar zo'n hartje die in twilight voorkomt als ketting gekregen(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gleecullen schreef:
    4 april. tja ik weet nite wat ik wil hebben maa rik heb vantjaar zo'n hartje die in twilight voorkomt als ketting gekregen(H)

    Oh die heb ik gezien! Kon je die niet ook in 2 delen kopen toen ofzo? =O


    “Love is a contradiction.”

    28 Oktober

    Het mooiste dat ik ooit heb gekregen is mijn lieve hondje op mijn 12e verjaardag. Vanaf dat ik wist wat het was, wilde ik al een hondje en op mijn 12e verjaardag is mijn wens eindelijk uitgekomen ;D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:35 ]


    ars moriendi

    Ik ben 16 mei jarig:Y)
    En een eigen kamer is het leukste wat ik heb gekregen _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    26 Oktober, en ik wil graaaag een nieuwe iPod. Mijne is vol.
    Het leukste wat ik ooit heb gekregen... Hamsters voor mijn achtste verjaardag.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    12 september:)
    ik wil een laptop & k krijg een laptop!!<33
    me leukste verjaardag was vorig jaar!
    het was super super super gezelligmet al m'n beste vriendinnen tot de late uurtjes :$ haha


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gefeliciteeeeerd! Ik word 16 juli 16, (: Ik heb nog geen flauw wat ik moet vragen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Happy birthday, alweer! ;D
    Ik word 23 maart 14 jaar. (:
    Hmm.. Het leukste wat ik ooit heb gekregen zijn kaartjes voor het Justin Bieber concert, en dat was zoooo awesome. <3


    Opgeven is geen optie.

    Aguamenti schreef:
    Ik ben 16 mei jarig:Y)
    En een eigen kamer is het leukste wat ik heb gekregen _O_


    Hé, ik ook 8'D

    En ik hoef te niks te hebben en het mooiste wat ik gekregen heb? Uh... even denken. Een camera, ooit eens. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen