• Ik ben van plan om een story te schrijven (een fanfiction) over een serie genaamd 'Allo 'Allo.
    Helaas is deze serie helemaal niet bekend bij mensen van mijn leeftijd. Zou ik deze story schrijven als niemand hem leest/begrijpt?

    Je kan er dan toch ook een OP van maken? Ik vind, dat als jij het leuk vind om te schrijven, je 't gewoon moet doen, ook al is de serie niet heel bekend.


    The odds are néver in our favor.

    ik heb er nog nooit van gehoord.. een OP ervan maken is inderdaad wel een slim idee.. maar als je het gewoon wil schrijven moet je het doen, gewoon omdat je het zelf wil ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Als je het wilt schrijven, moet je dat gewoon doen. Het gaat erom dat jíj het leuk vindt.

    En je kunt natuurlijk altijd proberen om het zo te schrijven dat het ook te begrijpen valt zonder de serie te kennen. Volgens mij is het een soort comedy, toch? Dan zal er dus waarschijnlijk geen heel ingewikkeld achtergrondverhaal zijn dat je moet kennen om fanfic te snappen. ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je het wilt schrijven, moet je dat gewoon doen. Het gaat erom dat jíj het leuk vindt.


    -

    Knight schreef:
    Je kan er dan toch ook een OP van maken? Ik vind, dat als jij het leuk vind om te schrijven, je 't gewoon moet doen, ook al is de serie niet heel bekend.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Umm.. Wat is een OP C;?

    Gimp schreef:
    Umm.. Wat is een OP C;?


    Onbekende personen :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gimp schreef:
    Umm.. Wat is een OP C;?


    OP = Onbekende Personen


    Physics is awesome

    Maar ze zijn soort van bekend, en ja.. De karakters zijn niet door mij uitgevonden..

    Oh mijn god, ik hou van die serie. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb die een paar keer voorbij zien komen bij de tv-kantine. Tot zover mijn kennis. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ooh, ik ken die serie ja! Wat grappig dat je dat wilt doen.

    Ook al keek ik de serie niet vaak, ik ken 'm wel en af en toe vond ik 't wel grappig om ernaar te kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe heeeet. I like the idea.


    Your make-up is terrible

    Oké, ik ga er over twee weken mee beginnen [Ik ga op vakantie]

    http://www.quizlet.nl/stories/121154/the-girl-from-nancy-allo-allo/
    Ik heb in de inleiding alles uitgelegd.. Is alles een beetje duidelijk?